Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1109
Jeg har ikke vært særlig oppdatert på mobilfronten og trenger litt hjelp for å oppdatere meg. Har kjøpt Xperia Z5 med Android 5 (sålangt) . Jeg har trollet diverse Reddit tråder etter anbefalte apper, men trenger litt feedback angående hvilke som er best/dere anbefaler. Kom gjerne med nye forslag. De med asterisk er det jeg tror jeg går for.

Bestemme App-rettigheter (så de ikke snoker)
??

Tastatur
Swiftkey

Automatisering
Tasker
IFTTT
Llama

Deling
Pushbullet*
AirDroid
MightyText

Verifisering/Passordbank (må støtte fingeravtrykk)
dashlane
Lastpass
Authenticator Plus

Reddit
Reddit is fun
Relay for Reddit
Sync for Reddit

Lommebok (for NFC betaling)
Google Pay
Winremote - Kjempenyttig som gjør telefonen til en fungerende mus eller tastatur for pcen.

Pocketcast - Gratis og enkel podcast app.

Expense Manager - Veldig enkel måte og holde track på utgifter med et pent interface

Astrid Tasks Clone - Meget funksjonsrik huskeliste og gjøremål-app, med fine widgets i blant annet transparent slik at du alltid har listen din på farta med et sveip i riktig retning.

BBC - Needs no explanation. Innholdsrik, pen og kjapp.

Telegram - Like funksjonelt chatteprogram som WhatsApp, men med fokus på sikkerhet og anonymitet.

Avast Antitheft (root) - Med root så er det en veldig funksjonel antitheft app med mange funksjoner, som også overlever en factory reset og sender deg bilder/lyd/lokalisasjon ved behov over web interfacet.

Type flashligh apper som med root kan initiere flash lampen for å virkelig lyse opp. Brukes på eget ansvar så klart.

Titanium Backup (root) - Utrolig funksjonel og gjennomført app som kan "back up and restore" alle appene på telefonen din. Slette bloatware og disable system apps.

RomManager - Kan kjøre en hel nandroid backup av telefonen din blant annet. Sikkert ikke så mange som har bruk for den funksjonen, men har vært nyttig for meg.

Det var alt jeg kom på nå, nettopp fått ny tlf så jeg har ikke fått installert mine gamle apper og hukomelsen er ikke til å stole på.
Sist endret av Picard; 29. november 2015 kl. 08:42.
job search. Tror det er job indeed eller noen som lagde den. Den samler jobbannonser i et enkelt design som gjør det lett å finne jobber du kan søke på.