Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3411
Trenger tips om en hendig side for nedlasting av norske undertekster for film jeg har lastet ned. Helst gratis. Anbefalinger mottas med takk
Det pleide å være en hel haug av sider med kvalitetsteksting på mange språk inkludert norsk. Så fant noen ut at selv tekstingen var omfattet av copyright lovene og det ble ansett som piratvirksomhet å legge ut subtitles. Var mange kjente som forsvant. Noen gikk kanskje deep web eller full on dark web, sikkert noen som har tips om de ofte søker etter subtitles.

De gjorde vel også noe med formatet på subtitles. Tidligere lå det gjerne bare i undermapper som rene tekstfiler, så ble de kodet rett i filmen for at de skulle bli vanskeligere for pirater. Så kanskje er det også mindre oversettelser ute nå?
Trådstarter
Kanskje finnes det iform av torrents?
Det kom endel betaltjenester for subtitles når de åpne subtitles ble tvunget til å stenge. Og en periode husker jeg det ble snakket om at det var litt tvilsomme greier, folk fikk google translate om de i det hele tatt fikk noe for pengene. Noen hevdet også at kortene deres ble belastet med at de aldri mottok link eller subtitle fil.
Denne pleier jeg å bruke: https://subscene.com/.

Finner norske subs for de fleste filmer jeg laster ned.
Trådstarter
Takk Evil Skal sjekke ut