Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 832
Heihei jeg som mange andre er på evig slanker’n, og på et sted sier det stopp. Jeg er over hodet ikke overvektig, ikke i nærheten, men jeg har et behov for å få ned fettprosenten.

Har leste mye om at folk (gjerne innen fitness) sverger til både efedrin, clenbutorol og t3. Clenbutorol er det verste jeg noen sinne har tatt. Hele skjelettet mitt gjorde vondt. Efedrin gir meg ikke stort mer enn tre kopper kaffe, så derfor ble jeg veldig nysgjerrig på t3.

Jeg har vært så «heldig» å fått tak i noen levaxin 50mg (t4) og slik jeg oppfatter det omdannes det til t3 i kroppen. Noen ererfarinher???

Og Jadajada, jeg vet man ikke skal tulle med stoffskiftet sitt, men nå hadde jeg ikke tenk til å ta det to uker i strekk. (Ja, kroppen trenger 2 uker Tor tilvenning). To uker på, to uker av?

Helst ikke bit av meg hodet, jeg lurer oppriktig
Sist endret av Alexa1111; 9. mai 2021 kl. 20:17.
"Levotryoksin skal ikke brukes til vektreduksjon. Ved å ta tyroksin vil du ikke redusere vekten din, dersom tyroksinnivået ditt er normalt. Alvorlige og til og med livstruende bivirkninger kan oppstå dersom du øker dosen uten at legen din har fortalt deg at du skal gjøre det, særlig hvis det tas sammen med andre legemidler for vektreduksjon." ..fra felleskatalogen. Har du tatt FULL utredning av stoffskifte? Det ville jeg gjort før du evt vurderer levaxin! Finnes så mange andre måter å endre på vekta.. Kosthold som det største faktoren og livstil! Evt prøve KETO produkter e.l. Trene osv.
Hvis du ikke boler, så bare legg fra deg idèen. Siden diskusjon rundt dette er i gråsonen så kan jeg ikke hjelpe deg noe særlig.

Greia er at det er ekstremt vanskelig til umulig å gå ned til en lav fettprosent uten tilskudd av hormoner da kroppen kjemper mot deg. Vekttapet vil komme i muskler og ikke fett som du ønsker. Ved lav fettprosent vil du også få en hormonell ubalanse (testosteronproduksjonen din vil være i dass dersom du har en ensikret fettprosent).

Edit*, Ikke ta slankepiller hvis du ikke har en plan på hvordan du skal beholde muskelmassen din, og det klarer du ikke "naturlig".
Sist endret av Superspurv; 10. mai 2021 kl. 11:14.
Stoffskiftemedisiner skal mer eller mindre trappes opp så hvis du plutselig bare begynner å ta 50 mcg levaxin som et friskt menneske uten behov for dette risikerer du nok mest av alt angst og eventuelle hjerteproblemer fortere enn noen særlig vektnedgang.