Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1206
Skal på rave om
En stund. Tenkte å ta mdma eller knip (med noe speed) og enten 2cb, eller soppknips med 4-po-DMT.

Hva ville dere foretrekke?
Og på hvilke grunnlag. Er godt erfaren med de fleste stoffer og vet passe på doseringer og risikoer.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde holdt i lange baner med enten knips ELLER 2cb for meg. Hadde ikke syns det var forsvarlig å ta begge.
sopp og dmt hadde jeg også tatt hver for seg, og venta til en HELT annen setting enn rave. Rave er intenst og mye sansestimulering. Ser for meg det hadde blitt for intenst med sopp eller dmt kroppen
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Avhenger av hvor lenge siden du spiste mdma eller knips sist. Stort sett holder det med 2c-b for min del, men en sjelden gang tar jeg gjerne 100mg med mdma først, så justerer med 10 og 10 mg 2c-b utover. Danset i 7-8 timer på den komboen for et par helger siden, og hadde mer energi når jeg kom hjem. Deilig å Kunne feste og ha det fett uten å grille hjernen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Mdma og 2cb blir mer enn nok
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville holdt meg til MDMA'en.
Jeg ville foretrekt en liten dose speed i tillegg til mdma/2cb
Nexusflip, MDMA og 2CB kan funke veldig bra det! Men om du har tilgang til soppknips ville jeg heller gått for det. God tur, min favoritt er forøvrig MDMA og Ketamin.
Jeg tok 4-AcO-DMT på rave en gang. Jeg hater egentlig å danse, men denne gangen danset jeg ikke bare, jeg var dans! Feteste jeg har vært med på. Jeg så sikkert ut som en tulling, men det er en av mine favoritt-turer noensinne.

Etter et kjapt googlesøk ser det ut som 4-po-DMT er i samme gate? Perfekt for raves spør du meg. Ikke like dypt som vanlig sopp og musikk høres helt fantastisk ut.
Sitat av Ed Is A Portal Vis innlegg
Jeg tok 4-AcO-DMT på rave en gang. Jeg hater egentlig å danse, men denne gangen danset jeg ikke bare, jeg var dans! Feteste jeg har vært med på. Jeg så sikkert ut som en tulling, men det er en av mine favoritt-turer noensinne.

Etter et kjapt googlesøk ser det ut som 4-po-DMT er i samme gate? Perfekt for raves spør du meg. Ikke like dypt som vanlig sopp og musikk høres helt fantastisk ut.
Vis hele sitatet...
..etter et kjapt google søk er "4-po-DMT" psilocybin, altså virkemiddelet i sopp sagt enkelt.

men så kan TS ha skrevet feil da.. tenkte først det var snakk om 4-ho-met før jeg googla, nå vet jeg sannelig ikke mtp ts er godt erfaren og snakker om 4-po-DMT..