Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8961
Jeg savner å glede meg til en ny hjernedød utgave av FHM. Abonnerte en gang i tiden på PC player. Hva slags type blader finnes nå som man kan abonnere på? Trenger underholdning men kan også være en blanding/halvseriøse greier. Prøvde meg på illustrert vitenskap men gadd aldri. Fhm kunne jeg bare koble helt av å humre litt av.

Så, pc spill, pc greier, PlayStation greier. Manneblader. Hva best om dagen?
Veldig mange blader man kan abonnere på digitalt.
Det blir naturlig nok også billigere, siden de som lager dette slipper trykke og distribusjon.

Personlig liker jeg best å holde i et fysisk blad.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Ja det må være fysisk bladet ja. Lukta er jo halve greia. Skulle gjerne hatt noen forslag og da
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Tja, jeg pleier alltid å strekke meg etter Vi Menn eller Historie når jeg sitter på tannlegekontoret. Kan det være noe?
Er forresten helt enig med deg, var noe helt eget med FHM.
Magasin + er et fellesabb for mange forskjellige blader som kan leses på nett. Kan kjøre prøveperiode for kr 1,-. Dårlig utvalg i lettkledde damer, men mye forskjellig hobbystoff.

https://www.magasinpluss.no/all
Synes godt om bladet Historie. Mye fakta og ymse, men mye små saker og innlegg som er underholdende.