Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1559
Hei, noen her som har opplevd at de tisser på seg av ghb, og at urinen lukter helt jææævelig? Litt noia for nyreproblemer men ikke vondt i nyrene og kjennes heller ikke ut som urinveisinfeksjon.
Skjedd et par ganger det ja...... Merker at urin lukter rart hvis jeg drikker det flere uker i strekk. Men ikke av mildt forbruk
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri skjedd meg før, tatt en del ghb.
Har heller aldri pisset på meg av noen andre stoffer.
Dere som har opplevd å tisse på dere på ghb, skjer dette også når dere drikker dere drita? Kan det ha en sammenheng? Litt løs i blæra rett og slett
R.i.p 23.04.2021
Veldig uflaks det der. Aldri opplevd stank eller ufrivillig urinering på ghb,og det ble brukt daglig 5ml 4ggr daglig en 4mnd periode.
Hmm, fikk urinveisinfeksjon i tillegg. Er på kur, kan man fortsatt ta ghb siden man kan drikke alkohol på det eller er det noe som kommer til å gjøre det verre?

Aldri tisset på meg av noe annet
Sist endret av Hipokondriese; 17. april 2020 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville kanskje tatt en pause mens du går på kuren mot urinveisinfeksjonen, om du har infeksjon er det større sjanse for at du pisser i buksa. MEN, hvor mye pleier du å ta, da mener jeg ikke hvor mange dl eller korker, men hvor ute blir du vanligvis, om du drikker nok til å gå i den berømte to timers coma'en er det ikke rart du pisser i buksa. Samme vist du tar nok til å nesten ikke fungere normalt, det kan ha med overforbruk å gjøre tror jeg, uten at jeg kjenner deg eller vet noe om bruken din. Mange som tisser på seg på ghb, heroin, alkohol, og andre ting som kan gjøre deg så ute at du (nesten) sover når du tar det.

Eneste jeg pissa meg ut på var en kveld jeg tok en meget farlig stor mengde mdma pulver med sprøyte igjen og igjen til jeg skyldte mye cash, jeg tok så mye i skuddet at jeg steinet helt på det og satt med nåla hengende i armen i over en time et par ganger, før jeg kom ut av den deilige steine formen det gir å gjøre dette, men ikke kopier meg for det er ekstremt dårlig for psyken og du kan få hjerneskade av overdrevet temperatur i hodet. Og mdma er mer skadelig for hjernen jo fortere du får det inn i hjernen. Og skyting er den raskeste metoden å innta en stor mengde på en gang.

Jeg har tatt en del kork som vi kaller det, det er gbl, ikke ghb, og det er veldig vanlig at man får gbl når man kjøper 'ghb'..... Det er lettere å få kjøpt gbl base i land som polen der det brukes til industriell rens, malingsfjerning osv. Mange polakker som kjører blomster eller noe over grensa og tar med noen flasker med gbl base som de tjener godt på for det er billig i butikken i land der der det er lovlig, og må blandes ut med vann i ratio på 1 til 2, eller 1 til 3, husker ikke helt, har aldri fått annet en ferdig drikkendes 'kork'.

Kork er det billigste rusmiddet for meg å bli stein som en ugle av, bare en kork og jeg er mo i knærne pga jeg går på så mye metadon og sterke medisiner i tillegg. Men det er bare billig om jeg bare får eller betaler litt for en til tre korker på et par tre timer, og gir meg der når rusen er over. Da kan du være så heldig å få sove om natten også, men ingenting ødelegger søvnen som gbl og sikkert ghb også. Man må korke seg gjennom natten for å sove.

Men skal jeg kjøpe en mengde og drikke det over lengre tid, altså bare hele dagen og natten, så går toleransen opp så fort at på natten tar jeg tre-fire korker på rappen for å få hvile/sove et par timer bare, så må det tre nye korker til for to timers hvile til, så toleransen øker mye bare i løpet av en dags bruk. Men denne toleransen er vekke igjen etter en god liten pause, det er midlertidig toleranse tror jeg det kalles.

Nå har jeg slutta med gbl for jeg tåler ikke lukten og smaken uten å brekke meg, og det ødelegger evnen til å få sove uten å bruke kork hele natta så fort at det er skremmende. Og sjansen for å kubbe helt skremmer meg, for jeg liker ikke sove av rusmidler med andre folk, man vet aldri hva de gjør med deg mens du sover om du er med feile folk. Jenter er spesielt utsatt sånn, for mange blir voldtatt mens de er helt i coma på gbl/ghb. Samme med de som liker å skyte så mye heroin at de kubber rett etter skuddet.

saviour