Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 681
Hei,

Jeg har rust meg i tyve år nå, og er avhengig av metadon og benzo, sobril, men jeg føler jeg har fått en ny glød i livet nå siste uken etter et langt mørkt helvete med stress og forskjellig rus, piller og veldig mye speed. Jeg er ikke bedre av mer medisin egentlig, men ingen harde stoff og medisiner på si gjør at det jeg får lovlig funker bedre igjen. Både metadonen og sobril hjelper mer når jeg ikke tar speed eller sterkeste benzoene på toppen flere ganger i uka.

Spesielt speeden, med sprøyte, ødela julen totalt, heldigvis venta jeg til etter familiebesøket på julaften før jeg tok meg første smellen da med 1g i koppen for det kveppet... HJertet hoppet opp i halsen, så fikk jeg den roen. Nyttårsaften holder jeg meg helt i ro uten noen ting annet en en blås hasj for å passe hunden hundre prosent under rakettene ute hos mormor og morfar. Vi bare legger oss før tolv for hun sover i sengen med meg, så har jeg musikk på en playlist som går mange timer så ikke vi hører noe annet en litt knitring.

Hunden er første prioritet alltid for meg, hun får mat før jeg får mat selv. Men jeg har god økonomi på ung uføretrygd, men jeg er vandt med å måtte spare til ting. Så vi har alltid mat for pokker, er ikke så narkoman at det skranter her.

Nå er jeg rein i over to uker tror jeg uten å følge for mye med, med utrolig god effekt hehe. Hvor mange mg rusfrihet bruker dere per dag folkens, hehe.

Men sånn føles det, som en ny rus. Jeg har asperger syndrom/autisme så jeg opplever ting anderledes en gutta jeg er med og mange jeg møter på nett. Jeg føler så sinsykt sterkt når jeg er tilnærmet rusfri, eller fri for sidemsibruk som det egentlig er. Der speeden er værste fiende. Jeg får også motsatt effekt av de med adhd av speeden, jeg kommer helt ut i universet liksom i hodet.

Nå holder jeg meg til reseptbelagt metadon og sobril og imovane på natt, pluss litt nødvndig c prep som puter under armene. Ingen anti depresiva lenger på flere år nå, er ikke deprimert jeg er bare realistisk. Har en nydelig dverg schnauzer jente, lille pippi lotta. Hun er min antidepresive medisin.

Det humper og går, spiste en ennkel rivotril til frokost med en liten blås, å anbefale heller en 0,5g speed i armen liksom som jeg likte det før. For meg hvertfall.

Men jeg er blitt flink å styre pilleforbruket. Og føler meg ferdig med speeden til jeg får det værste suget neste gang noen ber meg luktepå en godte- pose.. Skitt au, det blir EN kveld og tilbake til relaxing piano, flutes and harps på anlegget mitt for å chille. Eller homework edits på youtube, beats liksom.

Musikk er så kraftig, som rus, og sammen er de fantastisk intens. Jeg koser meg med morgenkaffen, som er mitt favoritt rusmiddel egentlig. Hadde jeg bare kunne valgt tre rusmidler hadde det vært hasj ketamin og kaffe tror jeg. Eller imovane og hasj og kaffe nå som jeg er blitt sliten. Det funker bare på meg.

Noen andre som føler rusfrihet kan være merkelig givende til tider? Jeg nyter det nå, selv om jeg spiste jo en eneste rivotril i dag tidlig. Med to kopper kaffe=)

Ha det godt og ta vare på hverandre og ikke minst dere selv. Sammen er vi sterke, men alene tvinges vi til å være enda sterkere uten å ville det alltid. Jeg trenger en dame i livet, so bad.

Men hvem vil ha en blandingsmisbruker bortsett fra, vel, en msibruker selv. Det er for fort negativ spiral i sånne forhold. Men det er mitt første og største savn i livet. Dame. Hadde tatt imot en hver vakker jente med fin personlighet, må like hund også være moderlig. Tror jeg trenger en moderlig dame, for å redde meg litt fra meg selv.

Håper dette er ok å lese, rusfriheten tar pusten fra meg og jeg er helt på høygir, på alt av beroligende midler døgnet rundt. Det nytter ikke med mer medsiner, bortsett fra thc og cbd kapsler, to sånne laget på marijuana og kokosfett slår meg rett ut om kvelden, sover 10 timer. Skulle hatt kontakt med min venn som hadde de igjen, har aldri prøvd noe så bra før eller siden. Billig var det også.... Men ser ikke det igjen, fikk tilbud om en slik kapsel til 500kr, lo høyt og gikk videre. Det er jo nok til mer en tre gram hasj det, kan ha det et par dager.... Jeg fikk mine til under 50kr.

Prøver vel å si jeg kanskje er litt ferdig med rus i tunge former, spesielt store mengder sterkere piller, og mest av alt speeden og nålen jeg setter den med. For jeg kjente det var speed i tårene mine, som svei i øynene, så mye tok jeg at jeg svettet rein speed. Det går jo til hver celle i hele kroppen med blodet når man bruker sprøyte. Det er ekkelt å tenke på...

s

Peace people=)
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes alltid det er rart når folk kaller seg reine og rusfrie samtidig som de tar metadn, sobril, imovane, c-prep osv. Men godt jobba hvis det holder nåler og speed unna. Godt nyttår. Håper du har det bra
Bruker;-)
Trådstarter
Takk for svar og godt nyttår, jeg har det bra og håper du har det på samme måte=)

Ja rein for meg er ikke rein for andre, skjønner jo det, men jeg har jo brukt mye mer en jeg får lovlig, ulovlig, så det føles reint som på avrusning for meg. Jeg føler igjen, og det er deilig faktisk, men litt sterkt. Nå har jeg det bedre hvertfall er poenget jeg ville ha frem for jeg har sagt alle veier her jeg er lei av livet og slikt.

Jeg hører også så mange her på tunge lar medisiner som jukser på prøver og tar xanor og rivotril og speed på si, eller bare tar det og pisser ureint som jeg valgte å gjøre, selv om jeg pisser aleine. Jeg hater å lure de, for det er hånda som måter meg ikke sant. Men poenget er folk er deprimerte på lar, og må ta andre ting, det er en skam. De må prøve ut dolcontin og heroin mer fremover i lar, det er bedre for ehlsen en metadon. OG alle skyter halvarten av subben, så resten går på markedet.

Hele mitt liv er bygd på ærlighet og et ønske om å ha det bra uten rus annet en metadon i fremtiden, så jeg jobber for det. Får mye hjelp av bra folk og familie, og failien har det bedre også nå som jeg er bedre, ryktene går vet dere i familien når den narkomane sønnen sklir ut igjen.

Bare jeg klarer meg uten sprøyter og speed er jeg på riktig vei forløpig, så kommer benzo nedtrapping for det gir meg ingenting lenger. Men det blir en gang jeg har overskudd så det renner over altså, det er den værste tingen å slutte på, rolige abstinenser iforhold til opiater og alkohol, men de varer i et år minst etter 20år på benzo=(

s
Sist endret av saviour; 12. januar 2020 kl. 10:11.