Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 23133
buddy; jeg vil gjerne at du skriver det på ny igjen
Er jo litt merkelig å gå drassende på en vakumpakke maskin over grensene da.
Sitat av bjerkreimruler
Er jo litt merkelig å gå drassende på en vakumpakke maskin over grensene da.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle man ha med seg maskinen over grensen?
NEI. Nå gjorde jeg det på nytt. Alt jeg skrev. 2 ganger på samme dagen har jeg skrevet en time bare for at det skal bli slettet.
Ok en kort oppsummering. (hmm)
Du må ikke kjøpe maskina i Norge. Pointet mitt var at hvis man kan bestille en vakummaskin klokka 5 om natta i Norge, burde det ikke være et stort problem å fikse en i utlandet.

De røntgenmaskinene er portable, og de flyttes visstnok rundt omkring i norge. Men etter det jeg har hørt har det norske tollvesen 2 stk. så det er jo liten sjans for at de er i Nord-Norge hvis du gadd å kjøre helt opp dit da...
Det er vel sjelden at de X-rayer noen bare på slump? Regner med de må ha en viss mistanke før de går til det skrittet.
De fleste store beslag er vel et resultat av spaning\tysting?

Av framkostmidler som egner seg til å smugle er campingvogn\bobil ikke til å komme unna.
Gjemmeplasser er det mange av og noen er bedre enn de andre:
Propantanken : Man deler den i to (Ikke et gram gass må være igjen, for da smeller det!) Man legger godsakene oppi, men ikke så mye at det ikke er plass til gassen, sveiser igjen, pusse ned sveisen slik at den ser helt fin ut, omlakkere og så fylle på gass og montere den på plass. Propantanken funker fortsatt noe tollerne kanskje vil teste?
Dassen: Samme prinsipp som propantanken med dobbeltbunn. Denne er kanskje lettere å oppdage, men jeg vil hevde at det er få tollere som vil stikke hendene nedi for å finne ut om det er høydeforskjell! hehe

PS: Disse knepene er noenlunde kjente (Særlig hvis tollerne leser dette) hmm (kanskje jeg ikke burde publisere dette?)

Det er nesten som med virus\antivirus. En evig kamp, der det stadig utvikles nye "våpen" Når noe blir avslørt, kommer det et lyst hode med en ny ide.


Et knep som kan vise seg å funke er å avlede oppmerksomheten til tollerne ved å plassere sprit\sigg i et litt bortgjemt skap. De vil da kanskje være fornøyd med "funnet" og gir deg en bot. Greit nok at det er surt med en bot - men med tanke på hvilken straff du kunne fått er kanskje dette vel verdt investeringen.

Nervøsitet og nerver avslører de fleste. Tollerne er flinke til å tyde deg. Noen er veldig flinke. Akkurat dette kan ikke jeg skrive så mye om, men å ikke drikke\røyke en uke før turen for å få nervene akseptable er kanskje bra? uansett er det så individuelt at det nesten er fånyttes å komme med råd om dette...

Motorsykler kan også være en ide å bruke til å smugle. ingen forbinder motorsykler med smugling. Ulempen er jo at det er svært begrenset plass.

NEI. Nå gjorde jeg det på nytt. Alt jeg skrev. 2 ganger på samme dagen har jeg skrevet en time bare for at det skal bli slettet.
Ok en kort oppsummering. (hmm)
Du må ikke kjøpe maskina i Norge. Pointet mitt var at hvis man kan bestille en vakummaskin klokka 5 om natta i Norge, burde det ikke være et stort problem å fikse en i utlandet.

De røntgenmaskinene er portable, og de flyttes visstnok rundt omkring i norge. Men etter det jeg har hørt har det norske tollvesen 2 stk. så det er jo liten sjans for at de er i Nord-Norge hvis du gadd å kjøre helt opp dit da...
Det er vel sjelden at de X-rayer noen bare på slump? Regner med de må ha en viss mistanke før de går til det skrittet.
De fleste store beslag er vel et resultat av spaning\tysting?

Av framkostmidler som egner seg til å smugle er campingvogn\bobil ikke til å komme unna.
Gjemmeplasser er det mange av og noen er bedre enn de andre:
Propantanken : Man deler den i to (Ikke et gram gass må være igjen, for da smeller det!) Man legger godsakene oppi, men ikke så mye at det ikke er plass til gassen, sveiser igjen, pusse ned sveisen slik at den ser helt fin ut, omlakkere og så fylle på gass og montere den på plass. Propantanken funker fortsatt noe tollerne kanskje vil teste?
Dassen: Samme prinsipp som propantanken med dobbeltbunn. Denne er kanskje lettere å oppdage, men jeg vil hevde at det er få tollere som vil stikke hendene nedi for å finne ut om det er høydeforskjell! hehe

PS: Disse knepene er noenlunde kjente (Særlig hvis tollerne leser dette) hmm (kanskje jeg ikke burde publisere dette?)

Det er nesten som med virus\antivirus. En evig kamp, der det stadig utvikles nye "våpen" Når noe blir avslørt, kommer det et lyst hode med en ny ide.


Et knep som kan vise seg å funke er å avlede oppmerksomheten til tollerne ved å plassere sprit\sigg i et litt bortgjemt skap. De vil da kanskje være fornøyd med "funnet" og gir deg en bot. Greit nok at det er surt med en bot - men med tanke på hvilken straff du kunne fått er kanskje dette vel verdt investeringen.

Nervøsitet og nerver avslører de fleste. Tollerne er flinke til å tyde deg. Noen er veldig flinke. Akkurat dette kan ikke jeg skrive så mye om, men å ikke drikke\røyke en uke før turen for å få nervene akseptable er kanskje bra? uansett er det så individuelt at det nesten er fånyttes å komme med råd om dette...

Motorsykler kan også være en ide å bruke til å smugle. ingen forbinder motorsykler med smugling. Ulempen er jo at det er svært begrenset plass.
Kom på en ting med det der å gjemme det i anus. Hvis en hund lukter det på deg. Kan du ikke bare ha litt i baklomma som du gir dem da? sjekker de noe mer da? hvis di allerede har fått fra bak partiet? eller hunden tar vell kanskje allti en ekstra runde for å være sikker på at alt er vekke.
Men hva vet jeg..
hmm.. det det er snakk om er vel at hunden har 32 000 forskjellige lukt sanser, tror jeg .. hvis ikke flere ..


og hvis de finner ei bønne i bak lomma de går du rett inn til strip ..
∮ F dr = 0
Et forslag: Tar en ferge fra amster med masse hasj. Vakumpakke alt sammen med en liten gps sender i. Når du nermer deg norge, så kaster du alt i sjøen med et lodd i enden av pakken. Når du har kommet frem til norge, tar du en liten båt og henter det opp med dykkerutstyr. Sikkert noen som har prøvd det dog.
vil du være litt ond fester du alt godset under en annen person sin bil, og hvis personen blir tatt så er det meget trist for ham, hvis han ikke blir tatt følger du etter bilen inn til Norge og henter godset ved en passende annledning. Men man må planlegge skikkelig på forhånd for at det skal funke.
Hjelper å ha litt info om personen som frakter godset for deg.
Litt kjipt hvis en annen person må sone i fengsel for dine handlinger, tviler på at jeg ville foretrukket denne metoden.
minisel, denne måten var jo ikke så dum
Men la oss heller diskutere det topic omhandler altså "hvordan ungå at narkohunder lukter", så åpner jeg heller en ny topic om smugling
"Smertefull lyd

Hunder hører bedre enn katter, og de hører lyder over flere frekvenser.

– Hunder kan oppfatte lyder vi mennesker ikke kan høre. Høye lyder kan være smertefulle for hunder, og kan skape et høyt stressnivå, sier veterinær William Bredal i Eukanuba."

Dette kan jo ødlegge litt for hunden Hvis man feks monterer høyttaleren rundt der hvor hasjen ligger så vil de nok ikke gå bort der. Er ikke helt sikker på hvorden de reagerer på de høye frekvensene. Men regner med at de ikke vil gå i nærheten av høyttaleren når det er smertefult for dem
Vet egentlig ikke om høytalerer tåler så høye frekvenser? Muligens da heller en hundefløyte eller noe? Men den er vel til for å få hunden bort til deg
En kan jo få en kompis til å blåse i hundefløyta mens du tusler rundt da
▼ ... mange måneder senere ... ▼
det går an å få tak i såkalte super-tweeters.. dei spela vel til 40 000 - 50 000 hz...
Møkk: Gjør heller som fiskerene. De kjøper masse sigaretter og snus på Svalbard og dumper det på øyer / holmer etc. Går inn til land, blir sjekket, låner seg en småbåt og kjører ut og henter det :P
Sitat av nikita
Møkk: Gjør heller som fiskerene. De kjøper masse sigaretter og snus på Svalbard og dumper det på øyer / holmer etc. Går inn til land, blir sjekket, låner seg en småbåt og kjører ut og henter det :P
Vis hele sitatet...
Lurer på om det ikke var noen som gjorde dette utfor kr.sand. Det hadde kommet en tur gåer og funnet 50 kilo med hasj i en bag.
Sitat av Corrupt
Lurer på om det ikke var noen som gjorde dette utfor kr.sand. Det hadde kommet en tur gåer og funnet 50 kilo med hasj i en bag.
Vis hele sitatet...
Hvem er så dum å sier det til avisen? Regner med det er der du har lest om det.

Jeg ville ha tatt det selv
alle her inne hadde nok tatt det selv

men til topic; http://freddiefreak.com/N/txt/arkiv/...nledninger.htm

hvor mange falske alarmer må til før de pensjonerer en hund? noen som vet?
Ville tippe at det er mulig å pakke den med vakuum, og så evt dyppe den i sprit... Det ville jo desinfisere den.. Men er ikke sikker, bare en tanke.
hva med salmiakk? dette lukter jo noe sinnsykt sterkt. Tviler på at hunden vil sniffe i seg noe av det. Mulig det går ann å avlede hunden med det. men ikke vet jeg.
haha.. kall meg du, jeg er ikke skarpeste kniven i skuffen på dette temaet, men jeg ville da egentli trodd at vi du vakumpakker stoffet, og legger det plant kværnetkaffe, IKKE bønner, så ville vel ikke en hun merket det vil da jeg tro !? :P Men jeg har sånn ca 0 peil på stoff, så vet ikke jeg ;P
Doffi, les posten din en gang til! Ord for ord.
Sitat av møkk
Vet egentlig ikke om høytalerer tåler så høye frekvenser? Muligens da heller en hundefløyte eller noe? Men den er vel til for å få hunden bort til deg
En kan jo få en kompis til å blåse i hundefløyta mens du tusler rundt da
Vis hele sitatet...
pizo elektrisk... 555 timer 5 volt ganske enkelt egentlig..
man kan jo ta en kondom og legge dopet eller hva det nå er i den.så en til og legge kaffe eller noe så kan man ta flere lag og
Sitat av cannabis-manndi
man kan jo ta en kondom og legge dopet eller hva det nå er i den.så en til og legge kaffe eller noe så kan man ta flere lag og
Vis hele sitatet...
Hundene er trent til å skille lukter.
Hunder lukter ALT! Men politi/toll egjør ofte dårlig jobb me hundene som sagt tidligere. Har hatt bikje hos meg å de fant ikke mekkefjøla under sofaen(me maisern liggene på samme plass), de fant ikke vannbongen heller. å den sto lett tilgjenngelig i et skap nede ved gulvet.

Hu politi dama leita litt i sofan men ikke under... så alt kommer an på betjenten
hvordan er det me frø da? jeg skal til spania on 1 måned å kjøpe frø. hva blir den beste måten å gjemme på for å hindre lukt å slikt?
Vakumpakkeposer funker kansje.. De er tette.. Bare vakumpakke stasjet med en pakkemaskin..=D=D=D=D=D=D
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
ANANEBANANE: Frø lukter jo ikke

Destroyer: Nei... det funker dårlig. :-/
FLASKE!!!

når jeg smugler fra tyskland til norge med båten, kjøper jeg meg her en glassflaske ,emd en stoor skrukork(sikkert 4 til 5 cm i diameter,har ikke sett disse "type flaskene i Norge før") 1/2 liters flaske, og putter alt opp i der flere dager før jeg drar,og drar den korken igjen så hardt jeg klarer,og lar det stå 4dager, sånn at ikke lukta skall ligge "på" flaska elre forsvinne i såfall... så etter 3-4 dager er all lukt borte... sånn smugler jeg vær gang, og har på meg som oftest bare med meg en bag, og har flaska oppi inelomma i jakka, og når du har da en stor boblejakke, ser man ikke det+ at jeg
holder bagen(med sånn reim over skuldra) på den siden flaska er..
da ser de det(forhåpentligvis IKKE) heller ikke, MEN med VELDIG uflaks stopper de deg og sjekker baggen din..... men litt uflaks hvis de vil ransake deg!hehe men det skjer veeldig sjeldent uten konkret misstanke om smugling
Sist endret av tezis; 10. januar 2007 kl. 16:28.
strø havsalt under dørmatta, det skal vist ødelegge luktesannse til hunde, men det at hunder lukter alt er visst sant. p-lo ut
Jeg vet i allefall att en av disse røntgenmaskinene dere snakker om er over-hyppig utplassert ved Svinesund Tollstasjon i Østfold. (Hovedinnfarten fra Sverige over svinesundsbroen)

Informativ notis fra Halden Dagblad. (Halden ligger i Østfold og er Svinesunds/riksgrensens nærmeste by for de som ikke vet det)

Her har du artikkelen om den djevelske skanneren som jeg ser hver gang jeg drar på harrytur til svinesund (8 km unna meg) eller leser om på nettet.
Røntgentollere med suksess!! Ser ut som att de vil ha en 3dje skanner på permanent vis da denne soper inn mye rart.

Det foregår mye rart inn til norges grenser.. Her er noen metoder som ble huket og advarsler til hva man ikke bør satse på..

Avis-utklipp ang beslag på svinesund 06

Utdrag:
Ingen grenser
Mange narkotikasmuglere gjemmer stoffet i ryggsekken eller i bagasjerommet. Men stadig oftere skjules varene svært godt, enten det er i bagasjen, bilen eller kroppen til smuglerne. I oktober 2005 ble det funnet fem kilo metamfetamin i gasstanken på bilen til en mann fra Litauen. 28. februar fant narkohunder 10,5 kilo heroin og vel åtte kilo kokain skjult i bilen til en oslomann i 30-årsalderen. I mars blir en nederlender tatt med to kilo kokain gjemt i småpakker inni et magebelte. I mai fant tollerne på Svinesund 18 kilo amfetamin da de skannet en semitrailer med parkett fra Litauen.

– Bare fantasien setter grenser for hva de finner på. Bare nå i august har vi funnet store mengder kokain i sko, dobbeltbunnede kofferter og nå sist, i denne trusa, sukker Fredriksen.

Livsfarlig valg

Kokain har en markedsverdi på omkring 1.000 kroner per gram, og beslagene viser at smuglerne tar store sjanser for å få stoffet inn i landet. Mange velger å svelge kapsler med narkotika, noe som kan være livsfarlig hvis kapslene sprekker i magen på kureren.
– Det virker som de ikke har noen begrensninger, og svelger svært store mengder. Vi har spesialtoalett og røntgen for å avsløre dette. Ellers er tjenestemennene dyktige og erfarne, de plukker ut de rette objektene. I kombinasjon med narkotikahunder og scanning finner vi mye, men langt fra alt som smugles, sier Fredriksen.

Les også "Kokainbeslag i august (Halden dagblad)"



bare litt unyttig info liksom

Og tilslutt litt dårlig nytt også for noen kanskje..
Rekordhøye tall for beslag av hasj og amfetamin!

Tollerne beslagla rekordmengder med heroin

Og selv om dette er kanskje unyttig så ser man att tollererne ikke er "dumme". Legger ved denne lille statistikken: MØE DOP JA!

Her er tallene for beslagene på Svinesund i fjor med 2005-beslagene i parentes:
Heroin 21,2 kg (5,9), amfetamin 57,5 kg (21,6), hasj 394, 6 kg (41,3) kokain 30,8 kg (4,0), øl 93.981 l (87.878), vin 12.964 l (21.436) og brennevin 4.432 liter i fjor mot 4.442 liter i 2005. Ellers ble det tatt 126 millioner sigaretter mot 145 millioner i 2005 og 25 tonn kjøtt mot 22 tonn året før.

Hele artikkelen kan leses her. http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=152186
Sist endret av Atlantis; 11. januar 2007 kl. 05:31.
Sitat av itprokhhh
Fins det et matriale man kan pakke rundt hasjen for at narko hunder ikke skal kunne lukte den?
Vis hele sitatet...
Pakk i plast bruk engangshanske dypp i lakk skift hansker plast på nytt så dyppe i lakk igjen osv mellom 15-25 ganger Best om den som pakker dette ikke ha tatt eller røyka gall.Funka for oss.
En ting som også har mye å si er hvor mye erfaring narkohunden har. Hunder har utrolige evner når det gjelder lukt, men de må trene mye for å klare vanskligere oppgaver der lukten er et sykke unna osv. Et eksempel er en narkohund som jobbet på fengselet Hall i Södertälje i Sverige. Han søkte i et stort bibliotek og markerte tilslutt opp en hyllevegg. Høyt oppe (de måtte bruke en stige for å komme opp) fant de en gammel kanyle. Dette er hvor flink en erfaren hund kan være!
Når det gjelder å forsøke å overdøve lukten med en annen lukt har det ingenting for seg. Hvis vi mennesker går inn på feks et offentlig toalett der noen har driti på gulvet kjenner vi bare drittlukt. Etter en stund venner vi oss til det og kan kjenne andre lukter, feks såpe. En hund som går inn på det samme toalettet vil med en gang kunne skille alle luktene som er der inne fra hverandre. Den lukter dritten, såpa, hva som er i søppelkassa, lukt etter mennesker som har vært innom tidligere osv. En halvtime senere kjenner den fortsatt alle luktene like godt.

Tips kan være å røyke sigg. Luktreseptorene er utformet som cilier og cilier lammes av nikotin. Nikotin gjør altså at hundens luktesans blir dårligere.
Det finnes en til reseptor i luktepitelet som er mottaker for lukter som oppleves som stikkende lufter, feks ammoniak og ozon. De tar imot en viss type molekyler og oppleves som smerte istedenfor lukt for å hindre at man lukter på skadelige emner. Dette kan man kanskje benytte seg av om hunden vegrer for å lukte på den type emner.

meste av denne infoen har jeg fra etologiboken om hundars beteende for de som måtte lure.. *hundenørd*
hvor langt rekkevidde har narkohundene? si man har gjemt unna en del godsaker 3-400m unna kåken der man bor?
hm, jeg kom til å tenke på noe. vann er jo ganske vanskelig å lukte så mye, gjennom. så dersom man pakker hasjen i en liten pose, og har posen i en beholder med vann, vil det da være vanskelig(ere) for hunden å finne hasjen? hva om man fryser vannet, med hasjen midt inni?
Sitat av Green Goblin
hvor langt rekkevidde har narkohundene? si man har gjemt unna en del godsaker 3-400m unna kåken der man bor?
Vis hele sitatet...
Hundene vil ikke ha en sjanse til å lukte det.
Leste ikke hele tråden, men..

Om man har en hår voks box i metall kan man pakke inn en beta i plast, varme opp vox`en og legge betan med plasten rundt nederst i "vox`box`en" og sette boxen flat så den stivner og ser ubrukt ut.
hundene vil aldri kunne lukte noe gjennom dette, problemet er alt annet beta`n har vert borti (fingrer som puttes i lommen etter å ha tatt på pisen osv vil hunden kunne lukte selv om buksa er vasket, om den snuser helt intill lommene hverfall)
Sitat av PeeJay
Leste ikke hele tråden, men..

Om man har en hår voks box i metall kan man pakke inn en beta i plast, varme opp vox`en og legge betan med plasten rundt nederst i "vox`box`en" og sette boxen flat så den stivner og ser ubrukt ut.
hundene vil aldri kunne lukte noe gjennom dette, problemet er alt annet beta`n har vert borti (fingrer som puttes i lommen etter å ha tatt på pisen osv vil hunden kunne lukte selv om buksa er vasket, om den snuser helt intill lommene hverfall)
Vis hele sitatet...
Du er vel kanskje en av de få som bare har ett par bukser.
Sitat av St.Vitus
Du er vel kanskje en av de få som bare har ett par bukser.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, og de er ganske gamle og hullete.

Meningen var hvertfall: du kan pakke inn hasj i masse forskellige ting som hunder ikke kan lukte gjennom, problemet er alt annet det har berørt.

Og btw du må sikkert legge igjenn det ene paret med bukser i syden, siden de vil snuse gjennom sekken din og i tilfelle. (bukser er fortsatt ment som ett EKSEMPEL)
Noen hunder kan lukte ned til 30 meters dyp..


En aldri så tett sveis hjelper ikke. For metallet i seg selv slipper luktpartikkler igjennom.

En nevnte harddisk.. det er ikke dumt.. De har ikke vakum, men iallefall et undertrykk,
som vil hindre NOE av luktpartiklene å sive igjennom. (foruten de som synker igjennom bunnen på disken)

Å overdøyve lukt nevnte noen.. Genialt å enten spre små biter rundt om, så det ikke kan 'pekes på'
og legge noe skikkelig 'snop mat' for hunder nær stasj.

Ellers går det vel an å middlertidig hemme luktesansen hos hunden.. Men om feks hunden holder på å omkomme av salmiakk overdose, kan det gjerne sees på som 'angrep mot tjenestemann' :P

Siste som jeg ikke så nevnt..

Aktivt kull. Lukt siver igjennom det aller aller meste..
Aktivt kull har så sinnsvakt stor overflate at lukpartikklene bruker lang tid på å åle seg igjennom. Og mye partikkler blir sittende fast.

Mener å huske at ca 1 teskje aktivt kull, dersom en 'strøk ut overflaten', ville ha ca samme areal som en fotballbane!

Det er slike kullfiltre som brukes feks. innen stealth cannabis dyrkning, og gjør at det ikke lukter skunk en kilometer. hehe
(de i ventilatorer er ikke så bra, sjekk akvarieforretninger)


Også et gammelt kjærringråd. hehe
Salt over dørstokken, for å holde onde ånder unna!
(aner ikke om det hjelper ; )
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kom over en video som viser hvordan noe marrokanske bønder gjør det:
http://www.youtube.com/watch?v=igTGtiYb0lA

Mye plastikkfolie, smeltet voks, så mer folie, sterktluktende talkumpulver, så enda mer folie.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av møkk
Det som hadde vert tingen var å skaffet seg en båt av en sort, ikke sånn SVÆR en men anyway. Kommet seg til Amster, hamstret som juling, så puslet seg tilbake til Norge igjen, kjøre inn til en liten kai eller noe hvor det ikke er folk. Hoppe av, stikke av med hasjen, så få en kompis til å kjøre båten tilbake til land igjen. Kanskje litt slit med å stresse med en båt på den måten, men burde ikke dette fungere? Eller kan man bli stoppet mens man ligger til sjøs?
Vis hele sitatet...

det kan gå, men da skal du vær jævla heldig! men viss du har tenkt deg over havet og ned til amster, så skal du faen me få kose deg!
sånne aktive kullfiltere får man kjøpt til alle mulige kjøkkenviter sånn btw. lett å skaffe.
Så på visat explorer ista. Det var snakk om smugling. Det var det en som hadde laget dobbel bunn i kofferten sin, og limt den så godt at det ikke var mulig for hunden lukte. Det var snakk om en del heroin. Men di så det på rønkenmaskin. Anyway, hvis man lager en beholder og får den lufttett med masse lim rundt så skal ikke hunden kunne lukte det.
Alstå, mange fine teorier her, men dette er kun teoriet - Og folk flest lar det bli med tanken.

Skal en smugle stort, så vet en hvordan en skal gjøre dette, og det blir selvsagt ikke diskutert på forum rundt omkring i dette vidstrekkte land.
For oss små hobbynarkomane så er det vell egentlig ikke så mye vi kan gjøre, tollerene vet om alle våre metoder, og har de en mistanke så finner de stoffet.
- Her er det da små smutthull, - Tollerene har ikke lov til å sjekke kroppens hulrom uten tilsyn av lege, så her er det egentlig bare til å pakke godt i kinderegg å putte det inn der sola sjeldent skinner.
Ellers så er jo det å svelge kondom med stoff ganske ok.

Selv pleier jeg å bare håpe at jeg ikke blir stoppet.
En gang hadde jeg cola`en i en røykpakke, ble stoppa men dem sjekka ikke inn i røykpakka - Så her slapp jeg unna.

En annen gang hadde jeg amfetaminet mitt under dekselet på mobiltelefonen, her blei jeg også stoppet - Men ingen beslag.

En annen gang la jeg en kvarting med amfetamin i bukselommen oppi ei bukse i bagasjen, denne fant dem, og det er litt morsommt å se hvordan de tar helt av når di finner en liten klipspose med noe hvitt pulver

Ellers så pleier jeg å skru utav Lacost deoderanten min, legge posen/posene helt inne her, for så å skru deoderanten på plass igjen, dette funkerer veldig godt, men har dog da ikke blitt stoppet av hund.

Ellers så har jeg også opplevd å hatt hasj der hunden ikke har funnet det, gjemmt det godt i høyden, og eller blant matvarer - Dette kan skyldes lite trent hund.
spankingguru
Worner's Avatar
Hvis du blir stoppet og de har lyst til å sjekke om du har noe en viss plass så får du valget mellom å stappe opp en mini klyster som får alt til å renne ut eller dra på sjukehuset og ta bilde.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tollerene har ikke lov til å sjekke kroppens hulrom uten tilsyn av lege, så her er det egentlig bare til å pakke godt i kinderegg å putte det inn der sola sjeldent skinner.
Vis hele sitatet...
Hvis du gjør det, kan det nok syns allikevel.. på måten du går på.. o.o
Men i teorien vil jo en boks med vacuum slippe ut ingen molekyler av stoffet som er inni. Som dop. Så hvis vacuum boksen er helt ren på utsiden mener jeg at en hund kan lukte inneholde. Fordi det finnes ikke atomer av stoffet på utsiden. En annen ting jeg ikke har lest er temperatur, hvor lavere temperaturen på stoffet er hvor mindre lukter det. Får du kjølt et stoff ned til -273 grader som er det kaldeste temperaturen vil atomene i stoffet stå helt stille. det vil si at ingen atomer av stoffet vil røre på seg som for eksempel opp i en hundenese. Man må da selfølgelig isolere boksen med for eksempel vacuum for å holde temperaturen. Kan ikke noen finne ut hvilket grunnstoff som har høyest molekyltetthet. Det ville være ultimat og smugle oppi. Fordi molekyler av dopet ikke trenger igjennom. Skulle hatt en laborant her...
Er det noen som har prøvd å ta med seg mindre mengder cannabis fra amsterdam? som kan forklare hva de gjorde...om det bare var flaks at de klarte det, eller om metoden de brukte til å smukle med var bra, eller dårlige bikkjer osv...
sigg: Om noen har lure metoder for å smugle inn narkotika vil de gjerne ikke dele det med et forum som har hundrevis av lesere. Det hadde ikke jeg gjort
Hvor godt kjenner narkohundene det om du har røyka hasj? På klær etc, og du ikke har noe på deg.