Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 637
Hei freaks! Søstera mi har nettopp starta et band med ei venninne og de spilte nylig inn en sang de skrev selv.
Jeg personlig likte sangen ganske godt, et par småting som f.eks gitarspillet noen steder var litt feil, og "rappen" var litt svak. Litt ubalansert lyd når de synger sammen og en litt rar klangeffekt.
Anyways - her er sangen, lytt og kom gjerne med respons, tror hun blir glad for det, selv om hun ikke vet at jeg promoterer den her engang.. hihihi..
Jeg synes alle som rapper bør ha en litt autoritær stemme. Det der funka ikke for min del. Interessant intro tho

Edit: Med autoritær mener jeg det motsatte av treig og slapp, for å unngå misforståelser.
Sist endret av Tawon; 29. mars 2012 kl. 18:00.
krJo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Jeg synes alle som rapper bør ha en litt autoritær stemme. Det der funka ikke for min del. Interessant intro tho

Edit: Med autoritær mener jeg det motsatte av treig og slapp, for å unngå misforståelser.
Vis hele sitatet...
Enig! Skal nevne det til dem. Rappen var bare en nødløsning fordi de ikke fant melodi til akkurat den teksten. De er selv ikke veldig fornøyd med den.

EDIT: Men, jeg gjentar at det er et førsteutkast, og at det kommer fremtidige endringer.
Sist endret av krJo; 29. mars 2012 kl. 18:10.
Uten at jeg har så mye spesifikt å komme med, så kan jeg si at dette virkelig falt i smak hos meg. Har aldri hørt noe liknende, men dette falt utrolig godt i smak hos meg. Keep the good work up!
Sangen falt i god smak his meg også