Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1333
Har en arizer extreme q jeg bruker grønning på. Noen ganger lagt noe hasj på toppen noe som funker greit. Men lurer på om noen av dere har noen triks til hvordan man kan vape hasj rent på i vaporizeren?

Om det finnes noen deler jeg kan kjøpe, eller om dere har noe gode forslag blir jeg utrolig glad
Lag BHO olje.
har brukt dynavap til hasj daglig siden begynnelsen av oktober å sverger til den. Er helt utrolig bra vape hvis du har noe hasj som er god å vape. Liker å smøre hasjen på en pipe screen som jeg bretter sammen og putter i vapen. Blir ikke noe søl og smaken er veldig bra når man finner den rette teknikken.
Sist endret av KnutAnkhAton; 28. november 2018 kl. 04:45.
Bare smuldre den opp på rista (pipe screen) og trekk rolig sånn at skiten ikke kommer flyvende. Ikke lad for mye oppi av gangen, 0.1 max. Fyr heller flere ganger.
Sørg for at det ligger rett over hullet der varmen kommer fra for best effekt.
Når du er ferdig med stappet tar du bare en stormlighter å griller rista, så er den god som ny.
Spar kakket til bong eller butter.
Har prøvd å ha det i rist, men hasjen smelta og tetta for rista helt. Det er en ballongvape. Så får ikke gjort så mye med hvor hardt jeg inhalerer, da vifta står på det laveste trinnet. Kan prøve med en screen som knut. Sier. Takk for svar kan du forklare enkleste måte å lage HBO på cloor? Lyst å prøve å lage olje ut av en 10er
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Istedenfor å pakke hasjen inn i en rist ville jeg anbefalt å pakke den inn i organisk bomull, eller enda bedre degummed hemp fiber. Da vil ikke hasjen "flyte" rundt overalt, og vapen holder seg renere.
Jo tykkere materialet jo lengre tid og mer varme behøves for at hasjen skal koke. Ideelt skal hasjen ha så tynn overflate som mulig mot varmen den utsettes for. Da får man store skyer som smaker godt på relativ lav varme.
Smør hasjen tynt på en screen og fold den sammen til noe som ligner en hylse med hasjen på innsiden. Hasjen flyter ikke rundt, den stivner og blir til pulver etter hvert.

Før når hasjen ikke var så myk brukte jeg å legge ca. o,1 mellom to lapper med bakepapir å varme det opp noen få sekunder på en kokeplate. Etter det kan man bruke en kjevle eller noe å presse hasjen til et tynt lag som man kan legge på en screen å putte i vaporizeren. Noen ganger blir hasjen så klissete at den må en liten tur i kjøleskap før det er lurt å fjerne bakepapiret.
Sist endret av KnutAnkhAton; 29. november 2018 kl. 04:20.
Mulig du har for høy temp hvis det blir messy. Du kan jo prøve med forskjellige temperaturer. Fordet om det ikke kommer synlig 'vapor' så får man i seg en god porsjon virkestoffer. Merker selv jeg blir mer høy enn stein på lavere temp.
Her er en liste med forskjellige temperaturer man kan leke seg med for spesifikk effekt.

Kode

Temperature oC Temperature oF General Effect
140 284 2AI
150 302
160 320 E,2AN,3AI,AE,AX,AS,BD
170 338 AX,2AN,AS,2AI
180 356 AE,AD,2AI,AX
185 365 SE
190 374 2SE,AD,AX
200 392
210 410
220 428 AI,AN,E,SE
225 437 SE
230 446 SE


AI=anti inflammatory
E=Euphoriant
AN=analgesic
AE=antiemetic (anti nausea)
AX=anxiolytic
AS=antipsychotic
BD=bronchodilator
AD=antidepressant
SE=sedative
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg et tynt lag med tobakk rett på risten. Bruk så barberblad og kutt tynne skiver av hasjen, som du dropper oppå tobakken. Damp i vei.
Når du kjenner den blir svakere, så rør med en kniv eller noe, men ikke press ting ned i risten.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett den på ca 237 grader, men pass på så det ikke blir tett, så det tar fyr.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Istedenfor å pakke hasjen inn i en rist ville jeg anbefalt å pakke den inn i organisk bomull, eller enda bedre degummed hemp fiber. Da vil ikke hasjen "flyte" rundt overalt, og vapen holder seg renere.
Vis hele sitatet...
Hvor får man tak i hemp fiber? Og er det lovlig å importere til Norge? (man vet jo aldri med noe som har ordet hemp i seg...)

Kan man i teorien bruke vanlige bomullsmiknepads?