Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1129
R.i.p 23.04.2021
Så ja tittelen sier det meste.. jeg var rusfri i mange år ,så skjedde det noe i slutten av 2019 som gjorde at jeg begynte og ruse meg igjen. Først så fikk jeg servert en halviter ghb og da Hvar det gjort. Ghb er det beste jeg har testet noensinne, jeg følte meg konge! Når ghben var borte dukket heroin opp,og jeg røyker dette på sølfolie og føler meg enda mer konge.. jeg inser at jeg har et problem ,men jeg greier ikke å kutte ut.jeg blir servert haugevis med piller (ksalol-rivotril-apourin-subutex) og jeg tenker ikke så mye annet en og gi faen og ta alt.. jeg spiste ca 15 til 20 ksalol om dagen. 10 rivotril og 8 mg subutex om dagen. Og jeg følte meg endelig fresh igjen. Det var akkurat dette jeg prøvde og unngå da jeg ble rusfri .nå var jeg sugd in i den onde sirkelen igjen..jeg fikk taki 20g ren amfetamin fra darknet, og jeg følte at alt var ok .mens verdenen rundt meg sakte men sikkert revnet.var rusfri i flere år men en liten krangler førte til at jeg nå var en fulltids rusmisbruker once again.. jeg begynte med sprøyter igjen og jeg tenke, so what hva gjør et skudd mer forno jeg har full kontroll. Men nei jeg hadde ikke full kontroll.sakte men sikkert raknet verden rundt meg ,og før jeg viste lit beste var nettverket mit revnet. Nå har jeg hvert nykter i 9 dager. Det er et helvete.. jeg håper jeg klarer dag10 ,da jeg ikke har lyst på rus .men rusen var det som fikk meg igjennom dagen ,uten og tenke på noe negativt. Jeg er snart 34år og har hvert gjennom alt av terapi osv og ingenting av det fungerte på meg . Jeg greide og slutte cold turkey før ,så jeg håper det går igjen. Dette er mer en advarsel til folk som trur det går greit og ruse seg av og til. Se opp! Plutselig har det gått for langt og du ser ingen utvei..
Heroin ja, 12år siden sist. Men det er kansje bedre enn det som skjer nå
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Røyket også heroin på folie i ca 4mnd , et halvt gram om dagen.på slutten begynte jeg og skyte men hadde problemer med og finne åre. Så ga opp og prøve mer. Det ble mye eksperimenter med opiater og piller på slutten. Ser at livet rundt meg rakner når jeg holder på med dette.det er skadelig for familien og vennekretsen. Jeg ønsker ikke og ha det sånn lenger og før og være ærlig, vet jeg ikke helt åssen jeg skal ordne opp i dette igjen .
Å gå på en sprekk betyr ikke at du er dømt til å være en rusmisbruker resten av livet. Du gikk på en smell - det skjer. Livet skjer. På godt og vondt. Ta tak i problemet, og oppsøk hjelp og kom deg inn i en god behandling som fungerer for deg. Dette er ikke slutten, det er et lite kapittel av et forhåpentligvis langt liv. Sender deg mine tanker, og ønsker deg lykke til videre.
Siden du har sluttet før så vet du at det går an. Bare å holde ut.
BRAND ∞ STRONG
Min erfaring med å ruse meg, og så slutte, og begynne igjen osv.
er at det ikke er selve det å slutte som er den største utfordringen. Den biten kan alle klare.
Det vanskelige er å finne nok grunner til ikke å begynne igjen.

Prøv å rett fokus dit. Finn/lag gode grunner til å ruse deg mindre eller ikke i det hele tatt.
Og ikke la en sprekk stoppe deg i fra å prøve igjen.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du klarer det! Ikke se sprekken som et nederlag og kast alt på båten. Du har klart det før og vil klare det igjen!! Vi er alle mennesker og går på smeller i ny og ne.

Dette virker ikke for alle. Men jeg tar meg en fest en sjelden gang. Kan gå ett og to år mellom hver gang. Men da blir det med den ene festen og jeg slipper å tenke at jeg skal være rusfri for alltid, som for meg virker som en umulig tanke. Jeg tillater meg selv å være slem pike en gang i blandt. Men je har selvsagt ikke vært borti så harde stoffer som hero og bare forsøkt GHB ved 5-10 anledninger og funnet ut at det ikke er noe for meg.