Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1189
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Lurer på iht urinprøver, hvor lenge sitter en bitteliten sniff (cirka 0,05g) amf ? Takker!
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halla. Lurer på iht urinprøver, hvor lenge sitter en bitteliten sniff (cirka 0,05g) amf ? Takker!
Vis hele sitatet...
182cm Veier forøvrig 80 kg, godt trent og har rask forbrenning fra før. Har ikke tatt det på flere mnder
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
182cm Veier forøvrig 80 kg, godt trent og har rask forbrenning fra før. Har ikke tatt det på flere mnder
Vis hele sitatet...
2 dager ca
Urin Minimum = 2-7 timer
Urin Maksimum = 2-4 dager
Blod = 12 timer
Hår = Intill 90 dager
Så liten dose slår vel neppe ut dagen etterpå, men metabolisme osv spiller jo en stor rolle her. Etter min erfaring er det mye kjappere ut av systemet enn det google osv sier, men mulig jeg har rask metabolisme
Eneste gang jeg har testet positivt var når jeg hadde knaska 2 glass benzo over 2 dager og ble testet dagen etterpå, men noe annet ville vært jævli rart på ish 100mg xanor
Metabolisme, erfaring og renhet har nok mest å si her. Men 50 mg med ren amfetamin er å anse som en rimelig heftig dose
2 dager maybe....

s