Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Har du noen gang hatt en kompis/venninne som du har hatt en hemmelig forelskelse på?
Ja 178 80,18%
Nei 44 19,82%
Stemmegivere: 222. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  82 12613
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Jeg tror det er lettere for kvinner og være venner med menn uten baktanker, mens menn, avhengig av deres sosiale situasjon ofte vil ha baktanker om sex, rett og slett fordi de er kåte. Det virker også som om flere gutter kanskje har følelser for jenter uten at de er gjensidige, og de ender opp med å bli «friendzoned».

Kjæresten min og jeg begynte som gode venner, hun hadde tilogmed kjæreste når vi først møtte hverandre, men etterhvert fant vi hverandre, og har nå vært sammen i 1.5 år. Så det kommer nok helt an på personen(e) om et gjensidig vennskap er mulig.
dhassassin's Avatar
Trådstarter
56 9
Sitat av Chaviz Vis innlegg
Tror ikke jeg har hatt en eneste venninne som det ikke hadde vært noe annet, om ikke fra min side, så fra hennes.

Men de fleste beste vennene mine er jenter, og jeg klarer å holde det lille ekstra dypt i en boks, men tankene er der.
Vis hele sitatet...
Takk for ærligheten! Tankene dypt inne i en boks.. Trur mange i venneforhold mellom menn og kvinner har det sånn

Sitat av Taurean Vis innlegg
Det er mulig. Men det spørs på en del ting, tror jeg. Spesielt hvor vant man er med å ha det motsatte kjønn som venner og om man har hatt et forhold før. Ellers blir sex fort et spennende tema som man vil prøve å utforske med den venninna.
Vis hele sitatet...
BRA SVAR! Det har jeg aldri tenkt over, meget god refleksjon!
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av dhassassin Vis innlegg
Takk for ærligheten! Tankene dypt inne i en boks.. Trur mange i venneforhold mellom menn og kvinner har det sånn



BRA SVAR! Det har jeg aldri tenkt over, meget god refleksjon!
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det bare de svarene som harmonerer med dine meninger som er gode svar? Jeg har mange jentevenner, noen hadde jeg fint kunne hatt sex med, men det er ikkke noe jeg tenker spesielt mye på. Noen andre kunne jeg aldri tenkt meg å ha sex med, av forskjellige grunner (feks. utseende, veldig langt og godt vennskap, eller bare fordi det ville ødelagt vennskapet).

Tror du homofile kunne tenkt seg å ligge med alle vennene sine av samme kjønn?
Da jeg var i mitt første nokså lange forhold hadde jeg veldig mange guttevenner. For meg var de bare venner, og jeg ble også god venn med flere av hans venner. Så ble det slutt med meg og typen, og plutselig var det flere som begynte å prøve seg. Det var et sjokk, husker jeg, for jeg hadde aldri vurdert dem på den måten. Litt som å sitte på do og så er døra plutselig åpen og folk strømmer inn. Lærte litt om hvordan menn funker da! Mange av de bekjentskapene endte der og da.
burde vært möderatör
Sitat av Susanna Vis innlegg
Vi startet som pulevenner, men er ferdige med denslags nå, tror jeg. Det har bare vært en og annen glipp i fylla i de senere årene. Og et par små vennetjenester. Tror aldri han har vært forelsket i meg og jeg har ihvertfall aldri vært forelsket i ham.
Vis hele sitatet...
Sitat av Susanna Vis innlegg
Da jeg var i mitt første nokså lange forhold hadde jeg veldig mange guttevenner. For meg var de bare venner, og jeg ble også god venn med flere av hans venner. Så ble det slutt med meg og typen, og plutselig var det flere som begynte å prøve seg. Det var et sjokk, husker jeg, for jeg hadde aldri vurdert dem på den måten. Litt som å sitte på do og så er døra plutselig åpen og folk strømmer inn. Lærte litt om hvordan menn funker da! Mange av de bekjentskapene endte der og da.
Vis hele sitatet...
Hahahahahah, say what? Bitch, du er akkurat like kjøter som de gamle vennene dine. No offense
Sist endret av pappabetaler; 18. juli 2013 kl. 13:26.
Skjønner ikke hva du mener.

Det er ikke alle venner man kan/vil ha sex med. Kommer an på så mangt.
burde vært möderatör
Selvfølgelig kan eller vil man ikke ha sex med alle vennene sine, men man behøver heller ikke bli all high and mighty med en gang det er du som blir lagt an på av dine venner - og ikke motsatt

Get it? Fordi du selv har hatt (minst) én fuck friend... som du sikkert til tider har lagt an på også. Kanskje til og med nylig etter et brudd, hvem vet?
Sist endret av pappabetaler; 18. juli 2013 kl. 13:40.
Hehe, ser hva du mener. Men det er noe litt ubehagelig med å få vite at noen har hatt lyst på deg i årevis når du ikke har tenkt på dem sånn i det hele tatt. Også er det jo noen som har det med å gå ut litt i hardeste laget når de får sjansen..

Men for all del - jeg er ikke noe uskyld selv heller såklart.
burde vært möderatör
Haha, bra du er klar over det ihvertfall. Ikke at det er noe galt i å pule rundt, herregud x)
Og yeah, du har rett i at det er weird hvis det er snakk om venner med dypt hemmelige crushes og ikke... vel, kåte bro's som jeg først antok det var snakk om, lol.
Sist endret av pappabetaler; 18. juli 2013 kl. 13:51.
Jeg har vært ganske singel i noen år og har hatt flere fuckfriends hele tiden egentlig. Men de fleste av dem er ikke venner, toppen sånne man kan ta en tur på byen med. Nå er jeg visst ikke singel mer. Må oppføre meg pent, sies det.
burde vært möderatör
Hmmm... flesteparten av mine fuckfriends har faktisk starta som venninner. Enkelte puler jeg til tider fortsatt og er venner med ellers, enkelte er bare venner igjen idag, enkelte har funnet kjærligheten og har derfor droppa meg... og noen få hater gutsa mine av diverse grunner. Følelser og sånn. Fra deres side, vel og merke, men det sier vel nesten seg selv. Oh well, shit happens!

Meneh, det er kanskje lurt av deg å faktisk følge den nye typens råd da, så du slipper å være ganske singel i enda flere år, haha. "Ganske singel" ^^
Sist endret av pappabetaler; 18. juli 2013 kl. 14:26.
dhassassin's Avatar
Trådstarter
56 9
Sitat av Olympic Vis innlegg
Hvorfor er det bare de svarene som harmonerer med dine meninger som er gode svar? Jeg har mange jentevenner, noen hadde jeg fint kunne hatt sex med, men det er ikkke noe jeg tenker spesielt mye på. Noen andre kunne jeg aldri tenkt meg å ha sex med, av forskjellige grunner (feks. utseende, veldig langt og godt vennskap, eller bare fordi det ville ødelagt vennskapet).

Tror du homofile kunne tenkt seg å ligge med alle vennene sine av samme kjønn?
Vis hele sitatet...
Jeg føler at en del her har misforstått spørsmålet mitt fordi de ikke har lest første post godt nok. Så klart kan menn og kvinner være venner. Men det jeg mente med det, var om de kan være venner, uten at noen av de har underliggende følelser "i en boks".. Om du skjønner?

Så derfor valgte jeg å svare på de postene som jeg følte at forstod det jeg mente . Det er så mange som bare svarer "Ja det er mulig, jeg har ei venninne som jeg absolutt ikke har lyst til å ha sex med". Da orker ikke jeg svare alle de "Ja men, hva vet du om hva hun tenker? Hadde hun ville gjort noe med deg om hun hadde hatt sjansen?".

Også er det mange som misforstår, når jeg snakker om venneforhold mener jeg folk du absolutt ikke har tenkt til å ha sex med, som du absolutt ikke har tenkt til å gjøre noe annet enn vennskapelige ting med - ergo null pulekompiser.

Også viser jeg til disse filmene, som på en måte belyser temaet. At jentene ofte tenker, jaja, vi kan være venner, også svarer gutta, ja vi er venner, men jeg hadde pult hun. Da er det på en måte ikke et gjensidig vennskap, det er bare det at jenta holder igjen og gutten blir friendzona. Så lurer jeg da på, er det flere som har det sånn? Eller finnes det noen som ser på venninna oppriktig og ærlig som ei søster, og hun ser tilbake på deg oppriktig og ærlig som bror.

Når det gjelder homofile og lesbiske gjorde jeg det dessverre ikke klart nok, at det er utenfor diskusjonstemaet jeg ønsker å diskutere her. Fordi jeg snakker om et venneforhold mellom ei hetrofil jente og en hetrofil gutt.

Sitat av Susanna Vis innlegg
Da jeg var i mitt første nokså lange forhold hadde jeg veldig mange guttevenner. For meg var de bare venner, og jeg ble også god venn med flere av hans venner. Så ble det slutt med meg og typen, og plutselig var det flere som begynte å prøve seg. Det var et sjokk, husker jeg, for jeg hadde aldri vurdert dem på den måten. Litt som å sitte på do og så er døra plutselig åpen og folk strømmer inn. Lærte litt om hvordan menn funker da! Mange av de bekjentskapene endte der og da.
Vis hele sitatet...
Ja og der er ett perfekt argument om hvorfor menn og kvinner aldri kan være ordentlige venner, BARE venner, null sex. Fordi når muligheten byr seg (du ble singel) så plutselig kommer det fram at de vil noe mer

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
De videoene der er totalt bullshit. Jeg har plenty med venninner jeg ikke vil ha sex med som neppe vil ha det med meg heller. Videoen påstår at absolutt ingen personer av motsatt kjønn kan være venner, noe som jeg allerede har motbevist med meg selv som eksempel.
Vis hele sitatet...
Hva gjør at du vet at venninnene dine ikke ønsker noe mer med deg?
Sender de signaler, kaller de deg bror elns eller har dere snakket om det i en seriøs samtale?
Sitat av dhassassin Vis innlegg
Jeg føler at en del her har misforstått spørsmålet mitt fordi de ikke har lest første post godt nok. Så klart kan menn og kvinner være venner. Men det jeg mente med det, var om de kan være venner, uten at noen av de har underliggende følelser "i en boks".. Om du skjønner?

Så derfor valgte jeg å svare på de postene som jeg følte at forstod det jeg mente . Det er så mange som bare svarer "Ja det er mulig, jeg har ei venninne som jeg absolutt ikke har lyst til å ha sex med". Da orker ikke jeg svare alle de "Ja men, hva vet du om hva hun tenker? Hadde hun ville gjort noe med deg om hun hadde hatt sjansen?".

Også er det mange som misforstår, når jeg snakker om venneforhold mener jeg folk du absolutt ikke har tenkt til å ha sex med, som du absolutt ikke har tenkt til å gjøre noe annet enn vennskapelige ting med - ergo null pulekompiser.

Også viser jeg til disse filmene, som på en måte belyser temaet. At jentene ofte tenker, jaja, vi kan være venner, også svarer gutta, ja vi er venner, men jeg hadde pult hun. Da er det på en måte ikke et gjensidig vennskap, det er bare det at jenta holder igjen og gutten blir friendzona. Så lurer jeg da på, er det flere som har det sånn? Eller finnes det noen som ser på venninna oppriktig og ærlig som ei søster, og hun ser tilbake på deg oppriktig og ærlig som bror.

Når det gjelder homofile og lesbiske gjorde jeg det dessverre ikke klart nok, at det er utenfor diskusjonstemaet jeg ønsker å diskutere her. Fordi jeg snakker om et venneforhold mellom ei hetrofil jente og en hetrofil gutt.



Ja og der er ett perfekt argument om hvorfor menn og kvinner aldri kan være ordentlige venner, BARE venner, null sex. Fordi når muligheten byr seg (du ble singel) så plutselig kommer det fram at de vil noe mer



Hva gjør at du vet at venninnene dine ikke ønsker noe mer med deg?
Sender de signaler, kaller de deg bror elns eller har dere snakket om det i en seriøs samtale?
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvorfor dette ikke skulle være mulig?

Jeg har to gode eksempler her, du får godta den du vil, den ene er min eks, vi var sammen i 3-4 år godt og vell, det er nå like lenge siden vi gikk hver vår vei, men vi snakker fortsatt sammen hver dag, går på besøk til hverandre og finner på ting. Uten å ha noen som helst baktanker om sex, og det baserer jeg på at jeg kjenner henne etter så lang tid.

Den andre venninnen min har jeg ikke sett på en stund siden hun flyttet, men godt og vell den tredje kvelden vi var ute (som venner), sviktet skyssen hennes og det var for langt å gå hjem. Jeg tok henne med hjem til meg, vi delte seng uten at noe skjedde, og dagen etter spiste vi frokost. Siden den dagen har vi alltid vært gode venner, og gjennom hverandres perioder med korte forhold støttet vi hverandre og trøstet når det var behov for det, men det var aldri snakk om noe mer enn det.
dhassassin's Avatar
Trådstarter
56 9
Sitat av OnklD Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor dette ikke skulle være mulig?

Jeg har to gode eksempler her, du får godta den du vil, den ene er min eks, vi var sammen i 3-4 år godt og vell, det er nå like lenge siden vi gikk hver vår vei, men vi snakker fortsatt sammen hver dag, går på besøk til hverandre og finner på ting. Uten å ha noen som helst baktanker om sex, og det baserer jeg på at jeg kjenner henne etter så lang tid.

Den andre venninnen min har jeg ikke sett på en stund siden hun flyttet, men godt og vell den tredje kvelden vi var ute (som venner), sviktet skyssen hennes og det var for langt å gå hjem. Jeg tok henne med hjem til meg, vi delte seng uten at noe skjedde, og dagen etter spiste vi frokost. Siden den dagen har vi alltid vært gode venner, og gjennom hverandres perioder med korte forhold støttet vi hverandre og trøstet når det var behov for det, men det var aldri snakk om noe mer enn det.
Vis hele sitatet...
Du skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem for menn og kvinner å være venner. Det skjønner ikke jeg heller. Men etter mine erfaringer og venners erfaringer så har jeg opplevd at mange av venneforhold mellom gutter og jenter har det bare vist seg at en av de har blitt friendzonet. Og gutten eller jenta har egentlig følt noe mer for den andre, enten seksuelt eller med andre sterkere følelser. Derfor skapte jeg denne tråden, for å høre om andres venneforhold mellom en mann og en kvinne, og hvordan det står til, for BEGGE partene i det venneforholdet.

Jeg godtar så klart alle eksempler, og historier her i denne diskusjonen. Men jeg må få komme med oppfølgingsspørsmål

Men hva vet du om deres følelser da, venninnen din og exen din? Dersom du skulle ønske å rote med venninnen din for eksempel, trur du hun ville vært med på det da?
Er premisset at en av dem eller begge er relativt attraktive mennesker? Jeg spør fordi det er et svært viktig premiss. To mennesker som lite attraktive tror jeg har lettere for å forbli venner uten noe tull. Jeg har f.eks en bestevenninne som jeg ikke kunne funnet på å ha sex med. Hun er forøvrig attraktiv nok til et one night stand i fylla, men det har ikke å kommer ikke til og skje. Det er kansje litt juks at hun er bifil og guttete mtp. diskusjonen. Om hun er til trekt av meg tviler jeg forsåvidt også på. Men slikt er alltid vanskelig å si sikkert. Hun ble i det minste ikke sjalu(eller endret oppførsel) når jeg fikk meg kjæreste for en tid tilbake.

Et annet spørsmål som må stilles er om sex. Mange kan ha sex å forbli venner uten følelser. Jeg har opplevd å ha sex med venner uten at det ble følelser og at det ble det for den ene. Så blir det rett i forhold til spørsmålet om man kan ha sex uten følelser?

Til sist må jeg ærlig innrømme at dersom jeg er singel skal det mye til for at jeg sier nei til sex med en venninne. Spesielt i fylla. Jeg tenker hvorfor ikke? Men jeg er smertelig klar over at følelser kan utvikles. Så om det er mulig? Ja det tror jeg absolutt ut i fra egne erfaringer.
dhassassin's Avatar
Trådstarter
56 9
Sitat av murloc Vis innlegg
Er premisset at en av dem eller begge er relativt attraktive mennesker? Jeg spør fordi det er et svært viktig premiss. To mennesker som lite attraktive tror jeg har lettere for å forbli venner uten noe tull. Jeg har f.eks en bestevenninne som jeg ikke kunne funnet på å ha sex med. Hun er forøvrig attraktiv nok til et one night stand i fylla, men det har ikke å kommer ikke til og skje. Det er kansje litt juks at hun er bifil og guttete mtp. diskusjonen. Om hun er til trekt av meg tviler jeg forsåvidt også på. Men slikt er alltid vanskelig å si sikkert. Hun ble i det minste ikke sjalu(eller endret oppførsel) når jeg fikk meg kjæreste for en tid tilbake.

Et annet spørsmål som må stilles er om sex. Mange kan ha sex å forbli venner uten følelser. Jeg har opplevd å ha sex med venner uten at det ble følelser og at det ble det for den ene. Så blir det rett i forhold til spørsmålet om man kan ha sex uten følelser?

Til sist må jeg ærlig innrømme at dersom jeg er singel skal det mye til for at jeg sier nei til sex med en venninne. Spesielt i fylla. Jeg tenker hvorfor ikke? Men jeg er smertelig klar over at følelser kan utvikles. Så om det er mulig? Ja det tror jeg absolutt ut i fra egne erfaringer.
Vis hele sitatet...
Så sant så sant.

Men hva er det som gjør at to mennesker som er lite attraktive har lettere for å bli venner?
Kan du forklare mer av hva du mener når du snakker om hvor attraktiv to personer er, har noe å si for venneforholdet deres?
Sitat av dhassassin Vis innlegg
Så sant så sant.

Men hva er det som gjør at to mennesker som er lite attraktive har lettere for å bli venner?
Kan du forklare mer av hva du mener når du snakker om hvor attraktiv to personer er, har noe å si for venneforholdet deres?
Vis hele sitatet...
Jeg kan prøve.

Hvem som er attraktive og ikke er selvsagt sterkt subjektivt. Men det er en viss objektiv oppfatning av hva som er vakkert. De færreste vil for eksempel ikke synes en person på 200 kg er attraktiv(selv om de for ordens skyld finnes).

Men man kan godt snu på det. La oss si at det er to mennesker som er objektivt pene. Men den ene tiltrekkes av amputasjon og den andre på røde hunder og dysleksi. Disse vil for eksempel ikke tiltrekkes av hverandre seksuelt. De kan jo selvsagt innlede et forhold utelukkende basert på intellekt, men det er sjeldent. Skjønner du hva jeg mener nå?
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Hva skal til for at man fort blir friendzoned av en jente ?
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Hva skal til for at man fort blir friendzoned av en jente ?
Vis hele sitatet...
Enkelt: du sender ikke ut seksuelle vibrasjoner. Ergo blir ikke jenta kåt av deg.
Seksuelle vibrasjoner kan være blikk, berøring, kommentarer, hvisking, stryking etc. Noe som gjør at jenta blir seksuelt tiltrukket av deg. Blir hun ikke det er du altså friendzoned.

Samtalene bør alltid inneholde noe med underliggende seksuelle intensjoner, uansett hvor seriøse de er. Vis at du er mann ikke venninne! Menn tenker på sex, og det vet vi, så vis det. Tråden her beviser jo nettopp det.
Sist endret av kn^tte; 18. juli 2013 kl. 16:32.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av dhassassin Vis innlegg
Hva gjør at du vet at venninnene dine ikke ønsker noe mer med deg?
Sender de signaler, kaller de deg bror elns eller har dere snakket om det i en seriøs samtale?
Vis hele sitatet...
Både signaler, og i flere tilfeller har begge hatt muligheten for å gjøre noe uten at noen har gjort det. Har også hatt denne "samtalen" med venninner før, da jeg lurte på akkurat det samme for en tid siden.

Hvis det virkelig er sånn at folk av motsatt kjønn ikke kunne vært venner, så kunne man jo ikke vært venn med søsken, foreldre eller tremenninger uten at noen er tiltrukket av hverandre. Så teorien er helt på trynet.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvis det virkelig er sånn at folk av motsatt kjønn ikke kunne vært venner, så kunne man jo ikke vært venn med søsken, foreldre eller tremenninger uten at noen er tiltrukket av hverandre. Så teorien er helt på trynet.
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig at spesielt i puberteten at gutter har en seksuell tiltrekning til familiemedlemmer av det andre kjønnet.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Det er ikke uvanlig at spesielt i puberteten at gutter har en seksuell tiltrekning til familiemedlemmer av det andre kjønnet.
Vis hele sitatet...
Forskjell på at det ikke er uvanlig, og at det er regelen som holder seg hele livet for absolutt alle som TS spør om.
dhassassin's Avatar
Trådstarter
56 9
Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg kan prøve.

Hvem som er attraktive og ikke er selvsagt sterkt subjektivt. Men det er en viss objektiv oppfatning av hva som er vakkert. De færreste vil for eksempel ikke synes en person på 200 kg er attraktiv(selv om de for ordens skyld finnes).

Men man kan godt snu på det. La oss si at det er to mennesker som er objektivt pene. Men den ene tiltrekkes av amputasjon og den andre på røde hunder og dysleksi. Disse vil for eksempel ikke tiltrekkes av hverandre seksuelt. De kan jo selvsagt innlede et forhold utelukkende basert på intellekt, men det er sjeldent. Skjønner du hva jeg mener nå?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner, godt formulert!

Men, utifra det kan vi jo også konkludere med at menn/kvinner som syns det meste er attraktivt (eller ikke helt har funnet ut av hva de syns er attraktivt), de vil jo da alltid ha underliggende følelser når de er venn med en av det motsatte kjønn? Selv om de ikke handler på det?

Underliggende følelser = at de vil ha sex, innlede et forhold, rote osvosv.

Alltid og alltid, men i de fleste tilfeller. Artig teori, hva?

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Både signaler, og i flere tilfeller har begge hatt muligheten for å gjøre noe uten at noen har gjort det. Har også hatt denne "samtalen" med venninner før, da jeg lurte på akkurat det samme for en tid siden.

Hvis det virkelig er sånn at folk av motsatt kjønn ikke kunne vært venner, så kunne man jo ikke vært venn med søsken, foreldre eller tremenninger uten at noen er tiltrukket av hverandre. Så teorien er helt på trynet.
Vis hele sitatet...
Mhm. Godt argument! Men, kan jeg spørre, når du pratet om denne "samtalen" med dine venninner, hva pratet dere om?

Så klart kan motsatte kjønn være venner da. Men jeg snakker om et vennskapsforhold helt 100% uten underliggende følelser (seksuelt, ønske om noe mer osvosv). Og dette må være to veis.

Btw. Vet om noen som har hatt sex med fettern sin. Trur det heller ikke er ulovlig? Litt sykt egentlig.

Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Hva skal til for at man fort blir friendzoned av en jente ?
Vis hele sitatet...
Man kan også bli friendzonet hvis du simpelt ikke er hennes type. Dvs for eksempel, hun tiltrekkes av sterke macho typer og du er en tynn og litt sky kar. Fort gjort og bli friendzonet da.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Vel... Ja, det går, jeg har ikke følelser for noen av mine kvinnelige venner, men må nok innrømme at jeg sikkert hadde hatt sex med flesteparten om sjansen bød seg. Jeg har ingen jentevennner som står meg veldig nært da, det har sikkert noe å si.
Det er helt klart mulig, men det vil i de fleste tilfeller oppstå visse problemer. Jeg vil si, at hvis man er under 11-12 år går det nok fint.
jeg har mange jentevenner men har hatt sex med alle untatt en
Sitat av dhassassin Vis innlegg
Men jeg snakker om et vennskapsforhold helt 100% uten underliggende følelser (seksuelt, ønske om noe mer osvosv). Og dette må være to veis.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er idealet at et vennskapsforhold alltid skal være fullstendig uten noen seksuell tiltrekning?
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
jeg har mange jentevenner men har hatt sex med alle untatt en
Vis hele sitatet...
Skryter du på deg "hatt sex med alle" nå, eller? Du skjønner, er mange gutter som gjør det. Synes det er endel her i tråden som gjør det.
Hvis evt ikke, er det litt feil av meg å si at det er *litt* rart når alle i vennegjengen har hatt sex med alle?
Sist endret av aeon_illuminate; 18. juli 2013 kl. 22:52.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Skryter du på deg "hatt sex med alle" nå, eller? Du skjønner, er mange gutter som gjør det. Synes det er endel her i tråden som gjør det.
Hvis evt ikke, er det litt feil av meg å si at det er *litt* rart når alle i vennegjengen har hatt sex med alle?
Vis hele sitatet...
Føler meg diskriminert her, siden jeg sikkert har "skrytt" mest av alle.
Sist endret av Susa; 18. juli 2013 kl. 23:02.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Føler meg diskriminert her, siden jeg sikkert har "skrytt" mest av alle.
Vis hele sitatet...
Ta det med ro. Jeg har fått med meg at du har fuckfriends hele tiden og du går aldri uten sex.
Sist endret av Spelevinken; 18. juli 2013 kl. 23:19.
dhassassin's Avatar
Trådstarter
56 9
Sitat av Susanna Vis innlegg
Hvorfor er idealet at et vennskapsforhold alltid skal være fullstendig uten noen seksuell tiltrekning?
Vis hele sitatet...
Idealet er ikke slik. Men det var akkurat slik jeg mente at det skulle være i denne diskusjonen. Så klart kan venner ha sex, være pulevenner osv. Men jeg lurer på om menn og kvinner kan være venner, heeeelt uten alt det.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Ta det med ro. Jeg har fått med meg at du har fuckfriends hele tiden og du går aldri uten sex.
Vis hele sitatet...
Akkurat nå driver jeg og tester ut monogami, faktisk. Skikkelig sjarmtroll, du.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Skryter du på deg "hatt sex med alle" nå, eller? Du skjønner, er mange gutter som gjør det. Synes det er endel her i tråden som gjør det.
Hvis evt ikke, er det litt feil av meg å si at det er *litt* rart når alle i vennegjengen har hatt sex med alle?
Vis hele sitatet...
Vel det er vel ærlig talt ikke så mye å skryte av? nå er det forskjell mellom jente bekjente og jente venner..
og selv om jeg har hatt sex med nesten alle mine jente venner så betyr det ikke at alle guttekompisene mine har hatt sex med dem samme jentevenne

så klart har vi hatt kvelder hvor vi har vært to kompiser og ei vennine , to venniner og meg , partnerbytte osv.
og dette er mere vanlig i 2013 enn du tror.. bare få prater om det ..