Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 877
Er det noen som har stor nok linje og har lyst til å ponse oss med server(e) og HLTV i counter-strike ?? Ville gjerne ha en public server uten HLTV og en warserver med HLTV. Clanene heter <viPs> www.vips.moo.no er internettsida vår.
Tviler på noen gir vekk slikt gratis. Båndbredde er en resurs vi alle trenger mer av for tiden. Og den clanen så ikke så utrolig seriøs ut, men selvsagt, aldri si aldri.
Med mindre du er villig til å betale 400 kr i måneden per server eller kjenner noen som gidder å sette en opp for deg, tviler jeg på at du får tak i en.

Folk gir jo tross alt ikke bort servere. Eneste måten du får tak i en csserver på er som sagt kontakter, være på et toppnivå slik at du får en server sponset, noe jeg tydelig ser at dere ikke er (no offence) eller at dere bestemmer dere for å punge ut for en server. I så fall kan jeg anbefalle deg www.gameserver.no eller www.udp.no , men du kan også prøve å snakke med ntnu folk, siden jeg vet at en god del der leier ut servere.

Du kan komme i kontakt med noen på for eksempel #wazelin @ Quakenet, og høre om noen gidder å sette opp til en billig penge.

Happy fragging!

Forresten, jeg vet også om en som sendte servermaskina si inn til skall.no slik at han fikk benytte seg av linja dems. Maskina hans stod der med en csserver, tsserver og noe annet stasj på.
Godt mulig at han kjente noen der, men dette er jeg som sagt veldig usikker på. Det finnes flere måter å fikse en server på
Sist endret av intenzo; 10. juni 2003 kl. 14:11.
Vel, jeg fikk av en på nFF
trendhore
Geddi's Avatar
IKKE lei fra gamserver.no

jeg gjentar _IKKE_ lei fra dem.. Dårlige piss greier
Opprinnelig postet av Geddi
IKKE lei fra gamserver.no

jeg gjentar _IKKE_ lei fra dem.. Dårlige piss greier
Vis hele sitatet...
Nei, før så var den fin i alle fall. Men nå har ikke jeg spilt cs på en stund, og jeg har hørt endel dårlig om dem ja.

UDP pinger veldig godt, også for svensker.
trendhore
Geddi's Avatar
leier server hos gamserver.no selv så jeg vet hvordan dem er nå.. Veldig dårlige greier..
Jeg har server fra en som fikk server fra gameserver... ja, det er noe dritt :/ men jeg fikk det gratis