Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 779
Er 8000mg Solian og 500mg Zyprexa overdose dødelig?
Den dosen Solian er livsfarlig. Folk som har fått problemer med hjertet ved inntak av doser på 3g, epileptiske anfall nevnes også. Enda verre ved doser på 4g+.
Zyprexa har også rapporterte dødsfall ved inntak av 450mg alene.

Er det noen grunn til at du spør så spesifikt? Hvis du, eller noen du kjenner har tatt denne dosen så bør du ringe ambulansen snarest, og så prøve å spy opp det du klarer.
Såpass ja!! Er bare så lei det livet her at jeg vurderer å ta denne dosen. Men vil være sikker på at jeg dør og dør smertefritt, orker ikke noe styr….
Er langt i fra sikkert at du dør, men det er potensiale for det.

Du kan jo være såpass uheldig at du kun ender opp med ett epileptisk anfall som gjør at du kakker ut alle tennene dine, eller gjør deg til en grønnsak som trenger å bli tørka i ræva for resten av livet.

Jeg kjenner deg ikke, så jeg kan ikke vite hvor seriøst dette påfunnet er, men jeg håper at du har noen du ringe til eller besøke. Finnes vell døgnåpne(?) telefoner for folk i denne situasjonen om jeg ikke tar feil.

Du er ikke alene om å være lei av livet, men når du er så langt nede at du vurderer å drepe deg selv så har du INGENTING å tape på å prøve hva enn det måtte være. Begynn med fallskjermhopping, flytt til regnskogen, dra på jordomseiling eller hva enn det måtte være. Plutselig så finner du noe som gir deg gløden du trenger.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Er langt i fra sikkert at du dør, men det er potensiale for det.

Du kan jo være såpass uheldig at du kun ender opp med ett epileptisk anfall som gjør at du kakker ut alle tennene dine, eller gjør deg til en grønnsak som trenger å bli tørka i ræva for resten av livet.

Jeg kjenner deg ikke, så jeg kan ikke vite hvor seriøst dette påfunnet er, men jeg håper at du har noen du ringe til eller besøke. Finnes vell døgnåpne(?) telefoner for folk i denne situasjonen om jeg ikke tar feil.

Du er ikke alene om å være lei av livet, men når du er så langt nede at du vurderer å drepe deg selv så har du INGENTING å tape på å prøve hva enn det måtte være. Begynn med fallskjermhopping, flytt til regnskogen, dra på jordomseiling eller hva enn det måtte være. Plutselig så finner du noe som gir deg gløden du trenger.
Vis hele sitatet...
Huff du sier noe….siste jeg vil er å overleve et sånt forsøk og ende opp på et hjem totalt hjerneskadet!!

Ja, det er vel ikke sånn at jeg er alene om å være lei, men det føles virkelig sånn.

Ja til Eutanasi i Norge !!!
Du er ikke alene iallefall. For min del har det fungert å sette meg små mål underveis, bare overleve til den og den datoen f.eks for da skjer x,y eller z. Finn på noe som passer for deg.
Sitat av Ellesse Vis innlegg
Du er ikke alene iallefall. For min del har det fungert å sette meg små mål underveis, bare overleve til den og den datoen f.eks for da skjer x,y eller z. Finn på noe som passer for deg.
Vis hele sitatet...
Takk det funker litt ja
Lever du enda?

Ring selvmordslinjen. Åpen 24/7. 116 123
Eller chat om du ikke vil prate.

Ofte så går det her litt opp og ned. Når man sitter midt oppi det så ser man ikke klart.

Man mister perspektiv og ser ikke det store bildet.

Gi det tid og søk hjelp.

En tur på hytta eller og endre miljø en periode kan være lurt, for å komme på andre tanker.
Kanskje du kjenner noen som du kan være hos? Omså bare for en stund.

Tro meg. Det blir bedre. Fordet om det ikke ser sånn ut nå. Bare ikke gjør noe dumt eller urasjonelt.

Vi spiller alle en rolle og det er alltid noen som bryr seg, fordi om det ikke virker sånn akkurat nå.

Som den annerkjente astrofysikeren Steven Hawking sa: "as long as there is life, there is hope.

Livet er alt vi har!
Ja, lever enda. Snakket med mental helse litt, greit å få luftet det.

Prøver å si til meg selv når angsten og selvmordstankene kommer at det er bare djevelen som prøver å ta meg, og det skal han ikke få lov til.

Men ja er tunge dager, ensom, vanskelig å slutte med Kodein.
Takk for innspill Spongenova