Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 842
Anonym bruker
"Firkantet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har røyka hasj hver eneste dag over lengre tid nå, foreldrene mine har sånn hjemmetest de ber meg bruke nå i ettermiddag. Er det noe jeg kan gjøre for å få testen til å gi negativt utslag? (Ja de ser på når jeg tisser i prøven)
Du kan drikke masse vann og gå på do flere ganger. På den måten vil det du tisser i stor grad være vann, men dette er ingen sikker måte heller. Hadde nok heller brukt tida i forkant på å planlegge hva jeg skulle sagt til dem, enn å planlegge hvordan jeg skal slippe unna.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Like greit å bare si det med en gang, du er fucked. Eneste jeg kan komme på er noe såpe på fingeren som du dypper i koppen du pisser i. Hvordan det gir utslag på en hjemmetest vet jeg ikke.
Få en kompis til å pisse i en kondom/liten tube eller beholder og ha den i bokseren fram til du skal pisse så det holder seg varmt. Dersom foreldrene dine ser på så vet jeg ikke hvordan du skal få det til, men det er sånn jeg gjør det.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Hvordan gikk det?
Anonym bruker
"Firkantet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gikk til helvette, bestemte meg for å si det rett ut bare.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Nitropop Vis innlegg
Hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
Sitter nok på death row etter å ha røyka en ussel mari johanna
Anonym bruker
"Firkantet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må på fast pissings