Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4157
Har kjøpt et par gode grammere med 86% uncut cola. Tenkte å kutte den litt så jeg har en større mengde. 86% syns jeg er litt heftig for meg.

Hva vil være det beste å bruke? Har tenkt på både fruktose og kreatin, men vil ha noe som ikke har smak så den "ødelegger" smaken noe
og 86%, hvor har du fått det fra
Tallet, ikke pulveret
Sist endret av Bothrops; 28. oktober 2019 kl. 05:02.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JessicaJones Vis innlegg
Har kjøpt et par gode grammere med 86% uncut cola. Tenkte å kutte den litt så jeg har en større mengde. 86% syns jeg er litt heftig for meg.

Hva vil være det beste å bruke? Har tenkt på både fruktose og kreatin, men vil ha noe som ikke har smak så den "ødelegger" smaken noe
Vis hele sitatet...
Hvis det er uncut burde det jo 100%

Alt er egentlig cutta hvis man ikke utvinner kokapasta selv. Det fins ingen coca bonde verken i Columbia eller peru som sender cola 100%

De cutter alltid ned til 95% og hvis den er 86 så er den cutta med 9% ekstra
Anonym bruker
"Orange Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er til personlig bruk, halver bare størrelsen på strekene du tar istedenfor å tukle.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åpnet tråden i den tro at den var skrevet av en eller annen slabbedaskete ungdom som hadde behov for å kutte ned i Coca-Cola forbruket og og trengte råd... Jaja.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis det er uncut burde det jo 100%

Alt er egentlig cutta hvis man ikke utvinner kokapasta selv. Det fins ingen coca bonde verken i Columbia eller peru som sender cola 100%

De cutter alltid ned til 95% og hvis den er 86 så er den cutta med 9% ekstra
Vis hele sitatet...
Du får aldri 100%, ikke 95% en gang, på grunn av rest kjemikalier. Hvor har du fått det fra, at de cutter alltid ned til 95%?


Til TS, skal du cutte fish scales, noe som forresten har blitt veldig vanlig rundt omkring pga darknet, så kan du fint cutte den 100%, altså doble mengden og den vil fortsatt være veldig effektiv. Bruk B12 vitaminer, det er best å cutte flakes med men pass på at du ikke kjøper de gule som ofte er nettopp på grunn av at folk bruker det til å cutte. Det er totalt harmløst, krystallene smitter over og du får ikke sånn jævlig konsistens som med kreatin for eksempel.

Å halvere streken funker ikke så bra med flake, det er jævlig sterkt uansett og det blir vanskelig å moderere seg. I de tidene jeg holdt på så cutta jeg også min egen cola. Men husk, det er ikke noe verre du kan ta enn cola for å forsterke en eventuell angst du har bryggende, langsiktig.
Sist endret av birk4400; 28. oktober 2019 kl. 09:52.
ta en titt her TS:
https://www.youtube.com/watch?v=tqQ4OOOvgLc

også BS d "definert ku" sier, eneste coca som er oppimot 97% er veeeldig nøye ekstrahert i profesjonelle labs, og da i baseform.
gir en kilde på det her, men en fult lovlig kilde som du må ha mengder av sertifikater osv selv en lege kan bare drømme om å få:
https://www.sigmaaldrich.com/catalog...g=en&region=NO
regner med det ikke er brudd på freaks regler om kilder, da dette er som sagt fult lovlig og kun for de med rette sertifikater.
Hvorfor ikke bare ta mindre?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av freebird Vis innlegg
Hvorfor ikke bare ta mindre?
Vis hele sitatet...
Fordi han skal selge dette, ikke ta det selv, tror jeg.
Han sa at han selv syntes det var sterkt så det virker som han skal ta det selv
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av lund8289@gmail. Vis innlegg
Han sa at han selv syntes det var sterkt så det virker som han skal ta det selv
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro han skrev det så folk ikke skal moralisere og hate på han
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil tro han skrev det så folk ikke skal moralisere og hate på han
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt samme problem som han, dette virka egentlig som en ganske god ide ig jeg vurderer å gjøre det selv. Er ekstremt lett å overjustere når man har så bra varer, spesielt når man er drita og ustø på hånden.
Neida, skal ikke selge. Men jeg bet selv at strekene ofte kan bli litt for store når jeg er kommet i litt for god form, så økonomisk for min del vil jeg gjerne kutte den opp og tynne den litt ut :-) Takk til de som faktisk orka å svare på spørsmålet.
til skeptikera der ute, hva føler dere er best om man skal på fylla men holde seg "innafor"? shotte 96 el øl/cider, vin, evt no 40% shots? er u den som går for 96 rent så er d no galt med deg føler jeg.. :P
Sitat av JessicaJones Vis innlegg
Neida, skal ikke selge. Men jeg bet selv at strekene ofte kan bli litt for store når jeg er kommet i litt for god form, så økonomisk for min del vil jeg gjerne kutte den opp og tynne den litt ut :-) Takk til de som faktisk orka å svare på spørsmålet.
Vis hele sitatet...
Ser hva du skriver, men vil likevel råde deg til å bare venne deg til å ta mindre lisser... Nesa di og lungene dine kommer til å takke deg for det, pluss kolaen i Norge har blidt så bra med tiden virker det som så det er nok ikke siste gang du kommer over noe som er tilsvarende kvalitet. Like greit å bare venne seg til å ta mindre lisser
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
til skeptikera der ute, hva føler dere er best om man skal på fylla men holde seg "innafor"? shotte 96 el øl/cider, vin, evt no 40% shots? er u den som går for 96 rent så er d no galt med deg føler jeg.. :P
Vis hele sitatet...
Du kan ikke sammenligne flakes med hjemmebrent
Sist endret av birk4400; 29. oktober 2019 kl. 02:52.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være lurt å skaffe seg en milligramsvekt og finne en dose som passer bra, og sørge for å sniffe det av vekten. 30mg er ofte en fin justering for meg, og det tilsvarer ofte en middels stor bit man tar ut på enden av en husnøkkel. Prøver å ikke ta linjer for ofte, og heller ikke for store, vekt er ofte greit. Lite suger mer enn å sitte hele dagen etter med puls på over 100 og brystsmerter. Sistnevnte er grunnen til at jeg ikke kjøper kokain selv lenger. Men en liten bump som blir bommet av noen på byen eller nachspillet gir meg ikke så mye problemer. Uansett ender jeg jo opp med å gi vekk i hvertfall 1/3 av kokainet jeg kjøper, så det er jo et sløs å ha et berg for seg selv dersom en skal være så generøs som jeg blir når jeg drikker på kokain. Ikke er det noe bra for helsa heller da det er vanskelig å kontrollere seg når man først er i gang. (for meg i hvertfall).

Man kan forøvrig blande ut det med d-vitamin tabletter, det har jeg prøvd en gang. Men mistenker at en fort tetter nesa med andre fyllestoffer slik at noe av kokainet ikke faktisk ligger limt inn til neseveggen dersom en blander ut sakene.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JessicaJones Vis innlegg
Har kjøpt et par gode grammere med 86% uncut cola. Tenkte å kutte den litt så jeg har en større mengde. 86% syns jeg er litt heftig for meg.

Hva vil være det beste å bruke? Har tenkt på både fruktose og kreatin, men vil ha noe som ikke har smak så den "ødelegger" smaken noe
Vis hele sitatet...



Uhh, I know which one you are taaaaalking about! Den er helt wiiild god. Hvor fikk du 86% fra? Er vel ≈90? +/- 10%?


Anyways, ta mindre lisser. Istedenfor å ta "norsk-cola-linjer" ta ministreker, 20-30 mg burde være fine doser. Ville startet med 20 mg bare for å se at du ikke har noen horribel effekt for så sterk cola.


Bare kakk den opp godt for er vel fishscale om jeg tror det er den jeg tror det er, og start lavt. Ikke vits å blande den ut, om du ikke skal selge den da
Sitat av birk4400 Vis innlegg
Du kan ikke sammenligne flakes med hjemmebrent
Vis hele sitatet...
visst kan jeg det, da jeg ikke sammenligner alkohol og coca, men hvordan det er å dosere noe som er veldig sterkt vs mindre styrke av samme stoff.

brukte derfor alkohol som eksempel da dette er noe de aller fleste har kjennskap til, men kunne også fint sagt å drikke te vs å eyeballe ren koffein, røyke thc olje vs dårlig weed, osv osv.

poenget er at om man har mindre potente saker så er det lettere å justere om man ikke bruker vekt f eks, som TS sier så blir det vanskelig når han er i godform og eyeballe såpass ren coke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, vært veldig fornøyd med den!
Fikk den inn fra en kompis med gode kontakter, men prisen var relativt høy! Hahah
Den har blitt testet på lav, så derfor vet jeg at den er 86% 👍🏼


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uhh, I know which one you are taaaaalking about! Den er helt wiiild god. Hvor fikk du 86% fra? Er vel ≈90? +/- 10%?


Anyways, ta mindre lisser. Istedenfor å ta "norsk-cola-linjer" ta ministreker, 20-30 mg burde være fine doser. Ville startet med 20 mg bare for å se at du ikke har noen horribel effekt for så sterk cola.


Bare kakk den opp godt for er vel fishscale om jeg tror det er den jeg tror det er, og start lavt. Ikke vits å blande den ut, om du ikke skal selge den da
Vis hele sitatet...
Det er jo litt stas å sitte og dra linjer også da, så jeg kan skjønne ønsket om å ha mer masse å dytte opp i nesa.
Er ikke bare sprøytebrukere som blir usedvanlig glad i inntaksmetoden sin
Men det øker risikoen for at du blander dårlig da, og noen legger opp en brøytekant som inneholder mesteparten godsaker. Og tar for mye møllers tran.
Hadde heller "kutta" det med ketamin, men det er min smak. Så man trår forsiktig xD
Sist endret av Bothrops; 11. november 2019 kl. 06:05.
Anonym bruker
"Orange Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uerfarne som kutter med keratin. Enten B vitamin pulver eller laktose pulver, alltid.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis det du har ikke er en sammenhengende krystallisert struktur, men det vanlige hvite matte pulveret som folk ofte kaller kola, så er det antageligvis mindre enn 50% rent. Ta gjerne et bilde av denne 86% superkoken
Sist endret av meaculpaUIO; 11. november 2019 kl. 16:12.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvis det du har ikke er en sammenhengende krystallisert struktur, men det vanlige hvite matte pulveret som folk ofte kaller kola, så er det antageligvis mindre enn 50% rent. Ta gjerne et bilde av denne 86% superkoken
Vis hele sitatet...
Det er mye peruvian flake der ute nå, så har all tro på at det han har er over 50%
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
La oss se et bilde.
har tilgang på dette og sterkere fra antageligvis samme kilder selv, så kan gå god for at dette er i omløp.
dette er bekreftet av lab rapporter.

@meaculpaUIO , du klarer ikke se forskjell på bilder på finknust 90% vs omtrent hvilket som helst hvitt finknust pulver, så sant du ikke vet akk hva du ser etter og TS kan sende bilder tatt via mikroskop.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
La oss se et bilde.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Fordi du må tilfredsstilles?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Nei, onanien mens jeg ser på bildet tar jeg meg selv av. Jeg vil se utseendet på denne 86% colaen. Det ville være helt trivielt å gi
Jeg fikk tak i ganske så rein cola for noen uker siden som var til eget bruk.
Det var helt crazy, men etter et par timer så blir nesa utrolig lei av alt det pulveret å jeg måtte bare avslutte kvelden fordi det svei så mye!
Det jeg fant ut i ettertid var at om du får tak i sykt bra cola så bør du blande den ut litt for nesa di sin del..
Men har hørt noe om å blande med vitamin b12 også, har aldri prøvd det men går an å gi det en sjangs får å se om det funker