Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 22201
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo, kjøpte et sealed glass her om dagen som tydeligvis var produsert i polen av pfizer.

Smakte dog ikke alprazolam i det hele tatt, tvert i mot hadde det kun en papp-aktig smak.

Noen som har hatt erfaring med dette i det siste, og evt vet hva de inneholder? Så at en av de større vendorene på dnmno hadde funnet etizolam i u94 barsa sine, så lurer på om det er det som er i omløp?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er en annen tråd her inne et sted, en fyr kjøpte noen lignende glass og hadde helt lik erfaring som deg
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja de er fake. Pfizer sluttet å produsere disse for årevis siden, så hjelper ikke at de er polske, serbiske, russiske, indiske, tyske, pakistanske eller whatever da det kun er falske slike i omløp og kan inneholde alt fra ibux til fentanyl.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja de er fake. Pfizer sluttet å produsere disse for årevis siden, så hjelper ikke at de er polske, serbiske, russiske, indiske, tyske, pakistanske eller whatever da det kun er falske slike i omløp og kan inneholde alt fra ibux til fentanyl.
Vis hele sitatet...
Når sluttet de å produsere de? I 2018 når en kompis fikk xanor 2mg på resept var det stolper som det sto u94 på.
De har ikke blitt stoppet å produseres, mange som kommer med den svadaen, men det stemmer ikke.

ikke i Norge i allefall.
Sitat av pikkoras Vis innlegg
De har ikke blitt stoppet å produseres, mange som kommer med den svadaen, men det stemmer ikke.

ikke i Norge i allefall.
Vis hele sitatet...
Så de blir fortsatt produsert/brukt som medisin her til lands? Mange u94 som var ute å gikk for 1mnd siden men nå er de tilbake her har dere årsaken som jeg tror er riktig, noen folk tok inn u94 folk elsket de så gikk de tom, så begynte folk å presse de pga alle likte de. Skjer med alt her i verden nøyaktig alt. Når det er et marked for noe skal alle prøve det de fikk til.
Sist endret av Mr. Frosty; 8. desember 2020 kl. 09:19.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pikkoras Vis innlegg
De har ikke blitt stoppet å produseres, mange som kommer med den svadaen, men det stemmer ikke.

ikke i Norge i allefall.
Vis hele sitatet...
Pfizer har sluttet å produsere disse jo, gikk ut av markedet i 2012 var det vel, ta gjerne kontakt med de selv via Pfizer.com

Alt kan forfalskes, selv pillesker/glass og gjerne så godt detaljert at du som ett vanlig menneske, langt mindre som pilleknasker ville klart å se forskjell på ekte eller falsk vare.
Kina, Kina, Kina og mer Kina
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Så disse er fake?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Så disse er fake?
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig å se ut i fra bilde av glasset, har du et bilde av selve tablettene istedenfor? Gjerne fra flere vinkler :-)
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smaker ingenting.
Smelter ikke som på feks ksalol, men løses opp litt tjukkere
Ut i fra min egen magefølelse, synes jeg ikke glasset ser falskt ut, tabletten derimot er vanskeligere å bekrefte, men ut i fra et Google-søk, ser det ut til at skrifttypen kanskje er litt ulik. Skrifttypen på tabletten din er litt "finere", mens bildene på google har en litt "grovere" skrifttype (mer firkantet) enn din. Skriften på din tablett er "høyere", mens Google sine bilder har "bredere" bokstaver.

Har du lyst til å ta dette likevel, så vil jeg anbefale deg å være forsiktig :-)
Sist endret av Stingray; 8. desember 2020 kl. 13:11.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal de smake noe da?
Jeg har lest flere ganger på forumet at de skal smake DRITT. Men da var det snakk om de nyere tablettene... Jeg har brukt masse sånt før, men husker dessverre ingenting av det
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.felleskatalogen.no/medis...legemiddelfoto

Disse er da så absolutt i handel fortsatt.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøver.
Er dere helt sikker på at de er fake? De funker jo faktisk. Lurer på om det går an å innbille seg at piller er fake fordi man er så innspist. Jeg har prøvd disse u94 stolpene flere ganger. Og de funker. Hvis de er fake, så er det fortsatt benzos i dem. Er ikke det det viktigste? Største bekymringen min hadde jo vært å ha piller som ikke funker i det hele tatt, men det er jo ikke akkurat problemet her. Om noen kunne derimot fortalt meg nøyaktig hva som er i disse stolpene så hadde jo det vært interessant. Finnes det test kits for benzos?
Syntes de ser falske ut. Litt for firkanta og harde
Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Så de blir fortsatt produsert/brukt som medisin her til lands? Mange u94 som var ute å gikk for 1mnd siden men nå er de tilbake her har dere årsaken som jeg tror er riktig, noen folk tok inn u94 folk elsket de så gikk de tom, så begynte folk å presse de pga alle likte de. Skjer med alt her i verden nøyaktig alt. Når det er et marked for noe skal alle prøve det de fikk til.
Vis hele sitatet...

Stemmer at pfizer sluttet å produsere «xanax» barsa i 2012 ja. Ikke u94 xanor som fortsatt blir produsert og solgt i fleng
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk norske xanor 2mg fra pfizer av legen nå i februar. Så at de ikke lager de er bare tull.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Er dere helt sikker på at de er fake? De funker jo faktisk. Lurer på om det går an å innbille seg at piller er fake fordi man er så innspist. Jeg har prøvd disse u94 stolpene flere ganger. Og de funker. Hvis de er fake, så er det fortsatt benzos i dem. Er ikke det det viktigste? Største bekymringen min hadde jo vært å ha piller som ikke funker i det hele tatt, men det er jo ikke akkurat problemet her. Om noen kunne derimot fortalt meg nøyaktig hva som er i disse stolpene så hadde jo det vært interessant. Finnes det test kits for benzos?
Vis hele sitatet...
Jeg så at en av de største vendorsa på dnmno (norske markedet på nett) sa at de testet u94-stolpene, og fant etizolam i de. Derfor stoppet de ikke produksjon, grunnet interesse for stoffet etizolam.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her var det veldig mange forskjellige meninger.
Jeg er ganske innspist, så vanskelig for meg å merke noe etter kun 2-4mg.
Mulig jeg sendte litt dårlige bilder også, ikke vet jeg. Men! De smakte ihvertfall nada.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pfizer har sluttet å produsere disse jo, gikk ut av markedet i 2012 var det vel, ta gjerne kontakt med de selv via Pfizer.com

Alt kan forfalskes, selv pillesker/glass og gjerne så godt detaljert at du som ett vanlig menneske, langt mindre som pilleknasker ville klart å se forskjell på ekte eller falsk vare.
Kina, Kina, Kina og mer Kina
Vis hele sitatet...

Feil quote. Pfizer produserer fortsatt xanor u94. Så legg bort kina hysteri
Jeg fikk en bar i hånden i dag som er av den helt kantete typen. Garantert ikke Alprazolam i dem.

Men det var noe svakt i dem, spiste den uten noe toleranse og kjente det såvidt. Så etizolam eller lignende kan det godt være.
Sist endret av Naturgrønn; 8. desember 2020 kl. 19:32.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte 3 sånne drittglass også, mistenker etizolam... har ingen ekstrem toleranse, 2mg krysser/stolpe pleier gi meg ganske bra funk! Har spist 12 av disse pappstolpene nå uten noe ekstrem funk, så er ekstremt dårlige som alle over her skriver, dårlige presset,!minner meg litt om valium om noe i det heletatt og om det skulle være ekte siden det er forseglet som noen sier, så skulle man tro pfizer var mere nøye med pressa og antall, 32 stolper i det ene glasset mitt!
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan kjenne meg igjen i det de meste skriver av erfaring av disse stolpene... kan dermed konkludere at disse kan kategoriseres i samme grad som roche rivotril. Vet aldri hva du får i glassene.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan kjenne meg igjen i det de meste skriver av erfaring av disse stolpene... kan dermed konkludere at disse kan kategoriseres i samme grad som roche rivotril. Vet aldri hva du får i glassene.
Vis hele sitatet...
Nei, men rivo glassene pleier alltid være mere stabile, bare følg med på batch nr, forandring på glass eller presse kvalitet, noen knekker lett, noen er harde og knekke, føler falske rivoene har mye bedre gjenomsnitt!

Har vært en dårlig batch med rivotril i begynnelsen av året/fjord på vestlandet, der det var 50/50 med tynn/tykk delestrek og forskjellig funk... men stoler aldri på stolper...

ksalol og galeinka leverer stort sett alltid knall derimot som faktisk inneholder det dem skal, underdosert eller overdosert, men er ønsket virkestoff i dem oftest!

Pfizer og alle stolper pleier være sketchy, har ett tomt gammelt falskt polsk pfizer xanax glass fra 2018 som var VIRKELIG ekte og ikke underdosert for å si det slik!

Det glasset har helt annen etikett/logo/batch nr, de siste 3 xanax glassene jeg har nå har alle forskjellige nr og utløpsdato...
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått akkurat like bikkjeben i det siste og disse er falske. Fikk bekreftet fra dealer at der er ETIZOLAM og ikke alprozelam.
Virker som u 94 stempelet er litt for mye til høyre en orginalen som har stempelet helt sentrert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har fått akkurat like bikkjeben i det siste og disse er falske. Fikk bekreftet fra dealer at der er ETIZOLAM og ikke alprozelam.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for at du meddeler infoen, jeg merket det ikke var alpraz men var fortsatt en grei «rus», nå bruker jeg den hovedsaklig mot angst & søvn da.
Etizolam et jo nesten likt som xanor, har prøvd det eng gang føltes ut som små doser MDMA med mye benzo men etizolam er jo ikke benzo det er Thienodiazepiner.
▼ ... over en måned senere ... ▼
https://imgur.com/a/rdSn5Y3

Her er lab analyse som jeg fikk fra han jeg kjøper av. Er etizolam i disse glassene ihverfall.

https://imgur.com/a/JYVVDKG
Etizolam er digg det, så jeg ser ikke på det som noe negativt å få det
Etizolam er ganske likt xanax, så hadde jeg hatt et glass som viste seg å være etizolam tror jeg fortsatt jeg hadde spist de. Har derimot fått "løse ksalol" som viste seg å inneholde fenazepam, det er mindre kult
Sist endret av Bluesky_; 1. februar 2021 kl. 01:47.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har akkurat de samme, smaker papp aktig ja og ikke så bitter, føler de er overalt nå men 80% av folka jeg vet har prøvd sier 2-3 og en jay fucka deg opp. Noen andre sa de fikk null funk. (Samme dealer)
Er gode de spiste en sånn i går god funk, og brekker meg ikke av smaken. 100% likt som alprazolam.

Når jeg kjøper en pille driter jeg langt faen i om det er mye annet i den, mer shit mer funk vinn vinn sitasjon.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke er kjemisk smak er det bare å kaste de.
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Hvis det ikke er kjemisk smak er det bare å kaste de.
Vis hele sitatet...
Tja, jeg syns disse uten smak var bedre jeg da.

En halv-en hel og en halvvliter med øl var neste stopp å komme seg jævlig fort i seng! Testet disse også på testkit for å komme litt mer over på den sikre siden. Men at noen blander inn noe annet i stedet er jo ganske høy
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
mer shit mer funk vinn vinn sitasjon.
Vis hele sitatet...
Du glemte å hashtagge med YOLO
Jeg kjøpte 4 av disse glassene, ingenting gale med de ja de smaker ingenting fordi obviously Alprazolam smaker dritt og disse inneholder sannsynligvis ikke det. Har spist 30 om gangen av de, kanskje ikke de mest potente benzoene men blir ganske god i formen med noen øl også.

Har også kjøpt 50+ med ksalol brett, det bullshitten med fentanyl er fra paranoide folk som badder, er rundt 0.1 prosent sjanse om å få det, hvis du ikke kjøper av en shady somaler på gata.
Sist endret av TheRockTunes; 1. februar 2021 kl. 20:48.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du glemte å hashtagge med YOLO
Vis hele sitatet...
#YOLO
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er fake. Etizolam i de
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei,de er ikke ekte,men dem virker helt ok,så dem virker selv om det er falske,blitt presset. Mvh enol
Anonym bruker
"Rød Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom man noen gang til en konklusjon med disse u94 barså? Jeg har konsumert ca. 2 glass siste 4 ish mnd, av og på, et par smeller men for det meste 2-3 bars en gang eller noe i uken. Hva enn som er i disse så gir de jo hvertfall for faek fynk. Jeg kan ta 1 og føle meg nokså oppegående, men skal ikke mer enn 2-3 til før jeg nærmer meg apenivå, uten alkohol involvert. Ikke vemmelig/sjikanerende ape, men vanskelig for å skrive tekster, unormal selvtillit og fri for angst. Om dette ikke er xanax så er det i hvertfall noe
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er det jo faktisk blitt dokumentert og filmet at Kina kan lage falske glass, pillebokser og slike ting på bestilling og at det må eksperter til for å se forskjell.
Xanax skal smake bittert, gjør det ikke det så er det ikke xanax. Sånn er det bare enten du vil tro det eller ikke.
Anonym bruker
"Rød Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig å bedømme etter bare «bittert», for alt jeg vet er all xanax jeg har spist gjennom årå falsk, så vanskelig å vite hva jeg har spist siste mnd, men noe er det hvertfall i dem Rusen minner om benzo, en del mildere enn rivo og en del kraftigere enn feks valium, men det kan vell være mye som ligner.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vanskelig å bedømme etter bare «bittert», for alt jeg vet er all xanax jeg har spist gjennom årå falsk, så vanskelig å vite hva jeg har spist siste mnd, men noe er det hvertfall i dem Rusen minner om benzo, en del mildere enn rivo og en del kraftigere enn feks valium, men det kan vell være mye som ligner.
Vis hele sitatet...
Bare bittert blir litt lite å gå på ja, men har du først smakt ekte alprazolam så vet du også hvordan det skal smake.
Vanskelig å vite hva man får i seg uten å få testa varene.
Har selv noen xanax og valium, begge deler er fake, men inneholder riktig virkestoff, bare i forskjellige mengder, altså underdoserte og overdoserte.
▼ ... over en uke senere ... ▼

Jeg får disse og er hvertfall ikke fake
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Norske??