Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1064
Hei, som mange har fått med seg har Piranha Bytes kommet med nok et nytt eventyr i Gothic serien, nemlig Gothic III. Personlig har jeg ikke fått kjøpt meg spillet enda, og heller ikke testet det.

Jeg er stor fan av Gothic serien, og det kom som et sjokk da jeg klikket meg inn på gamer.no i dag, for å deretter finne ut at jeg hadde gått glipp av spillet som allerede hadde lanserings dato 13 oktober. (Skuffene? JA!!)

Uansett. for dere RPG'ere som ikke vet hva Gothic er må jeg skuffe dere å si at dere har virkelig gått glipp av noe. Starten av eventyret startet i 2001, da Gothic I ble sluppet.

Ekstremt kort sagt:
Gothic III er litt forskjellige fra 1'ern og 2'ern, i stede for å starte som fange å jobbe deg opp til å bli en helt i Khorinis. Blir du nøtt til å velge mellom orkenes side eller menneskets side, dermed er det du som kan avgjøre hvem som skal herske over Myrtana.

Dersom du er intresert i å vite mer om Gothic:
http://www.gothic3.com

[COLOR=Red]Nå, hva synes dere?[/COLOR]

Takk for oppmerksomheten!
2 ern var bedre..
Vel som en fan av serien må jeg nesten si at jeg ble litt skuffet. Kanskje pga jeg har spilt en del Oblivion i det siste, og det skal mye til å toppe det spillet.
Jeg tok meg i å stadig sammenligne Oblivion og Gothic III. Og dessverre kom Gothic III ut av denne sammenligningen som den store taperen. Selv om det er mye positivt med spillet; men kamp systemet og mange av valgene i design gjør spillet til en plage og ikke en underholdning.
Blei litt skuffa jeg og, litt av Følelsen i spillet var borte siden 2ern som absolutt var best.. Men derimot syns jeg fightinga var og valgene noe av det som var bra..

Ellers som fan syns jeg gothic er bedre en oblivion! lol..
Mer broken kampsystem skal du jammen leite lenge etter.

*springe bort til villsving*
*få deng*
*falle om og miste våpen*
*reise seg opp og få deng av villsving igjen fordi du ikke klarer å plukke opp våpenet ditt før villsvinet analvoldtar deg*

Spillet har potensiale herfra til månen men trenger en seriøs runde igjennom patchmaskinen.

Frem til det skjer stemmer jeg for Dark Messiah og Splinter Cell Double Agent... til Gears of War kommer.
Spillet er/blir kjempebra. Det er alt for mange bugs for de fleste nå, så de som ikke liker det burde så absolutt vente til det blir patcha. For de som klarer fint å overleve bugsa er det bare å spille i vei.
Den kjedeligste og mest tåpeligste buggen så langt må være at armoren har tilnærmet null effekt. Jeg vet ikke om det er en bug eller ikke, men jeg har hørt flere folk som klager på dette. Jeg overlever fint uten armor så jeg nærmer meg spillets slutt.
Det er fortsatt en del balansering som må gjøres så jeg håper ikke alle folk blir skremt bort før patchen kommer.
Edit: Kom også på at questloggen er helt ubrukelig, dette er det mulig de skulle fikse men det kommer sannsynligvis i senere patch ikke i første.
Sist endret av zaXu; 23. oktober 2006 kl. 09:57.
Eg har rett og slett ikkje fått motivasjon til å spille mer enn dei 2 timene eg satt i går. Det var rett og slett forjævlig å spille det. Det kan godt vere noko med akuratt min maskin. Men eg syntes grafikken var paff og uklar, fargene var nesten falmet. Lyden og bildet haddet. Og feelingen var rett og slett ikkje der.

Maskinen min kjører f.eks. battlefield 2 med maks grafikk på 1024*768 heilt knirkefritt. Så eg fatter ikkje kva som gjer at det skal hakke i Gothic med lav/medium(har prøvd begge).
At grafikk var paff tror jeg er din data ass.. Jeg syns det er nydelig, men kanskje litt krevende.. Villsvinene derimot har en attack bug, så de er alt for kjappe, men det er bare å bli gamehunter å knærte dem med bue.. Igjennom spillet får man masse skillspoints, bruk dem! Ellers så merke jeg litt gothic feelingen i Silden, en mye mer gjennomført by enn de andre! Anbefales å ta en tur dit (hvis du er rebel) Også får de ikke helt frem greia med spillet syns jeg..
Dårlig laget. Det er jo bare en for enklet og liten version av alle de nye store RPG spillene.
Ble skuffet.
personlig er jeg skikkelig fan av gothic serien. jeg syns g2 var knallbra og jeg tror g3 kan bli bra også men trenger en god del patcher;D
#Conex's Avatar
Trådstarter
Har spillet endel problemer med søtte opp mot forskjellig hardware, eller er ikke dette et stort problem? Har nemlig dette problemet med oblivion, til og med etter Tweaking, Patching, Oppdatering av drivere, memtest osv. osv.
Sist endret av #Conex; 23. oktober 2006 kl. 16:58.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Da var andre patchen kommet, noen som vet om en NO-CD til den nye patchen? Gidder ikke å kjøpe spillet hvis det er enda like bugget.

http://www.gothic3.com/index.php?do=...05100061055049