Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1405
Jeg har røykt i 20 år , men det er en type hasj jeg får ekstrem svimmel het av , og litt hodepine , dette går så og si ikke over men varer helt opp til 24 timer , funken på denne hasj strainen er meget god men jeg blir som sagt helt svimmel av den, hva kan grunnen være til det? hørt om en venn som har samme problemet med kun den typen... er det "bad" hasj eller normalt ? merkelig at det er kun... den ene typen dette skjer med
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hender jeg av og til kommer over hasjtyper som gir meg vondt i hodet, altså kan røyke en joint og halveis under røyking kjenner jeg en intens hodepine. Hva det kommer av vet jeg ikke, men det kan jo være så enkelt som at det har vært hasj som er blandet ut med andre ting som feks henna eller gummi.
Får ett slagt trykk sensasjon i hjernen av det i etterkant også , rundt den ene siden av hodet rundt tinningen... selv etter 7 timers søvn , varer det hele dagen etter
Sist endret av Fantastisk77; 14. november 2019 kl. 20:16.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk reagerer forskjellig på å være beruset/høy/full, personlig blir jeg en form av svimmel hver gang jeg blir full eller høy. Hvis du vanligvis ikke blir svimmel kan det hende at du bare fikk en sykt konsentrert hasj, men det kan også hende at det har vært noen andre kjemikalier eller rusmidler blandet inn i hasjen.

Hvis dette skjer kun av den samme dealeren, ville jeg tenkt at hasjen er blandet med noe annet.
Hvis dette skjer kun med den strainen men med forskjellige dealere, kan det hande at det bare er en veldig sterk strain.

Hva var navnet på strainet?
Virker som det er en type de har sittet på i åre vis , som de prøver å kvitte seg med, pga hver gang det er tørke eller lite dukker den opp, samme typen med samme effekt og samme bad symptomer men har vert i ommsetting i de siste 10 åra, den er ikke lys eller svart men noe midt i mellom og myk , og har den litt fæle etterlukta i den av "tannlege" hvis du kjenner til den lukta jeg hinter til...

virker som de er klar over at denne hashen er bad , og bare selger den ut når det er tørke , husker en av disse folka dreiv å klage på det samme problemet med denne hashen for noen år siden... en av de klagde på svimmelhet av denne hasjen.

enten er det for mye thc i den sikkert fra forsjellige dyrk mixa i sammen som gir en bad reaksjon for brukeren , eller kasnje blitt brukt bad dårlig nurtients eller andre produkter når de har lagd den , folk som ikke vet hva de gjør kan gjøre store feil med produkter de tror er "safe" å bruke , men resultatet blir bad...

eller så er det som du sier fake henna eller gummi shit blanda in...

den hode smerten kan minne om hvis en røyker rein THC crystaller og for mye av dem , det trykket og hode pinen som sitter i lenge og gjerne en hel dag etter... men svimmel heten er bare helt u-naturlig bad(

ikke vet jeg , virker som noe bøff og ikke safe å røyke , kan ta feil også... ikke vet jeg
Sist endret av Fantastisk77; 14. november 2019 kl. 21:57.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville ikke røykt det igjen og kuttet kontakt med den dealeren
Ja tror de driver å pusher denne ut men vilje på folk , uten å gjøre oppmerksomhet om problemet med den... synd pga den dealer har vanligvis god type , men 2-3 ganger i året dukker denne opp

lurer på om det kan vere noe som heter "white out" eller "green out" on weed , om det er det jeg får på denne typen..

One such unpleasantry is getting dizzy after you smoked. It can happen even to the most experienced of smokers. In some extreme cases, this dizziness can catapult itself into a full-blown “green out” - a term depicting the classic momentary loss of consciousness after inhaling a particularly strong hero dose of weed.
Sist endret av Fantastisk77; 14. november 2019 kl. 22:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke umulig at du hadde "white out", hvis du absolutt vil vite om det er dårlig hasj eller "white out" kan du jo alltids prøve å røyke det igjen. Etter ditt siste innlegg lurer jeg på om du røyker hasj (hashish) eller marihuana (weed)?
Jeg forklarte tydelig at den var brun og svart og myk ja det er brunt det er snakk om ikke grønnt (det du må vite er at begge deler er fremdeles weed og kommer fra weed , det gjør alt hasj og resin oljer)
Sist endret av Fantastisk77; 14. november 2019 kl. 23:57.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, weed er marihuana, hashish er hash og cannabis er cannabis. Weed og hashish kommer fra cannabis planten (som du forklarte), men weed er ikke et kallenavn for cannabis, det er et kallenavn for marijuana.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, weed er marihuana, hashish er hash og cannabis er cannabis. Weed og hashish kommer fra cannabis planten (som du forklarte), men weed er ikke et kallenavn for cannabis, det er et kallenavn for marijuana.
Vis hele sitatet...
Cannabis er en fellesbetegnelse for produkter fra planten Cannabis Sativa og Cannabis Indica.

Cannabis er også kjent under gatenavn som grønt, brunt, weed, gress, tjall, jonas, bønne, rev og ganja.
Vis hele sitatet...
https://www.rustelefonen.no/fakta-om-cannabis/

Cannabis is most commonly referred to throughout the United States (and abroad) as Marijuana… and no one really knows why. Some say the word was derived from Mexico, while other scholars believe that it came from China, Spain, or even the U.S. Whatever the case, it’s clear that there’s no single classification that is being used to describe it throughout the industry. However, Cannabis is the correct way to identify it.
Vis hele sitatet...
https://www.biotrack.com/marijuana-vs-cannabis/