Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 992
tar imot alle tips innen bilcross. - motor
- intrijør
- økonomi
bilder!





belønning til di beste tipsene!
øhm. hæ? hva har bilcross med alexandra.jpg å gjøre? er hu motorchick, og du ska sjekke hu opp ellerno?
Trådstarter
14 0
ja. motor chick fra sverje. daili. hva sier du, skal eg prøv meg?
hadde du igen bilcross tips?
original reprint
xaff's Avatar
Har et tips til deg og det er å skrive sånn at andre folk forstår hva du mener.
Tips/Info:

Kan ta rallycross lappen som 16 åring, koster ca 3000.
Bilene som blir brukt i rallycross kan ikke selges over 7000 kroner hvis du ønsker å selge den, det sier vel litt om interiør og motor.
Patient zero
iblis's Avatar
hmm..

btw, det var jo et bilde av hu dama som var med i "fucking jævla kuck åmål"
Opprinnelig postet av iblis
hmm..

btw, det var jo et bilde av hu dama som var med i "fucking jævla kuck åmål"
Vis hele sitatet...
Det lignet på en Alexandra Dahlström, ja.
Trådstarter
14 0
Sorry for min uklarhet
Jeg kjøpte en bil, en Opel Kadett 1.2, for en tusenlapp. Tenkte å kjøre litt bilcross (bilcross, ikke rallycross) med den, og jeg søker råd om motor, interiør og annet snax som jeg kan ha med. Tenkte ikke å legge ut for mye .

Motor:
Lyst å kjøpe en gsi-motor, har hørt at det ikke er lov å bruke turbomotor. Er dette det beste valget for meg?

Interiør:
Jeg har rensket bilen for alt av interiør (unntat setet og det jeg ellers trenger for å styre dette beistet :P )
Lurer på om jeg skal ta bort alt relatert til elektrisitet, og legge alt opp igjen inni bilen. Dvs, batteri og alt annet bak i bilen. Hovedstrømmbryter osv. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan legge dette opp, eventuelt en url.

Vil helst ikke legge ut så mye penger. Er det mange som byr på bilene i billcross? Er det sjangs for å tjene penger?


Anngående bildet:
Dette er som noen av dere la merke til, bitcha i fucking åmål. Snaxy babe. Vet ikke hvorfor jeg la med dette bildet, var en spontan sak. Men hun er da fin vel? :P

Takker for alle svar.

Belløningen som jeg lovde vet jeg ikke helt hva det blir av, kanskje en klem?
uh.. du sa jo nettopp at det var ei motorcross chick du ville prøve deg på ??
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Du høres jo ut som en jeg er i armyen med!
Du kaller deg Menig og har opel kadett 1,2 og er gal etter bilcross?
Du er vel ikke G-A-L etter opel også vel?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
det er menig dopapir, speq
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
well.. du behøver ikke svare.. for jeg har fått bekreftet at jeg ikke er i forcen med deg...
men sattan.. opelen din er vel ikke orange også? 75 mod? eller 79?
asso, hvis jeg får nickname; Menig Dopapir, så tror jeg jeg gjør som han russeren, han ble mobba i hæren (det er et STORT problem med russland's hær).. han ble mobba og slått/sparka så mye at han rømte når de var på trening.. i 4 år bodde han 6 mil vekke fra sivilisasjonen i en liten hule i bakken, spiste kaniner og bær osv.. så en dag brøt han seg inn i en hytte.. fant vodka : da var det full rulle vet du det som var problemet var at den lille avmagrede kroppen ikke tålte alkoholet han sovna ved bålet han hadde lagd og sov GODT! Nå var jo skjebnen at han sovna ca |---| så langt fra bålet og da vet du.. snart kunne en kjenne lukte av svidd hud langt vekke, slik fant 2 jeegere han.. han overlevde og var lykkelig for å komme hjem, og russland hær sier det var hans egen skyld at dette skjedde inkl. mobbinga osv..