Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1669
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Jeg har en case dere kanskje har tips til. Ikke helt rusrelatert men i nærheten. Gjelder sobril 25 mg.

Har ikke mange igjen nå. Må ha 75mg for å bli rolig og litt svaiete.

Fins det noen knep som kan forsterke effekten noe?
Vil effekten for eksempel slå litt hardere på tom mage, eller gjelder dette kun hvor fort den virker?

Alkohol føler jeg er en dårlig kombo. Ei øl sammen med solbril blir jeg egentlig litt loka av, dette er kanskje en kombo man bør være forsiktig med?

Dette med grapejuce, er det en mye eller er det tilfelle at preparatet fungerer bedre med dette?
Isåfall, skal jeg drikke dette på forhånd eller samtidig som jeg tar pillene?

Er i en vanskelig livskrise og trenger bare å slappe litt av en kveld. Har ikke kontakt med dealere så får alt via resept. Jeg vil ikke få ny resept nå så fort igjen.

All svar motas med takk
Små menger alkohol er bok det beste lovlige alternativet, men som du sier er det ikke anbefalt. Grapefruktjuice har jeg ingen erfaring med, men skader jo ikke å prøve.

Hvis ulovlige rusmidler er aktuelt vil jeg si hasj og benzo gir en fin virkning som forsterker hverandre på en god måte
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar. Ang akohol. 75 mg gjør meg noe avslappet men ikke mer enn at folk anser meg som normal. Om jeg tar ei øl opp på det igjen kan jeg ikke skjønne at pusterefleksen lammes... men har respekt for dette. Hasj ja. Hadde vært drømmen nå...
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tusen takk for lenke. Interessant
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj er d det ultimate sammen me benzo,det booster effekten på sobril veldig tar 30mg å 2trekk så blir du fin
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette må jeg få til å prøve altså!