Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 9838
Lurer ganske enkelt på om det finnes noen rusgivende substanser som kan sendes inn i norge uten problem med politi. Vet tolla kan kreve resept på hva som helst, men om det er noe som kan sendes med sikkerhet uten at man risilerer avhør og det som værre er.
Phenibut er "Lovlig".
Altså du vil ikke komme i problemer med politiet ved bestilling. Men om pakken stoppes i tollen er det stor sjanse for at de returnerer eller destrukterer produktet.

Dette ved større doser gir meget avslappet og god følelse i hele kroppen og tankegangen deretter.
Phenibut fungerer på GABA-b reseptorene våre på lik linje som GHB. Mens alkohol fungerer på GABA-a reseptorene våre.
Jeg ville beskrevet rusen phenibut gir som alle de positive effektene alkohol kan gi og ingen av de store negative. Dette er selvfølgelig individuelt og ikke alle liker effektene det gir.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Synes du burde ta med at Phenibut er meget sterkt avhengighetskapende, og et rett helvete å slutte med.
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Synes du burde ta med at Phenibut er meget sterkt avhengighetskapende, og et rett helvete å slutte med.
Vis hele sitatet...
Det er vell igrunn alle rusmidler, eller?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Det er vell igrunn alle rusmidler, eller?
Vis hele sitatet...
nei
Hva med changa og salvia divinorum?
Hørte en kompis sa at det ikke var ulovelig å bestille trøffler, men kun sopp. Noen som vet om detstemmer? Tviler, for det høres helt fjernt ut.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Hva med changa og salvia divinorum?
Hørte en kompis sa at det ikke var ulovelig å bestille trøffler, men kun sopp. Noen som vet om detstemmer? Tviler, for det høres helt fjernt ut.
Vis hele sitatet...
Det er reinspikka løgn
Uvaksinert 👍
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Det er reinspikka løgn
Vis hele sitatet...
Jepp, hverken sopp, trøffler, sporer eller alt som er eller kan bli narkotisk stoff er lov å importere, så frø eller sporer som i utgangspunktet ikke kan ruses på er forbudt siden det kan bli til sopp/planter som man kan ruse seg på. Egentlig ganske greit og enkelt, det er liksom ikke noen vits å lure lenger på om ting er lov eller ikke.

Salvia Divinorum står som reseptpliktig legemiddel. Det man kan gjøre hvis man tror man har funnet en urt/plante man kan ruse seg på er å sjekke legemiddellisten/urtelisten, hvis den står merket som H der så kan den importeres, er den merket som L eller LR eller IKKE står der i det hele tatt så er den IKKE lov å importere. De har funnet ut at det er mye enklere å si at alt som IKKE står der er forbudt, så man kan med stor enkelhet finne ut om det er lov eller ikke. Bruk rolv sin urtedatabase eller google for å finne alle navn en urt eller plante kan gå under så det er lettere å sjekke.
Legemiddellisten
https://lovdata.no/dokument/SF/forsk...999-12-27-1565
Sist endret av daffe; 28. juli 2016 kl. 12:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Beklager men er det noe som er for godt for å være sant så er det nettop dèt.

Nei, det finnes ingen rusmidler som ikke innebærer noen risiko fra toll, politi eller kjipe bivirkninger. De ulovlige rusmidlene er de som gir mest effekt, og det er nettopp derfor de er ulovlige.
Det beste blir å ikke måtte forholde seg til tollen i det hele tatt, for tollere endrer praksis, og i Norge er filosofien myntet slik: Gir det endret bevissthet eller potensiellt kan brukes som rusmiddel så går det under legemiddelloven og kan da holdes tilbake på den enkelte tollerbetjentens skjønn.
I Norge er dine alternativer begrenset, man har fleinsopp som kan plukkes fra sensommer til starten av vinteren, men psilocybin-holdig sopp er ikke akkurat noe rekreasjonelt rusmiddel, en tripp på flere timer er ikke akkurat det de fleste forbinder med å ruse seg.

I mine øyne blir det beste å lese seg litt opp, få Do-It-Yourself trangen på topp og bygg deg et lite herbarium for Cannabis, et prosjekt man lærer mye av, koster en fem tusenlapper i starten kanskje, men absolutt verdt det..
Okei, takk for svar. har fått svar på alt jeg lurte på :-) så egentlig for meg det ikke var noe særlig å finne, og spørsmålet var kun av nyskjerrighet. hadde en diskisjon med en kamerat her om dagen ang. Emnet.
Sitat av daffe Vis innlegg
[...]hvis den står merket som H der så kan den importeres, er den merket som L eller LR eller IKKE står der i det hele tatt så er den IKKE lov å importere.
Vis hele sitatet...
Fei - det er kun LR som er strengt talt unødvendig å bestille.
L er lovlig legemiddel så lenge du handler fra et EØS-land. OG ikke overskrider 3mnd forbruk av medisinen/produktet...

Jeg har selv fått inn tinkturer av pasjonsblomst, og den står oppført som L.
Jeg hadde ikke sjekket det, og forventa pakkestopp og destruksjon. Gikk fint, siden jeg bestilte fra EØS-land.
Viktig detalj
Rød fluesopp er meg bekjent lovlig. Iboga også, dog risikerer du å bli spurt om resept for Iboga iallefall. Ingen av disse er egnet til rekreasjonell rus da
Uvaksinert 👍
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Fei - det er kun LR som er strengt talt unødvendig å bestille.
L er lovlig legemiddel så lenge du handler fra et EØS-land. OG ikke overskrider 3mnd forbruk av medisinen/produktet...

Jeg har selv fått inn tinkturer av pasjonsblomst, og den står oppført som L.
Jeg hadde ikke sjekket det, og forventa pakkestopp og destruksjon. Gikk fint, siden jeg bestilte fra EØS-land.
Viktig detalj
Vis hele sitatet...
Feil, det VAR slik før, nå er L også ulovlig så lenge det ikke er godkjent for salg i norge OG at pakningen/boksen/flaska etc. har NORSK pakningsvedlegg. Så i det store og hele er dermed alt forbudt siden ingen gidder å selge medisiner fra andre land med norsk vedlegg. Det at man får igjennom vil jo bare si at pakke ikke er sjekket, de sjekker jo kun ett fåtall pakker så de fleste vil få sine ting igjennom, men det er ikke mer lovlig av den grunn.

En annen ting folk gjerne tar feil av/tror er at man bare trenger en resept. Det er ikke slik. Legen må skrive noen papirer som man leverer på apoteket så bestiller apoteket opp fra sine leverandører, hvis ikke apoteket kan skaffe så kan legen skrive noen flere papirer så kan man søke legemiddelverket om privatimport og hvis man da får ja så kan man bestille et opp selv.
Sist endret av daffe; 28. juli 2016 kl. 18:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Beklager men er det noe som er for godt for å være sant så er det nettop dèt.

Nei, det finnes ingen rusmidler som ikke innebærer noen risiko fra toll, politi eller kjipe bivirkninger. De ulovlige rusmidlene er de som gir mest effekt, og det er nettopp derfor de er ulovlige.
Det beste blir å ikke måtte forholde seg til tollen i det hele tatt, for tollere endrer praksis, og i Norge er filosofien myntet slik: Gir det endret bevissthet eller potensiellt kan brukes som rusmiddel så går det under legemiddelloven og kan da holdes tilbake på den enkelte tollerbetjentens skjønn.
I Norge er dine alternativer begrenset, man har fleinsopp som kan plukkes fra sensommer til starten av vinteren, men psilocybin-holdig sopp er ikke akkurat noe rekreasjonelt rusmiddel, en tripp på flere timer er ikke akkurat det de fleste forbinder med å ruse seg.

I mine øyne blir det beste å lese seg litt opp, få Do-It-Yourself trangen på topp og bygg deg et lite herbarium for Cannabis, et prosjekt man lærer mye av, koster en fem tusenlapper i starten kanskje, men absolutt verdt det..
Vis hele sitatet...
Og fleinsopp er heller ikke lovlig, om man så pklukker i sin egen hage.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Og fleinsopp er heller ikke lovlig, om man så pklukker i sin egen hage.
Vis hele sitatet...
Helt korrekt, så forslaget faller egentlig ikke innenfor det trådstarter spør om. Jeg burde klargjort at grunnen til at jeg tok det med er fordi det finnes i Norsk natur og sjansen for å bli tatt for bruk er minimal.
Ja regnet med at du viste det, hehe.. men som du sier så kunne det bitt missforstått, så var bare for at de som ikke vet skulle vite det.
Jeg har selv blitt tatt for plukking 2 ganger, blitt tatt påvirket, altså bruk, og jeg har blitt tatt med flerer titalls gram med flein, noe som ikke ble billig da de mente det var for salg, noe det ikke var.
Så jeg mener man altid burde være forsiktig, altid noe som KAN gå galt, men veldig sjelden når det gjelder plukking om man ikke står i et boligfelt.
Ironisk nok har jeg aldri blitt tatt i et bebygd strøk, men på en plen langs en grusvei når jeg plukket, å aldri hadde trodd politiet skulle dukke opp.
Sist endret av KjellFresh; 28. juli 2016 kl. 23:59.
Det er fler ting man kan kjope I butikken da:
N2O patroner
Muskatt notter
Valmuefro

Og piggeple I komunale blomsterbedd.. Men om du har tenk og prove noe av det her burde du lese deg godt opp paa de forskjelige forst