Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1229
Hei har tenkt og kjøpe meg ny mobil jeg har lyst på iPhone men skal også kjøpe nytt headset, jeg tenker på beats by dr dre tour (kom gjerne med andre forslag)
Men det jeg lurer på iPhone har jo ikke beats audio, vil det være veldig stor forskjell men en mobil med beats audio?
Oh herro there.. ^_^
For all del ikke kjøp dem... gjør research så skjønner du hvorfor. jeg personelig endte opp med bose qc3 (fordi jeg kunne kjøpe det.)
Sist endret av qwertyfreak; 4. november 2012 kl. 21:34. Grunn: skriveleif
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
http://www.youtube.com/watch?v=R6VX_...3&feature=plcp
trenger ikke si mer!

Kan forøvring anbefale sennheiser hd380pro
Oh herro there.. ^_^
Sitat av Frufsa Vis innlegg

Kan forøvring anbefale sennheiser hd380pro
Vis hele sitatet...
Anbefaler også de ,men passet ikke mitt bruk siden jeg ville ha "løs" kabel
Sist endret av qwertyfreak; 4. november 2012 kl. 21:37.
Hva mener du med løs kabel? Mener du at du kan ta den av? Ser ikke helt problemet.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Hva mener du med løs kabel? Mener du at du kan ta den av? Ser ikke helt problemet.
Vis hele sitatet...
regner med at han mener at den ikke er spunnet
man kan forøvrig bytte kable på sennheiseren
Hmmm jeg er ute etter "ørepluger" jeg har prøvd beats tour med en mobil med beats audio og jeg synes lyden var ganske bra hverfall bass'en og at pluggene var behagelige (er vant med Apple headset).
Beats Tour er dritt for prisen. Det er ingenting som heter "Beats Audio" i mobiler, fatter ikke hvor du har det fra.

Se på Shure SE-215, Hippo VB, Monster Turbines osv. Les på head-fi.org, der finner du garantert mye nyttig info.
Oh herro there.. ^_^
Sitat av Frufsa Vis innlegg
regner med at han mener at den ikke er spunnet
man kan forøvrig bytte kable på sennheiseren
Vis hele sitatet...
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Hva mener du med løs kabel? Mener du at du kan ta den av? Ser ikke helt problemet.
Vis hele sitatet...
blandet det med et annet headsett ,men ja er det jeg mener.... pleier og hekte i bordkanter osv i og med at jeg har de på HELE tiden...
Frufsa da er det jo bare bonus da bare han ikke velger beats for da blir han skuffet..
Sitat av Daffiestlime Vis innlegg
Beats Tour er dritt for prisen. Det er ingenting som heter "Beats Audio" i mobiler, fatter ikke hvor du har det fra.
Vis hele sitatet...
har det fra alle de nye HTC mobilene...
Better than thou.
Om du lytter mest til musikk med mye "thump" (hip-hop, dnb, slikt) kan det være et godt valg. Om det f.eks. stort sett går i jazz er Beats-serien et forferdelig dårlig valg. Hva slags musikk hører du stort sett på?


Sitat av qwertyfreak Vis innlegg
For all del ikke kjøp dem... gjør research så skjønner du hvorfor. jeg personelig endte opp med bose qc3 (fordi jeg kunne kjøpe det.)
Vis hele sitatet...
Da går jeg ut ifra at du flyr mye og stort sett hører på klassisk musikk? Bose koster alt for mye i forhold til hva du får. (Det gjør forsåvidt Beats-serien også men det er en annen sak.)
Sist endret av Carlo; 4. november 2012 kl. 22:02.
Oh herro there.. ^_^
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
har det fra alle de nye HTC mobilene...
Vis hele sitatet...
mest sannsynelig re-brand.... beats er bare et merke og hodetelefonene er lagd av monster cable bla..
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Overrated som faen.
Sist endret av kribw; 4. november 2012 kl. 22:05.
Sitat av Carlo Vis innlegg
Om du lytter mest til musikk med mye "thump" (hip-hop, dnb, slikt) kan det være et godt valg. Om det f.eks. stort sett går i jazz er Beats-serien et forferdelig dårlig valg. Hva slags musikk hører du stort sett på?
Vis hele sitatet...
høre stort sett på pop/rock og er veldige glad i bass
Som tidligere nevnt, Hippo VB tilbyr mye bedre bass, og generelt bedre lyd, til under halvparten av prisen. Det meste utklasserer Beats, selv mye rimeligere alternativer.
Oh herro there.. ^_^
Sitat av Carlo Vis innlegg
Da går jeg ut ifra at du flyr mye og stort sett hører på klassisk musikk? Bose koster alt for mye i forhold til hva du får. (Det gjør forsåvidt Beats-serien også men det er en annen sak.)
Vis hele sitatet...
jo enig der var ikke verd det , men fikk ca 70% sponset og dermed ble det plutslig det for min del kompakte ,men forsatt merkbar bass og uten særlig skurr/ vreng (men ikke for mye).
Langt ifra det beste man kan få , men så fikk jeg 5 års garantert service på headsettet også :P
Får google litt og finne flere altarnativer, sier dere beats er dårlig bare for det er litt som Apple? Mener jeg så dem få 5/6 i en test?
Better than thou.
Tjæ, jeg personlig ville i hvert fall ikke kjøpt Tour. Pop/rock kan være så mangt men jeg er ganske sikker på at du ville vært bedre tjent med å kjøpe et sett som ikke er så bass-tungt, selv om du liker bass.

For de som ikke vet det lager Monster (eller de betaler noen) en software equalizer som finnes i en del nyere HTC-modeller.
Skal du ha plugger så kan jeg anbefale Bowers&Wilkins C5 på det sterkeste. Disse er også Iphone-kompitable slik at du har en liten fjernkontroll+mikrofon på kabelen.

Fantastisk lyd.