Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2298
Har bestilt noe greier fra USA, når bør pakken komme og hvilke dager kommer post nå i julen?
tror nicket ditt har svaret du trenger
Hvis du bestilte idag/igår så er det tvilsomt du har den før januar.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Har bestilt noe greier fra USA, når bør pakken komme og hvilke dager kommer post nå i julen?
Vis hele sitatet...
Post fra USA tar normalt 2-4 uker. Nå tar det lengre tid pga julerushet samt koronakaos i postselskapene. Tusenvis av postansatte er koronasmittet og kan ikke gå på jobb.

Her i Norge går posten alle dager unntatt julaften, 1. og 2. juledag, nyttårsaften og 1. nyttårsdag. Men posten blir bare delt ut annnenhver dag. Du kan sjekke hvilke dager posten blir delt ut der du bor på posten.no.
Går ganske fort igjennom USA og til Norge., typ kanskje en uke? Men de blir gjerne liggende 4-5-6-7-8 dager til tollbehandling i Norge er min erfaring. Sikkert treigere nå som det er rett før jul.
Står på posten.no, du skriver inn postnummeret ditt og får opp leveringsdager de 2 neste ukene.
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Står på posten.no, du skriver inn postnummeret ditt og får opp leveringsdager de 2 neste ukene.
Vis hele sitatet...
Problemet er at det ikke er sporing på den pakken, pga jeg er en førstegangskunde
R.i.p 23.04.2021
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Problemet er at det ikke er sporing på den pakken, pga jeg er en førstegangskunde
Vis hele sitatet...
Ikke sporing han snakker om her. Gå på posten.no og søk på leveringsdager, så skriver du in dit postnummer ,så får du opp en liste med datoer om når postman kommer og leverer post i dit nabolag
Sist endret av Tarm; 21. desember 2020 kl. 20:48.
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Står på posten.no, du skriver inn postnummeret ditt og får opp leveringsdager de 2 neste ukene.
Vis hele sitatet...
Det funket ikke:/
Prøv denne. Litt langt nedover.
https://www.posten.no/levering-av-post-2020

Pakker havner på postkontoret hver dag, brev utdeles i postkassa di annenhver dag. Har du postboks kommer også posten hver dag.
pakker kommer i ukedagene, nå er det anne hver dag, etter nye regler eller forandringer
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Prøv denne. Litt langt nedover.
https://www.posten.no/levering-av-post-2020

Pakker havner på postkontoret hver dag, brev utdeles i postkassa di annenhver dag. Har du postboks kommer også posten hver dag.
Vis hele sitatet...
Da er den her på mandag da. Takk for svar




mvh
Hei!
Føler bare for å påpeke at det gjelder annenhver virkedag, og ikke annenhver faktiske dag. En uke kommer det post mandag, onsdag og fredag. Neste uke tirsdag og torsdag.