Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3708
Hei eg har fått tak i 2 piller oxy. Vet ikke mye om det får å være erlig. Eg er 18 og røyker bare så si og det er vær dag nesten. Men det eg lurte på var om eg burde ta det? Eg skal på jobb i morgen og har hørt det kan vare opp til 24 timer osv. Har vært stein på jobb uten problem ( ikke prøv det ) men eg er litt redd at det skal være får sterk effekt og at eg fårtsatt skal være ekstremt rusa/får avslappet på jobb.. eg tenkte kansje å dele pillen i 2 men når eg ser på den så ser det ikke akk ut som om det er mulig ( kan ta feil har ikke studert den ) og du trenger ikke svare med at eg bare er 18 og det er dumt osv. Alt eg er her får er råd og svar, eg kommer til å prøve en uansett en eller anna gang i den nærmeste framtid takk får alle svar og eg kan se nærmere på oxyn når eg kommer hjem som er ca 20:30 så om dere trenger mer info så kan dere få det da
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Drøy det til i morgen, det er jo helg!
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Sitat av shallabajs Vis innlegg
Drøy det til i morgen, det er jo helg!
Vis hele sitatet...
Ja tenkte det selv. Men er med dama da og eg vil ikke være får ruset når eg er med henne.

Glemte å skrive i posten

1. Hvor lenge varer rusen?

2. Hvordan føles det klarer du å ha kontroll over ka du gjør osv

3.Hvordan er rusen?
Det er vell det eg lurer på mest egentlig om rusen er sann du bare ligger der slapp eller om du klarer å gå rundt å gjøre oppgaver som normalt?

4. Og tar det lang tid før det kicker inn?
Sist endret av MrNobody1337; 15. februar 2018 kl. 19:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Da drøyer du den lenger. Skjønner det er noe dritt å sitte på greiene når du er gira på å prøve det. Men optimale omgivelser er ideelt. Og det å lære seg å spare på rusmidler er en kunst i seg selv.

Har selv rota mye med opiater, og kan ærlig si du ville vært smått påvirket i morgen. Du ville nok fortsatt vært funksjonell. Nå tar jeg utgangspunkt i min metabolisme osv da.

Edit:
Kommer an på om det er oxycontin eller oxynorm?

Opiatrus er veldig behagelig, kroppen din er nummen, hodet ditt er i drømmeland. Med andre ord lett å bli hekta på. Oxy i seg selv vil jeg tro har høyere avhengighetspotensiale enn de fleste opiater fordi det treffer hardt og fort.

Når det kommer til kontroll er det vanskelig å si. Vi vet jo ikke hvordan du reagerer på det. Men jeg personlig har god kontroll og har gått på jobb gjentatte ganger på opiater.
Sist endret av shallabajs; 15. februar 2018 kl. 19:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Om du kjører på i dag, er du nok lettere påvirket i morgen, med ørsmå pupiller.

Vent til en bedre anledning og snort de, mye bedre imho.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Først av alt, hvor sterke er pillene? Husk at doser over 60 mg kan være dødelig for opiatnaive personer.

Jeg anbefaler at du starter med
En dose på 5-15 mg første gangen. Du vil få en digg rus på det.

Oxy kicker inn etter ca. 30 min og rusen Peaker etter en time. Du vil deretter ha en behagelig comedpwn som varer i noen timer og som kan gjøre det vanskelig å sove.

Du må også sjekke om du har oxynorm eller oxycontin.
Har du contin,
Anbefaler jeg deg å knuse pillen og droppe i papir
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Først av alt, hvor sterke er pillene? Husk at doser over 60 mg kan være dødelig for opiatnaive personer.

Jeg anbefaler at du starter med
En dose på 5-15 mg første gangen. Du vil få en digg rus på det.

Oxy kicker inn etter ca. 30 min og rusen Peaker etter en time. Du vil deretter ha en behagelig comedpwn som varer i noen timer og som kan gjøre det vanskelig å sove.

Du må også sjekke om du har oxynorm eller oxycontin.
Har du contin,
Anbefaler jeg deg å knuse pillen og droppe i papir
Vis hele sitatet...
Det er oxycodone

Bilde link ( https://imma.gr/69972x7ae74 )
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok daså. Da ville jeg startet med en. Sett Ann formen etter en time og tatt en til.

Ville ha ventet med weed til oxyen har peaket, da det ofte dreper litt av euforien og energien. Kos deg!
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok daså. Da ville jeg startet med en. Sett Ann formen etter en time og tatt en til.

Ville ha ventet med weed til oxyen har peaket, da det ofte dreper litt av euforien og energien. Kos deg!
Vis hele sitatet...
Tror kansje eg venter litt. Har veldig lyst å bare svelge den. Men er redd får i morgen haha siden eg vet ikke åssen den tar effekt på meg
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godt valg. Spar de til en dag du kan sove lenge neste dag.

Jeg og alle jeg kjenner som har prøvd blir bare liggende å vri seg hele natten. Skal sies at det er sykt digg.

Du får aldri tilbake første gangen på oxy, så vent noen dager
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Godt valg. Spar de til en dag du kan sove lenge neste dag.

Jeg og alle jeg kjenner som har prøvd blir bare liggende å vri seg hele natten. Skal sies at det er sykt digg.

Du får aldri tilbake første gangen på oxy, så vent noen dager
Vis hele sitatet...
Tror kansje eg skal prøve i dag. Skal være med dama i helga men får bare håpe eg klare å snakke osv og takk får alle svar
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Du kan ikke bløffe deg unna oxy-rus, prøv så skjønner du. Dama di kommer garantert til å se at noe er "off" hehehe
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Haha, ja som Carmex sier så er det ikke så vanskelig å se en opiatnaiv bruker som er påvirka. Kongsbergknekk, knappenål pupiller og sikkel i munnviken er en dead giveaway
Sist endret av shallabajs; 16. februar 2018 kl. 15:04.
Man blir vel ikke helt ape av en kapsel på 10mg vel, ikke jeg ivertfall, langt derifra.
Dropp det. Bruker daglig 600 MG mofrin 12 sobril å nitrazepam, oxycontin er 3 ganger sterkere enn morfin. 80 MG er grønne, er det oxycodone er 120 MG brune.
Men overlever du .......

Uansett, så slutter du neppe
Sist endret av slitenRealist; 17. februar 2018 kl. 12:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Altså tror ikke det skal være så gale å ta en i kveld. Eg droppet det i går men i dag så blir det nokk siden eg er tom får røykings. Vist det tar rundt 15/30min før kicket så skal eg nokk ta den halv 10 eller noe sant heilt spørs på kor trøtt eg er fra før av. Men tar eg den da så chiller eg å dama med film elns

Kan oppdatere dere i morgen elns når eg har tid på kordan det gjikk
Sist endret av MrNobody1337; 17. februar 2018 kl. 15:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Dropp det. Bruker daglig 600 MG mofrin 12 sobril å nitrazepam, oxycontin er 3 ganger sterkere enn morfin. 80 MG er grønne, er det oxycodone er 120 MG brune.
Men overlever du .......

Uansett, så slutter du neppe
Vis hele sitatet...
Et halvt gramm,morfin og vel så det pluss 12hundre milligram oxaspam og 100 mg nitrazepam. Ligger på grensa da! Lever du? Tviler. Du må nok litt lengre ut i jungelen med den!

Dwt er nok til å ta knekken på rnelefant!

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Et halvt gramm,morfin og vel så det pluss 12hundre milligram oxaspam og 100 mg nitrazepam. Ligger på grensa da! Lever du? Tviler. Du må nok litt lengre ut i jungelen med den!

Dwt er nok til å ta knekken på rnelefant!
Vis hele sitatet...
En elefant!
Sist endret av A-tillah; 17. februar 2018 kl. 17:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Et halvt gramm,morfin og vel så det pluss 12hundre milligram oxaspam og 100 mg nitrazepam. Ligger på grensa da! Lever du? Tviler. Du må nok litt lengre ut i jungelen med den!

Dwt er nok til å ta knekken på rnelefant!



En elefant!
Vis hele sitatet...
Å bruke såpass høye doser av morfin er fullt mulig jo, så sant man har en toleranse. Mener faktisk å huske at kreftpasienter i livets sluttfase kan ha et forbruk på hele 2000 mg Morfin per døgn. Så det er faktisk ikke så ille som det kan høres ut om.

Spørsmålet er heller hvor du har det ifra at h*n bruker 1200 mg Oxazepam og 100 mg nitrazepam. Også såpass høye doser er ikke livstruende (med toleranse).
Sist endret av Who?; 17. februar 2018 kl. 17:30.
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Vell eg tokk en i går og heilt erlig så gjorde den ikke mye. Eg følte ikke noe rus eg følte meg bare litr av slappet men øynene mine var normal ( tror eg ) og eg klarte å ta kontskt med folk sann som vanlig. Eg har 1 til liggenes hjemme som eg tror eg skal ta i dag så får eg bare se om den gjir anna effeckt
Det høres ut som du burde spare den til du har flere, 10mg er ganske lite som du allerede har erfart.
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Sitat av mekkamann Vis innlegg
Det høres ut som du burde spare den til du har flere, 10mg er ganske lite som du allerede har erfart.
Vis hele sitatet...
ja men eg trodde at 1 pille villa gjort susen. En kompiss av meg tokk 1 og han følte seg fantastisk får bare se om den andre gjør susen vist ikke så skaffer eg mere haha
Bedre enn ingenting I guess.
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Sitat av mekkamann Vis innlegg
Bedre enn ingenting I guess.
Vis hele sitatet...
Er nokk det ja
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje prøve grapefruktjuice før du tar den neste?
10 mg er jo ingenting. Hvis du ville ha rus så hadde begge gitt deg en fin liten buzz uten å være for mye. Od grensa går ved 60-90 mg for opiatnaive så det er langt under. Men u know, dont fall in love