Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1295
Har prøvd å koble min nylig kjøpte ps3 slim 320 gb til min tv, uten hell.

Tv-en er en MATSUI 14M1105DVD (dette stod bakpå tven.) og jeg bruker den rca-kabelen som fulgte med.
http://static.akcniceny.cz/foto/vyrobky/314500/314478.jpg
Slik ser jæveln ut.

Når jeg skal koble den i, setter jeg alle tre pluggene i sin rette farge, og skrur på F-AV (Front AV). Ingenting skjer. Dette er jo da ikke en hd-tv, eller en spesielt ny tv, men det burde vel fungere?
Har du brukt PS3'en med HDMI tilkobling tidligere? Prøv å hold power knappen inne i 5 sekunder til du hører et ekstra pip. Så skal instillingene være tilbakesatt og du kan prøve igjen med RCA-kabelen.
Glemte å nevne at jeg har brukt den før på flatskjermen via HDMI, hvis det var noe med videoinstillingene.

Sitat av Sethalas Vis innlegg
Har du brukt PS3'en med HDMI tilkobling tidligere? Prøv å hold power knappen inne i 5 sekunder til du hører et ekstra pip. Så skal instillingene være tilbakesatt og du kan prøve igjen med RCA-kabelen.
Vis hele sitatet...
Leste akkurat det på nettet.

Det funka takk
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Glemte å nevne at jeg har brukt den før på flatskjermen via HDMI, hvis det var noe med videoinstillingene.



Leste akkurat det på nettet.
Vis hele sitatet...
Da må du nok resette instillingene ja. Gjør som skrevet ovenfor. Prøv også å skru PS3'en av etter at du har tilbakestilt instillingene, og TV'en, for så å koble til alt på nytt.

Edit: Værre var det ikke nei ^^
Sist endret av Sethalas; 2. oktober 2010 kl. 20:11.