Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 760
er vell et par her som har tenkt å spille conan..
Hadde vært kult å laget en guild for nff-medlemmer

noen som er down?
hmm høres bra ut, men for at det skal bli noe seriøst så må vi ha en Internett side.
En håpløst dårlig idé dersom man har et mål om at guildet skal bli noe annet enn en hjernedød liten zerg som hopper rundt og hyler "ZOMG!!!! Look at my +10 Sword of Søppelnerd".

Det fungerer utrolig dårlig å bygge et guild hvor man rekrutterer basert på medlemskap i et forum og ikke personlige egenskaper.

Men for all del, jeg håper dere starter et guild og at dere havner på samme server som mitt guild sånn at vi kan knuse dere rått og brutalt
Forhåpentligvis så melder på seriøse spillere seg på, de som da ikke er da kan vel bare kastes ut?

Er det jeg som er naiv eller du som er pessimist?
Når starter Conan? Eller.. *goes to google*
30.10 er US-release, sannsynligvis følger EU 2.11

Og nei, jeg tror ikke mange seriøse vil følge etter og bli med i et sånt guild. Kanskje lager de seg en alt for å snakke med noen kjentfolk av og til, men ikke noe mer enn det.
Funcom sender ut spillet først til US? De er norske jo