Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 447
Hei!

Skal hjelpe en kompis med å få tak i en bærbar maskin. Han har ikke mange krav, bare at den skal kunne brukes til surfing(youtube/facebook etc.), lett gaming(wc3 og gta:sa) og Word 2003. Jeg tenker at 5k er litt mye for så få krav, men han vil ha en rask maskin med mye RAM. Jeg tenkte 4-6 gigabyte RAM, 13" eller 15,6" og 500-1000 GB harddisk. Vil en i5 egne seg bedre enn en i7, siden i7-teknologien ikke brukes under vanlig surfing etc. GPU til bærbar har jeg lite peiling på, men tror ikke den må være spesielt kraftig med tanke på at både wc3 og gta:sa funker greit på min Compaq CQ62 til 3k(som forsåvidt suger balle).

Så; hva tenker freaks? Vennligst ikke kom med noe HP-crap. Ser helst for meg en bærbar ASUS eller Acer (jeg vet at Aspire-serien har vært varierende i kvalitet, og noen har opplevd at maskinen er et mareritt, mens den funker knall for andre.)

Takk på forhånd.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647758

Liten og rask PC til grei pris med de fleste av spesifikasjonene du ser etter. Og Word 2007.
Sist endret av Narcissistic Zebra; 21. november 2011 kl. 17:12.