Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3211
Er dette ekte gatevalium eller en falsk type med annet virkestoff?

Med feks 10mg mano, roche og hk får jeg god feeling på 2-3 stk. denne må jeg spise 5-10, og effekten er bare sedativ, ingen happy feeling....

https://pasteboard.co/ILI19AV.jpg
Det ser ut som 10mg såkalte blåvalium. Hvor mange du trenger avhenger av toleranse. Uten toleranse tipper jeg 3-4 er plenty. Vet ikke hva du legger i happy feeling. Det er benzo og ikke knips. Men valium er grei a booste med et par tre pils. Legg isåfall kredittkortet hjemme
Trådstarter
13 4
spiste en del blå valium før i tiden.. nå er det første gang på mamge år.. så tolleranse er ikke problemet
Har spist mange av de der, og de har alltid vært gode.
Smaker de Diazepam?
Trådstarter
13 4
har en lignende smak, men dårlig effekt,.
Synd! Tror Apaurin 10mg Diazepam ser sånn der ut, men er mulig de du har er underdoserte kopier.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Apaurin print
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke ut som ekte Apaurin. Ser falske ut.
Blanda dritt, som mye annet på gata. Til og med hasj er utblanda for tiden. Har nøyaktig samme erfaring med blåvalium som du.
Sist endret av Dr.Pepper; 26. desember 2019 kl. 10:41.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Synd! Tror Apaurin 10mg Diazepam ser sånn der ut, men er mulig de du har er underdoserte kopier.
Vis hele sitatet...
Kjøp på brett.

Du ser at de tablettene ikke har samme polerte finish og skarpe kanter som krka/auprin har..

Hvis jeg kan komme med et tips, gå for galenica(alle labtesterjeg har sett er overdoserte) eller hemofarm, siblingual valium.. bliss
Eller gjøre det enkelt, rett og slett ordne de gule Valium 5mg med 25 på et brett.

Nr. 1
Klart du har en 100pakk med gule, de er jo alibiet �� viktig å ha resept på det du vil supplere