Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1132
Når jeg skal inn på multiplayer og joine en server så ser det ut som den starter som normalt, men med en gang det starter blacker skjermen ut og jeg får feilmelding om at battlefield 3 har sluttet å virke. Noen andre med samme problemet og noen som vet hvordan man fikser dette?
Har du prøvd å reinstallere spillet?
Sitat av menphios Vis innlegg
Har du prøvd å reinstallere spillet?
Vis hele sitatet...
Det har jeg, men fant nå ut at det kun var på game modes til den nye premium pakken. F.eks conquest domination
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har samme problemet.

Jeg har lett over alt (på google) og finner ikke et eneste svar der det står nøyaktig hva man skal gjøre. Mange sier man må installere noen programmer, men det har jeg ingen tro på.
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Jeg har samme problemet.

Jeg har lett over alt (på google) og finner ikke et eneste svar der det står nøyaktig hva man skal gjøre. Mange sier man må installere noen programmer, men det har jeg ingen tro på.
Vis hele sitatet...
HAHA! fant ut va problemet hva. Jeg lastet ned premium pakken fra origin, mrn jeg hadde glemt å laste ned dlc ene
▼ ... over en måned senere ... ▼
din tullegutt