Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2367
Hører på en podcast nå og da dukker dette spørsmålet opp for meg: er poppers en ting i Norge?

Aldri hørt om noen som har brukt det, aldri sett det.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Poppers er egentlig hjertemedisin , men om du lukter på innholdet får du enten latterkrampe i ca 30 sek eller du bli kåt. Mange bruker det under sex. Var lovlig i Danmark for en del år siden og ble solgt i sexsjapper.
R.i.p 23.04.2021
Kjøpte mye av det på ebay før ,kom alltid igjennom , amyl nitrate . Brukte det i samsvar med dama når vi holdt på.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Poppers er egentlig hjertemedisin , men om du lukter på innholdet får du enten latterkrampe i ca 30 sek eller du bli kåt. Mange bruker det under sex. Var lovlig i Danmark for en del år siden og ble solgt i sexsjapper.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har skjønt at det er hjertemedisin. Derfor jeg postet under «rus på legemidler». Men er dette en greie i Norge? Eller hører det en annen tid til?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Ja, jeg har skjønt at det er hjertemedisin. Derfor jeg postet under «rus på legemidler». Men er dette en greie i Norge? Eller hører det en annen tid til?
Vis hele sitatet...
Har en homofil bekjent som sier det er en greie i hans miljø. Gjerne sexrelatert.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Takk for oppklaringen folkens!
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I noen homofile miljøer er det helt vanlig har jeg hørt
Tråden er vel mer eller mindre oppklart nå men ja.

Popper use has a relaxation effect on involuntary smooth muscles, such as those in the throat and anus.[1][2] It is used for practical purposes to facilitate anal sex by increasing blood flow and relaxing sphincter muscles,[3] initially within the gay community.
R.i.p 23.04.2021
4-5 lange drag ret før du kommer multipliserer orgasmen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hva eventuel straff vil bli hvis det skulle bli stoppet i tollen? altså får jeg onkel på døra oplegg, eller? Og hvis noen har noen gode sider å bestille fra del gjerne, ser ebay blir anbefalt men gjerne litt mer spesifikt, har selv hørt poppersaroma skal vær bra. men gidder ikke å bestille hvis det blir masse pes med loven
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Psysissy Vis innlegg
Noen som vet hva eventuel straff vil bli hvis det skulle bli stoppet i tollen? altså får jeg onkel på døra oplegg, eller? Og hvis noen har noen gode sider å bestille fra del gjerne, ser ebay blir anbefalt men gjerne litt mer spesifikt, har selv hørt poppersaroma skal vær bra. men gidder ikke å bestille hvis det blir masse pes med loven
Vis hele sitatet...
Blir vel som ulvolig innføring av alle andre ulovlige legemidler som rammes av legemiddelloven. Kjøper du bare en liten flaske får du sikkert slippe razzia og rettsak men kan forvente forelegg og strek på rullebladet ja.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte en del før i tiden. Homo kompis av meg pleide å kjøpe det i gay- saunaen i sentrum.
Hvis det blir stoppet, så skjer det ingenting. Tro meg, har bestilt masse poppers. Ska du ha en som kommer gjennom, så kjøp fra ebay. Er dritnajs under sex, jeg og eksen brukte det ofte. 30 sek med najs, varm rus. Kjenner blodtrykket øker.
BRAND ∞ STRONG
Innførsel har jeg ingen formening om.

Har prøvd det kun en gang og da i forbindelse med runking.
Likte det ikke spesielt.
Egentlig litt ubehagelig sånn jeg husker det, men det er mange år siden.
Stor sak i enkelte homofile miljøer, brukes da ved analsex etter hva jeg forstår �� Men som nevnt over, egentlig hjertemedisin (i sin tid?).
Det gjør så lukkemuskelen slapper av. Tar du deg et whiff av den før orgasme så bli den forsterka betydelig.