Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 642
Noen som har en god IRC-klient som kan innebygges på nettside? Slik som den vi har her.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ja, finnes haugevis av de, ofte basert på java.

Google er en fin fisk, bruk den.
Jeg vet at det er latterlig enkelt med google. Google er en torsk, freak.no er en hai.
Jeg var rett og slett ute etter den beste av de beste, og da oppsøker man selvfølgelig freak.
Efnet skjekkes ut nå.

EDIT:
Efnet funka ikke nei..

Hvilken chat er det freak bruker?
Sist endret av krJo; 18. oktober 2010 kl. 20:56.
Bestem deg da... er det en IRC klient du er på jakt etter eller en IRC server å koble deg til?
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Bestem deg da... er det en IRC klient du er på jakt etter eller en IRC server å koble deg til?
Vis hele sitatet...
Har folk begynt å glemme å lese overskriften også nå?

snart starter vel poster i innlegg med "sry glemte å lese inleg bare topic plz"
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Jeg vet at det er latterlig enkelt med google. Google er en torsk, freak.no er en hai.
Jeg var rett og slett ute etter den beste av de beste, og da oppsøker man selvfølgelig freak.
Efnet skjekkes ut nå.

EDIT:
Efnet funka ikke nei..

Hvilken chat er det freak bruker?
Vis hele sitatet...
"funka ikke" er ikke en feilmelding.

Og hva slags server du skal kjøre dette på, om portene er åpne, om bibliotekene som er nødvendige er lagt inn etc spiller en stor faktor.