Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 857
Eyh! Nåken so kan hjelpe meg litt? Sliter med SOF II.. Er i jungelen, og skal befri 2 gissel elle nåke sånt... det eine har komt seg på beina, men det andre gisselet ligg berre som slakt. Ka skal eg gjere? Beveg eg meg bittelitt vekk fra området knerter lagkammeratane mine meg på sekundet.. Treng hjelp. E lei av å ikkje komme videre. Any1?
-B-
har du sniper da, eller no lignende, kill alle tk'ene da
Trådstarter
21 0
Ganske sikker på da ja... og har spelt igjennom den scena fleire gonga, men kjem aldri lengre.. Årsaken e då altso at det er ein eller anna forb***a kuk som har gjømt seg?
Han andre er død, ikke bry deg om han. Bare sett bomba ved porten og spreng deg videre
Sikkert samme tabbe som jeg gjorde: Det første av husene du kommer til der du skal inn, så skal du også se på et kart eller noe sånt, og oppdage et eller annet.

Hvis du beiner som en gris, så klarer du å løpe bort dit, inn i huset, det er i første etg, høyre-høyre, stoppe opp foran kartet et øyeblikk, (husker ikke om det lå på bordet eller veggen), og komme deg langt nok tilbake fort nok til at du ikke blir skutt av sjanten. (siden du egentlig er forbi det området)
Sist endret av atomet; 16. oktober 2002 kl. 18:46.