Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827127
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://imma.gr/124698x40eb7

https://imma.gr/124699xb5ae0

Noen som har prøvd denne? Oslo området. Tenkte å ta den idag
Vis hele sitatet...
Funker
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okok takk for svar
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grønne Soundcloud

Verdt å kjøpe?
Hilsen Henrik
1 0
HVIT MÅNE ��

Jeg har fått noen av disse, men jeg lurer på om dette er gjort en EZ test på disse?

Jeg har di inne i en sånn lynlås pose med forsegling og jeg har fått sett på ett bilde av 2 av de og jeg er kunne hvertfall se at det var hvite og en måne, men jeg kunne ikke se på hele formen på pilla, men om noen har noe kjennskap til den?

Så takker jeg så mye med tilbakemeldinger og det gjelder alle meldinger!

Ha en god jul og godt nyttår ��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Grønne Soundcloud

Verdt å kjøpe?
Vis hele sitatet...

lurer på d samme selv
Anonym bruker
"Overtalt Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grønn soundcloud med stjerne og NL merke på baksiden. noen som vet noe om disse?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Grønn soundcloud med stjerne og NL merke på baksiden. noen som vet noe om disse?
Vis hele sitatet...
Skal visstnok inneholde 250+mg mdma og noe 2CB.

Akkurat spist en så kan si mer etterhvert
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://imma.gr/124894x376a0

Rosa-ish greie

Noen som har vært borti disse? Ble kjøpt for minst et og et halvt år siden

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hva denne er formet som, den er blank på andre siden
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Grønne Soundcloud

Verdt å kjøpe?
Vis hele sitatet...

Nei

Sitat av Dr.Kvams Vis innlegg
lurer på d samme selv
Vis hele sitatet...
Nå spiste jeg bare en for å teste funken i de, og det er lenge siden jeg har spist noe så ræl som det her. Skuffende rett og slett.
Sist endret av Rautrii; 30. desember 2023 kl. 05:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://imma.gr/124894x376a0

Rosa-ish greie

Noen som har vært borti disse? Ble kjøpt for minst et og et halvt år siden

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hva denne er formet som, den er blank på andre siden
Vis hele sitatet...
Mine sånne var 24mg 2cb.
Anonym bruker
"Overtalt Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rautrii Vis innlegg
Nei



Nå spiste jeg bare en for å teste funken i de, og det er lenge siden jeg har spist noe så ræl som det her. Skuffende rett og slett.
Vis hele sitatet...
grønn sound cloud med stjerne og nl på baksiden har lit funk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Storetrær
Lycke's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://imma.gr/124894x376a0

Rosa-ish greie

Noen som har vært borti disse? Ble kjøpt for minst et og et halvt år siden

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hva denne er formet som, den er blank på andre siden
Vis hele sitatet...
Bra funk! tilsynelatende mye MDMA i de, ville startet med en halv =)
Blå pegaus med blåbærsmak. 275 mg. Formet som heste hode. Nyydelig.. Trodde ectasy skulle gjøre meg hyper, men fikk arbeidslyst å gjorde mange husoppgaver som jeg har utsatt i lang tid, ble rolig innvendig, all angst og uro forsvant (ikke problemer med angst til vanlig) var en stressende periode. Kan sende bilde neste gang jeg skal i godteriposen min
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har testa redbull xtc-en som er på markedet nå? Er den verdt å teste?
Sitat av Aakideia Vis innlegg
Noen som har testa redbull xtc-en som er på markedet nå? Er den verdt å teste?
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme, har du fått tak i? Mulig å se bilde om det er den samme?
Sitat av MkSmokeAlot Vis innlegg
Lurer på det samme, har du fått tak i? Mulig å se bilde om det er den samme?
Vis hele sitatet...
Testa den i går kveld, helt okei funk i den, må si jeg ble noe skuffet egentlig. Sett at den ble reklamert som 330mg, men tviler sterkt, kanskje nærmere 150mg maks. Ikke var den særlig ren heller, når man deler den opp ser store hvite klumper som jeg gjetter er amf. Kjedelig hvis man har tatt xtc tidligere, men for de som tar første gang er den helt super

Tok den med 6 andre , meg 2 andre er erfaren fra før av, mens 3 av oss tok for første gang.

Hun ene som tok for første droppa 1/4 av redbullen og fikk en lang, sterk mdma rus med masse kjærlighet til alle

De 2 andre som også tok for første gang startet med å droppe 1/4, ventet mellom 1.5-2 timer før de så redoserte siden de rett og slett ikke fikk noe funk av den i det hele tatt (det de sa). De redoserte 2 ganger iløpet av kvelden, droppet første og sniffet andre. Totalt tok de 150mg hver. Jeg merket at de ble noe rusa, men det var for svakt mtp på dosen de tok.

Hun ene som har tatt xtc-tidligere (3 ganger) droppet en halv (150mg) og sa den kicka bra på starten, men roet seg kjapt ned og holdt seg stabil i omtrent 4 timer. Hun så redoserte med 1/5 ca, snorta, men merket ikke særlig forskjell, men noe mer rolig etter min mening og så og si smelta sammen med sofaen.

Jeg og han andre som også er erfaren med xtc og mdma fra tidligere droppet en hel en og snortet 1/4 da peaken begynte. Ikke den beste rusen jeg har fått fra xtc, men ikke den verste heller, litt sånn midt i mellom😌. Men samme skjedde med oss, rusen roet seg raskt ned så vi endte opp med flere redoseringer utover kvelden og morgenen. På de neste dosene blandet vi linjer med amf og xtc for å få en ekstra «oomph» eller en mer intens rus. Totalt tok jeg 250mg ca med amf og rundt 700mg xtc utdelt jevnlig på 16 timer. Jeg anbefaler ingen å ta såpass mye, uansett hvor lenge du roller, men vi begge kom fram til at det gikk greit siden den var svakere enn det den ble reklamert som og at vi var forsiktig med hver redosering.

Det er over 2 måneder siden sist gang jeg tok xtc, da tok jeg litt under en halv pille (g-wagon 330mg) og fikk flere ganger så intens rus som det jeg fikk av redbull xtc-en.

Viktig å legge til at jeg foretrekker en mer intens og hard mdma/xtc rus enn en rolig en. Så hvis man liker rolig mdma rus ville den her vært super😌

Sitat av Aakideia Vis innlegg
Noen som har testa redbull xtc-en som er på markedet nå? Er den verdt å teste?
Vis hele sitatet...
Fikk ikke lagt til bilder på forrige innlegg for en eller annen grunn, men her har du de både knust og i hel pille
https://imgur.com/a/ZtjIneb
Sist endret av Aakideia; 4 uker siden kl. 18:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


160mg mdma? Syns de funker fjell og virker gode.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


160mg mdma? Syns de funker fjell og virker gode.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har testa kenzo xtc-en som kom inn for noen uker siden?
Sist endret av Aakideia; 3 uker siden kl. 03:36.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen erfaring med turkis bitcoin?
Blå rolex i trondheimområdet, noen som har prøvd?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


160mg mdma? Syns de funker fjell og virker gode.
Vis hele sitatet...
la meg gjette du kjøpte de fra DNMO? de suger som fyyy. måtte ta 5 stykk å kjenne noe. selger lyver om styrken på de bro.
Noen som har prøvd blå G-wagon knips?