Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1151
Får snart en flaske med noe en selgte min venn og sa det var "ullevål" metadon, den beste i norge, rød kork, bla bla. Noen som har peiling på om dette er vanlig metadon eller levo-metadon som jo er dobbelt så sterk så er greit å vite. Den er på 70mg og forseglet. Det er konsentrat for det var bare en skvett i flasken, men det er ikke uvanlig at folk får det, jeg fikk det før.

Regner med det er konsentrat vanlig metadon, skal oppdatere når jeg får flasken senere.

Jeg går på 100mg metadon så tåler mye, så ikke mas om overdoser osv. Jeg tåler fint 170mg til rusdose, men ikke det at jeg gjør det så ofte altså. Engangstilfeller, det er heldigvis sjelden vare for meg.

s

Fant ut svaret, det var 70mg vanlig metadon konsentrat fra ullevål sykehus, kjøpt i bergen av alle steder.

s
Sist endret av saviour; 17. juni 2018 kl. 02:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sykehus saft. Solberg smak?
levo er 10mg per ml. dvs. Er "skvetten`" på 7 ml bare haru Levo