Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3731
Hei.

Har kjøpt meg MT2. Har lest meg opp på hvordan man burde injecte det. For å få det til holde en stund slik at jeg kan ta små doser trenger jeg bakteriostatisk vann. Problemet er nå å få tak i dette. Ser ut til at dette er noe man kan få på ett vanlig apotek i andre land, men ser ikke ut til at dette er tilfellet i Norge. Noen som har erfaring med import av bakteriostatisk vann eller en anelse på hvor man får tak i det?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slæfærn, ta og kjøp disse øyedråpene på apoteket. Det er samme opplegget. Brukt mela av og på i 4-5 år og aldri hatt problem med dem koster rundt 80 kr for en pakke



Nyt sommer-tan’en!
Anonym bruker
"Sinna Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er bare å bruke batterivann
Trådstarter
4 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slæfærn, ta og kjøp disse øyedråpene på apoteket. Det er samme opplegget. Brukt mela av og på i 4-5 år og aldri hatt problem med dem koster rundt 80 kr for en pakke



Nyt sommer-tan’en!
Vis hele sitatet...
Takker!

Håper du får en fin sommer
https://www.farmasiet.no/catalog/hje...10x20,5010386/

Brukt dette tidligere, men ser de ikke har inne for tiden
Trådstarter
4 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slæfærn, ta og kjøp disse øyedråpene på apoteket. Det er samme opplegget. Brukt mela av og på i 4-5 år og aldri hatt problem med dem koster rundt 80 kr for en pakke



Nyt sommer-tan’en!
Vis hele sitatet...
Glemte å spørre, hvor lenge har du erfaring med å lagre det utblandete mt2 vannet? Lagrer du det i kjøleskapet? Takk igjen

Sitat av Jorg Vis innlegg
https://www.farmasiet.no/catalog/hje...10x20,5010386/

Brukt dette tidligere, men ser de ikke har inne for tiden
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Hvor lenge kan du lagre mt2 etter du har blandet det ut i det sterile vannet?
Sist endret av peacefulpiano; 14. mai 2021 kl. 21:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av peacefulpiano Vis innlegg
Glemte å spørre, hvor lenge har du erfaring med å lagre det utblandete mt2 vannet? Lagrer du det i kjøleskapet? Takk igjen


Takk for svar. Hvor lenge kan du lagre mt2 etter du har blandet det ut i det sterile vannet?
Vis hele sitatet...
Ha det i kjøleskap ja så holder den seg 3-6 mnd minst og sikkert mer. Den degraderes i varmere temp
Og hvis du er redd for at det degraderes fortere så kan man bare gjøre klar sprøyter med ferdigblandet mela og fryse det ned. Veldig greit når du bare skal vedlikeholde fargen og ikke bruker like mye hver uke