Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1120
har tatt 70mcg, bare lurte på hvis jeg ikke får feelingen, er det bortkastet å ta 70mcg til?
Litt bortkastet, men hvis det er alt du har igjen så ville jeg bare tatt det. 70uq er ikke mye akkurat.
BearSleeps's Avatar
Trådstarter
burde vel vente ca 1 time før jeg vurderer det?
Sitat av iceClears Vis innlegg
burde vel vente ca 1 time før jeg vurderer det?
Vis hele sitatet...
Hvis du allerede har tatt 70uq, så ville jeg bare tatt det med en gang.
Neste dose vil fungere dårligere jo lengre du venter. Skader ikke å vente til det har gått en time, men da må du nesten vurdere hva du tror vil være best for deg.

Ta nå = bedre virkning.
Vente en time = mer forutsigbart.

Hvis du blir nervøs eller engstelig under turen så er bare å sette på noe gladmusikk og legge seg tilbake å lukke øya, og nyte musikken. Evt sett på noe komedie eller andre ting som kan fā deg til å fokusere på andre ting
Sist endret av Vasken; 17. mai 2020 kl. 05:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BearSleeps's Avatar
Trådstarter
Takk for dine innspill, Mr. EvilSink
Jeg ble egentlig bare litt kvalm av alkoholen jeg drakk før i dag.
Neste gang anbefaler jeg deg å ikke drikke i forkant, man blir fort litt uggen i come up’en men det gir seg etter en liten stund. Kos deg, håper du finner det du leter etter under turen din
Redosering fungerer ofte bedre enn folk tror så lenge man ikke venter alt for lenge. Har selv hatt god effekt av redosering etter 2 timer.
Du kan prøve å redosere, men mest sannsynlig forlenger du bare trippen din istedenfor for å få kraftigere effekt. Skal du oppnå 'ønsket effekt', altså en kraftigere tripp, bør du redosere ila en times tid, i god tid før peaken.. Så det er umulig å 'føle seg fram' og så redosere om peaken ikke tok deg dit du ville komme.
Jeg håper ikke du redoserer etter en lang natt med drikking, eller i det hele tatt droppa i firetiden i natt...
Høres veldig slitsomt ut.

70uq er langt i fra "ingenting". Jeg ville spart resten, du får mye mer ut av en rolig ettermiddag og kveld med 70uq og litt spaca dokumentarer og/eller en tur i skogen, enn å redosere på morgenen 17. mai etter en fest (?).
Og det er ikke uvanlig om man ikke er veldig erfaren at 70uq kan holde deg oppe og våken i 10-12 timer, selvom man egentlig var trøtt i utgangspunktet. Men det er litt individuelt.

Håper uansett du har hatt en fin natt, og fortsatt hygger deg om du er våken
God 17. Mai!
Etter min erfaring og kunnskap er det begrenset hvor lenge man kan ta mer lsd før man mistet veldig mye (kanskje nærmest alt) av effekten av å ta mer lsd. Tar selv ikke mer etter litt over 1 time etter inntak. Tror mye lsd har blitt sløst gjennom redoseringen flere timer inn i trippen, som nærmest ikke gir mer effekt.
BearSleeps's Avatar
Trådstarter
Det ble en rolig og kontrollert natt med 75mcg, ble ikke noe redosering. Grunnen til at jeg ikke tok mer var pga jeg var ikke helt sikker på hvor mye lappen inneholdt, men det stemte nok med det jeg trodde. Fikk overraskende mange visuals på så lav dose, men ikke noe tankekjør.
Da vet jeg hva jeg har å gå på til neste runde til sommeren

Må legge til det som allerede er nevnt, ikke ta lsd etter du har drukket. Fy f så giftig alkoen smakte og føltes på peaken.

Fikk sovet et par timer. Har heldigvis dagen fri. Så alt chill her.

Møtte på et fenomen når jeg skulle legge meg i sengen i natt å sette på noe chill musikk, var at alle vinduene var låst, samma hvor mye jeg prøvde å flytte på de i windows var alt helt stuck så loka helt sykt med å skru på noe musikk.

LPT: Tur med måte!

Ha en fin 17 mai alle.
Sist endret av BearSleeps; 17. mai 2020 kl. 13:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette her håper jeg en eller annen offentlig ansatt leser og forstår at vi trenger en liberal holdning til rusmidler fordi det motsatte er ødeleggende og jeg er glad for at trådstarter hadde en ålreit opplevelse!