Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1682
Noe som har noen bra tv'er til rundt 7000-8000 kr?
Det må være en lcd med best mulig bilde. Skal bruke den til Spill,tv og pc.
Det har ikke noe og si med merke.

Mvh: betex

Nei dette var ikke en aktiv tråd
Sist endret av Betex; 2. februar 2009 kl. 17:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg skal kjøpe samsung a656 40 tommer, den koster sånn 8700 kr på nettet. den er helt sinnsykt bra, nydelig bilde og helt konge til spilling.
Toshiba har en aktuell for deg.
http://www.netshop.no/aspx/produkt/p...px?plid=116905

Hadde det ikke vært for at jeg sverger til plasma, så hadde jeg kjøpt den.
med prisutviklingen på flatskjermer nå for tiden så er det utrolig mye å velge mellom,har selv en Samsung 37'' Full HD og er kjempefornøyd
eventuelt kan du opprette en bruker på avforum.no og spørre der. gutta der inne har noen av de heftigste hjemmekinoene og anleggene jeg har sett hvertfall, og mange der inne som har stålkontroll på alt dette. de vil nok komme med en anbefaling til deg vil jeg tippe.
Når du ber om anbefalninger til TV lønner det seg å si hvor stor du vil ha Om du ønsker en 37" eller 50" er ganske viktig. Ellers ville jeg sett på de nye Phillips'ene, Samsungene og muligens LG.
Jeg syns man bør gå å se på skjermen man kjøper før man kjøper den. Det er ikke alltid specs betyr noe. Du skal tross alt stirre på den i 100-tallstimer.
Dersom du skal teste skjermene i en butikk må du for guds skyld gå en plass hvor du får lov til å endre på innstillingene, slik de er i butikken vil du aldri få noe skikkelig inntrykk av hvordan fargene er.

For 7-8k får du en brukbar TV på rundt 37"-42". A-serien til Samsung er ganske brukbar. Jeg kjøpte selv en LE37A559 da den kom ut, og kan så absolutt anbefale den eller modellen over

EDIT: ohh, btw, siden du nevner at du skal bruke den sammen med en PC kan jeg nevne at du absolutt bør finne en skjerm med 1:1 pixelmapping slik at du får et best mulig bilde.
Sist endret av Glykose; 4. februar 2009 kl. 17:56.