Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1067
Hei freaks! lurte på om noen av dere vet om noen bra zombie filmer.
da tenker jeg på mest overlevelses filmer i en gruppe osv ikke bare slakting av zombier og "skrekk" zombie filmer mer overlevelse
Bortsett fra I Am Legend, Zombieland og Shaun of The Dead så er det mye slakting som foregår. Det er de eneste filmene jeg kommer på, har du ikke sett noen av de så gjør det.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Det er en Tv-Serie ser mest etter filmer og ikke drama serie som the walking dead
Dawn of the Dead fra 1978 er en klassiker.. Nyinnspillingen fra 2004 er også god :-)
The beyond (1981) er god, men kan være litt vanskelig å forstå.

Zombie flesh eaters også kjent som zombi 2 (1979) er en meget god og obligatorisk etter min mening zombie-film

Klassiske "of the dead trilogien til Romero er gode altså, Night of the living dead (1968) egentlig ikke en zombie-film, mer en film som viser hvordan mennesker reagerer når de kommer i en situasjon hvor zombier er trusselen. Dawn of the dead (1978) og day of the dead. Alle disse har også remakes om du heller vil ha i moderne format, dog ikke like gode som originalene.

Return of the living dead (1985) Artig, artig.
Zombieland er konge.
Better than thou.
burde vært möderatör
[Rec]
28 Days Later + 28 Weeks Later
Dead Set (engelsk mini-serie)
Dawn of the Dead (2004 remake, bedre enn orginalen)
The Dead (denne foregår i Afrika, verdt å se for settingen alene)
Land of the Dead
Night of the Living Dead (1990 remake, bedre enn orginalen)

Alle disse filmene dreier seg om grupper med mennesker som må samarbeide for å overleve zombie-apokalypsen (untatt Rec, den er mer skrekk-orientert og hele filmen foregår i et avsprerret leilighetskompleks, men den er så usakelig bra at den bør du se uansett!)