Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2371
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Noen som vet om flere artister som lager lignende musikk som fit shaced, shitrich, badspit. Leter ganske mye men finner ikke så mye
Hva er problemet med å spørre om noe annet? Skal ikke dømme folk for tidlig.
For øvrig hører jeg ikke på de artistene du har lista opp så klarer ikke hjelpe deg i farta.
NZB's everywhere
crf21's Avatar
18 7
når jeg leser shitrich og badspit, så dukker det også opp ninjaflip, thc crew (the hørta crew), gimmik, torstein hyl, vågsbygd handy. det var det jeg kom på akkurat nå.. men jeg husker det var et forum som het hip-hop.no for flere år siden. der var det mye bra! og en hau av andre underground artister som jeg ikke husker navnet på nå
Sist endret av crf21; 18. februar 2021 kl. 21:42.
Det er masse trøndere inne på Norsk Rap Discord, og en dude som kaller seg Lair som lager masse musikk i samme gata som de du nevner. Kan hende de har noen tips til flere du burde sjekke ut også.
Sørsia Gerilja
Ninjaflip, grotesk, soinnjer,
bulmboys lager bra trøndersk rap