Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 708
Hei. jeg har nå kjøpt meg ny maskin men har store problemer med at hovedkortet blir for varmt og derfor restarter maskinen. jeg har mange vifter, men likevell ligger hoverkortet over 50 grader på kaldstart. Dette kan umulig være normalt!

Hovedkortet er: Aopen AK77 - 333

Trenger svar fort som pokker, fordi jeg har vifter som pokker her og d bråker! hehe

Takk på forhånd, alle svar er bra
Om _hovedkortet_ er 50°C må du nok bare reklamere med engang. Er nok temperatur måleren som bøgger men BIOSen tolker det som det er og restarter maskina.
sikker på at den riktig? Viser den 50 grader konstant?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva er CPU tempratur da? Og sikker på at ribbe og alt slik sitter godt?
Cpu temp ligger på 40 litt over av og til... Hovedkortet ligger mellom 50-60 grader på kaldstart.... Nå starter den ikke opp engang!!! FORBANNA psdata shit har fucka opp PCN MIN!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hovedkortet ditt kan umulig være så varmt? Kjenn på det da. Og få det levert inn.
jeg skal ringe kundeservice på PSdata imorgen, da det åpner, fordi hvis det "defekte" hovedkortet" demms har ødelagt mykje, forlange i ei erstattning... Ja, i trudde ikke at et hovedkort kunne bli så varmt i heller.....
Oppgrader BIOS'en din og se om temperaturen endrer seg da. Hvis ikke, reklamér!