Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1462
#1
Dette er et program som gikk ut på at noen menn satt rundt et bord og diskuterte. Enkelt og greit bare en debattlignende sak. Noen som husker navn på serien, og programleder? Evt. også en link til en side med litt informasjon.

#2
Et ganske kult program som het nett.opp eller noe slikt, mener å huske at det var en nettbasert konkurranse som også de som satt hjemme og så på kunne være med på, via nett. Trenger en link...

Hjelp, nå har jeg googlet meg gal !!!
Sist endret av krJo; 6. desember 2010 kl. 19:10.
#1: Trygdekontoret?
#2: Spider?
Du kan jo forsøke å ta kontakt med NRKs arkivsalgsansvarlige. Tipper de har rimelig god peiling på hva som har gått på TV til forskjellige tider.

Sjekk ut http://www.nrk.no/informasjon/organi...salg/1.1655981
Sist endret av Produck; 6. desember 2010 kl. 20:14.
NRK Publikumsservice bør kunne svare for deg, 815 65 900.

#1 høres ut som Aktuelt, men det går fortsatt på NRK.
#2 gikk rundt 1996, og var ganske teknologisk. Det var vel også noe webcam-streaming?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
NRK2 staret sendingene sine i 1996. Liste over de første programmene
Nummer 2 høres, som allerede nevnt, ut som spider

Nummer 1 blir litt vel vagt beskrevet. Trygdekontoret som er nevnt er vel ett relativt nytt NRK3 program som nå er flyttet over på radio til NRK P3.
Spider var det! Takk for hjelpen
#1 er vagt beskrevet, men det var en diskusjon rundt et bord, og de diskuterte blandt annet fotball et program. Programlederen var nordlending(?)
#1 var det tilskuere der? var ikke dette?: http://www.youtube.com/watch?v=J7xhwopOyaI
Klart svar fra TVN.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
krJo's Avatar
Trådstarter
Sier "U:nettopp", og "Mannskap" dere noe?

Vet at det er litt bump, men dette var de programmene vennene mine foreslo.
Sist endret av krJo; 13. mars 2011 kl. 19:41.