Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2387
til dere som har eller har hatt kjæreste eller fwb, kan dere svare på disse spørsmål

- hvor møttes dere (skole, jobb, ute i gata etc.)

- hvem begynte å snakke med hvem (hun kom til deg eller du begynte å snakke med henne)

- hvor lenge snakket du med henne før det ble sex? datet dere i 1 uke? 3 uker? 2 måneder? 5 måneder?

- hvilken naturlig hårfarge og hudfarge har du og hvilken naturlig hudfarge og hårfarge har henne/di

- hvor lenge var dere sammen og hva var grunnen dere slo opp/sluttet å treffes

vær ærlig plz

om dere har hatt mer enn en, beskriv alle. jeg har alltid lurt på åssen kjæresteforhold og fwb skjer
Ikke vær feit og lag tinder bruker.

Hvis jeg er lat og får de par ekstra kiloene med vekt får jeg aldri besøk.

Hvis jeg trener og spiser kjøtt får jeg ons når jeg vil.

Bruker alltid oppdaterte bilder.
-

Forhold får du av å være kul i situasjoner du ikke normalt er i. Så møter du noen, takler situasjonen OK så bygger du en bro for dama til å møte deg på derifra. Elns, så kan du få dame.
-Sykt tilfeldig for min del. Ikke noe jeg forstår selv.
Kjemiske greier det der.
Nei nå altså. Joda ytringsfrihet for alle, men burde ikke du fokusere på å realisere målene dine fra forrige emne? Hadde jeg vært deg hadde jeg begynt med å jobbe med deg selv, før du begynner å tenke på at du skal en gang vurdere forhold.
Vær kul, åpen og ærlig. Ikke for påtrengende eller ufin vis at du er en person verdt og komfortabel å bruke tid med og får du sjansen til å ligge så vis at du veit hva god sex er vil si for en kvinne dvs ikke rølp og vær drita, og lær noen triks hun ikke kan motstå

Edit: Enig med Jokkerella, fiks opp i deg sjæl før du blander andre inn i messet ditt.
Sist endret av celtseus; 28. desember 2020 kl. 21:27.
Jeg har hatt 2 forhold, ett tidligere som varte i 3 år og nåværende har vart i 2.

Begge startet via Tinder.

- Jeg sendte melding først i det første, men i mitt nåværende forhold tok dama kontakt med meg.

- Vi snakket i ca to måneder, før vi bestemte oss for å møtes. Vi hadde sex tidlig, siden vi var såpass trygge på hverandre etter mye snakking.

- Jeg er ganske bleik, har mørkeblondt hår. Dama er litt mer naturlig tan, og svart naturlig hår.

Første forholdet mitt gikk skeis grunnet typisk «fjortis» forhold, ingen av oss var voksne nok til å ta hensyn til hverandre.

Nåværende forhold er stabilt og godt. Vi snakket i 2 måneder, ble sammen etter 2-3 dates.

Jeg synes fwb er ustabilt fra et psykologisk referansepunkt. Når du har en fast partner kan dere gro sammen, jobbe godt for å bli en bedre person.
Sist endret av TilfeldigT; 28. desember 2020 kl. 21:28.
Både kjærlighetsforhold og mindre seriøse, midlertidige forhold kan vel oppstå omtrent hvor som helst og hvordan som helst, men det er nok ikke til å komme unna at datingapper som Tinder nok gir størst mulighet for suksess i dag.

Jeg har prøvd å starte samtaler et par ganger, og det har jo gått bra noen ganger, men som regel går det jo ikke spesielt bra. Det er nok veldig mange gutter/menn som starter veldig mange samtaler, og etter min erfaring skal man skille seg helt ekstraordinært ut, eller klikke helt eksepsjonelt bra, for å kunne skape interesse hos en som allerede får veldig mye oppmerksomhet.
For meg personlig har det gått mye bedre i de tilfellene der hun starter samtalen. Hvis du lurer på hvor du skal legge innsatsen din hen, så ville jeg uten tvil anbefalt å gå for de som har startet samtalen med deg. Mitt inntrykk er at da er de som regel allerede interessert i deg, så da handler det stort sett bare om å oppføre seg ordentlig, og unngå å skremme dem vekk, så ordner det seg.
Jeg er ganske sjenert av meg og har aldri vært god på sjekking. Har allikevel hatt 4-5 kjærester. Den siste har jeg vært sammen med i 15 år, og er det fortsatt. Alle disse har jeg møtt på fest via felles kjente. Jeg synes det er lettere å komme i prat med noen på en privatfest enn ute på byen. Det hjelper også med litt alkohol innabords. Mitt beste råd er å ikke prøve å få henne til sengs første kvelden, i fylla. Prøv heller å vise tydelig at du liker henne og ordne en måte du kan kontakte henne på senere. Invitér henne på kaffe/kino/øl/tur noen dager senere når du er edru.

(Det fantes ikke Tinder da jeg var singel for 15 år siden så tipsene mine er kanskje litt utdaterte?)
Den enkleste måten å få kjæreste eller fwb er å være en person folk vil være kjæreste og fwb med. Hvis du ikke er det blir ting jævlig vanskelig, da må man se på aspekter ved seg selv man kan forandre og forbedre.
Gullnøkkelen er langt foreplay og multiorgasmer. Damer elsker det der! Har alltid blitt jaga av alle damer jeg har pult etter jeg knakk den koden og kommer tryglende etter mer heheh

Hvis du er sjenert så øv på å flørte og på å tørre å fortelle noen at du syns de er digge men ikke fortell det i en setting uten sosial EQ. Jeg syns det er lett å komme i prat på Tinder eller fest prater noen ganger og forsikrer meg om at hun vil fortsette å ha kontakt og det ikke bare er meg som er pådriveren så inviterer jeg til date (potensiell kjæreste) eller netflix N chill (fwb)!
Freshe opp utseendet sitt er aldri et minus samme om det er tannbleking, nye klær eller en fresh haircut!

Ellers godt poeng Tonyev har for sex blir femti gnger bedre om det er følelser inne i bildet og jo mer sex man har med samme person og lærer å kjenne knappene til hverandre kan ikke måle seg med en hvem som helst man tar til takke med bare for å få dyppa'n noen ganger just for the heck of it. Eskorter er også no-go og gjør deg hvertfall ikke til no bedre catch!

Spm: hvor møttes dere (skole, jobb, ute i gata etc.)
Svar: både skole, fortsatte kontakt fra jobb etter en av oss slutta å jobbe der, fest og byen.

Spm: hvem begynte å snakke med hvem (hun kom til deg eller du begynte å snakke med henne)
Svar: Varierer men praten skjer på en naturlig måte enten at noen jeg kjente snakker med noen hun kjente på skolen og vi blir på hils, på fest at vi sitter ved siden av hverandre eller står sammen å sigger, noen ganger har jeg gått bort til damer på byen og slått av en prat ut fra det blå. Da gjelder det å lese signaler på om du forstyrrer eller hyn syns det er hyggelig og være chill

Spm: hvor lenge snakket du med henne før det ble sex? datet dere i 1 uke? 3 uker? 2 måneder? 5 måneder?
Svar: kan ta alt fra 3 timer til et år.

Spm: hvilken naturlig hårfarge og hudfarge har du og hvilken naturlig hudfarge og hårfarge har henne/di
Svar: Har ikke noe å si

Spm: hvor lenge var dere sammen og hva var grunnen dere slo opp/sluttet å treffes
Svar: FWB alt fra noen måneder til et års tid, alltid endt med drama at hun eller jeg finner noen vi liker bedre og vil være eksklusive med. Kjærester: korteste forhold en måned når jeg var 17 og gikk på skole,var ikke like spennende lenger og ingen dype følelser. Lengste forhold 8 år tok slutt fordi jeg var utro..Helt idiotisk gjort.. Lengter fortsatt tilbake til det forholdet.

Vær den beste versjonen av deg selv og snill og grei uten å tenke bare sex sex sex så skal du se det plutselig ordner seg når du minst venter det!
Sist endret av Harek; 28. desember 2020 kl. 22:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Omgås damer, bygg social circle med damer, snakk med jenter. Bli kjent med dudes som er venner med damer.

Dra på byen - ikke at det nødvendigvis gir deg fast følge, men i hvert fall mye kulere enn å være hjemme og drømme om å ha det gøy med damer.

Har stort sett hatt dame fra jeg var 17 (ca 10 år nå). pluss noen useriøse ungdomsforhold. Et par års mellomrom med festing og date litt forskjellige damer litt overfladisk.

Tinder er selvfølgelig en god plass i disse dager.

Med optimaliserte bilder og en liten innføring i chat, samt dedikasjon skaffer du lett dates der.

Mine tips er: det er Numbers game, inviter på date FORT (bare en rask kaffe for å se om dere er match i real life), hold det enkelt. Dropp «gimmicks».
Slutt og bry deg å heller lev livet etter dine premisser og regler! Vær en person folk ønsker å henge med, bli kjent med. Jeg fant mine fuckfriends og ONS på tinder og byen, men kjærester og kjæresten gjennom hobby å interesser.

Det handler IKKE om å trene å se bra ut med sixpack, men at du er fornøyd med deg selv å kunne gitt F**** i en dame, at du går akkurat den veien DU vil å gir f om dama eller venner blir med eller ikke.

Trust me, damer blir gal etter deg med slike holdninger, fordi dem elsker mysikken og den type personligheten de ikke forstår.

Er ikke direkte kjekk i utesende, har bare en jævlig kul personlighet selv jeg elsker
Sist endret av Mentaltsvak101; 29. desember 2020 kl. 14:20.