Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1061
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp, her kommer nok en tråd om amfetamin og urinprøve. Leser så mye forskjellig på nett, men har kommet frem til at det kan påvises i 2-10 dager. Er her ute etter erfaringer/mer kunnskap.

Si at jeg i en periode over 3-4 dager inntar amfetamin nasalt. Så går det 15 dager, og jeg må avgi urinprøve. Kan den være positiv?

Jeg mener, er sjangsen lik 0 for at det kan påvises etter så lang tid, eller kan jeg risikere at den slår ut?
Du er nok rimelig safe etter 15 dager ja
Sist endret av sukkersyke; 24. mars 2021 kl. 17:35.
Man vet man er paranoid når man svarer på sitt eget spørsmål i egen tråd, men fortsatt er usikker..
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Man vet man er paranoid når man svarer på sitt eget spørsmål i egen tråd, men fortsatt er usikker..
Vis hele sitatet...
hehe, ja det er ikke alltid sånn som peppern var i ''gamle dager''
BRAND ∞ STRONG
Helt safe.
Som med noen andre stoffer bla. hasj så kan det spores lengre i hårprøver.
Blod: ca. 12 timer til 2 dager.
Urin: ca. 2 til 4 dager.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Helt safe.
Som med noen andre stoffer bla. hasj så kan det spores lengre i hårprøver.
Blod: ca. 12 timer til 2 dager.
Urin: ca. 2 til 4 dager.
Vis hele sitatet...
Det er normen men fortsatt individuelt, jeg testet positivt for amfetamin 7 dager etter inntak.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Det er normen men fortsatt individuelt, jeg testet positivt for amfetamin 7 dager etter inntak.
Vis hele sitatet...
Det scenarioet TS skisserer er over dobbelt så lang tid (15 dager)
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det scenarioet TS skisserer er over dobbelt så lang tid (15 dager)
Vis hele sitatet...
Klar over det, ville bare dele min egen erfaring. 15 dager etter siste inntak er nok 99% trygt.