Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 615
Er spent på å høre erfaringer med heroin i lar nå som prøveordning er på plass i oslo og bergen, med 200 og 100 pasienter respektivt.

Jeg får håp for fremtiden av dette, selv om jeg neppe får gå fra metadon til det med det første.Men det er drømmen. De som går på "lar" heroin i sveits jobber oftere som vanlige folk og lever uten en mix av medsiner fra a til å og bivirkninger og rusproblemer på si som metadonpasienter gjør. Som meg. Metadon er også umulig å slutte med, pga abstinensene gir seg liksom aldri som med heroin abstinens som tar en god uke. Før du lander på avrusningen og spiser kvelds med gjengen.

Jeg går på så mye medsin, jeg er flau av ikke å bli frisk på en flekk, men jeg må ha mer også snart før jeg går fra vettet av søvnløshet. Tenker å prøve qutapin eller hva det heter. Jeg føler meg lurt av meg selv og lar. 130mg metadon føles ofte som vann for meg. Gud hjelpe meg. Jeg er bare femogtredve også, med et liv å lev før det er for sent liksom, for en vits. Jeg kan likså godt ta kvelden snart. Synd å si det. Lungene dør også sakte.

Heroin og hasj til folket!

s