Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1312
Jeg skal kjøpe meg en rat mus, men klarer ikke bestemme meg om det blir 7 eller 9. Det er selfølgelig litt digg med trådløs mus, men er det litt styr med all ladingen? Hvis dere har andre forslag, pris spiller ingen rolle
Hva burde jeg velge?
nå vet ikke jeg hvordan dette er gjort på rat, men på g700 musa mi, er ladekablen som en vanlig ledning, som man putter i når man lader, slik at den kan brukes som trådløs, eller tilkoblet.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sjøl hadde jeg sagt RAT 7, ettersom trådløs vil alltid;

Gå tom for batteri og må lades (vet at det er to batterier)

Ha litt latency

Etc.
-TulleGutt-'s Avatar
Trådstarter
Tror jeg går for rat 7 men er ikke sikker enda
Gå for rat 7 du trenger ikke trådløs
Rat 7. Rat 9 har for mange problemer.. går rett og slett ikke ann å spille med den... detter ut til tider og det vil være mye bedre med rat 7..

Ja, jeg kjøpte rat 9. men 30 dagers returrett er awesome.
RAT 9 er håpløst for alle med en subwoofer... musepekeren hopper og spretter uansett hva du gjør
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
RAT 9 er håpløst for alle med en subwoofer... musepekeren hopper og spretter uansett hva du gjør
Vis hele sitatet...
Rat 9 er håpløs .
-TulleGutt-'s Avatar
Trådstarter
Har også sett på M.M.O.7 hvordan er den å forhold til Rat 7?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751339
Jeg har rat9 og er grisefornøyd. Føles som du reloader våpenet når du setter inn bateriet (som det er to av, som varer lenge og er kjapt å bytte)

Sitat av juzz Vis innlegg
Rat 9 er håpløs .
Vis hele sitatet...
jeg har ikke hatt noen problemer, men igjen, eid den i kun en mnd.
Har R.A.T 7 og den kan anbefales, har prøvd 9 også men liker ikke trådløse datamuser, ;P
hvis noen faktisk er interessert i en rat 9 kan de sende meg en pm, så bytter jeg den gjerne mot en rat 7 eller noe annet interessant. noen som vil kvitte seg med ett mekanisk tastatur kanskje?
velg rat7! alt for mye problemer med rat9...