Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 21119
Hei, fellow freaks!

Jeg har noen spørsmål til amfetamin og hva man kan forvente av en svært liten dose. Har aldri testet speed før, men har kost meg med elskbare psykadeliske stoffer (hasj, weed, salvia divinorum, LSD, psilocybin og MDMA). Jeg ser på meg selv som en person med veldig sterk psyke, MYE positivitet (er jevnt over ruset på naturlig glede), og har stor kontroll og selvinnsikt.

Pleier alltid å lese og sette meg inn i ting før jeg velger hva jeg skal gjøre, og har allerede lest en del om speed.

PS: Liten dose betyr veeeldig liten dose, med mål om å få en smak på effektene.


Mine spørsmål:
1. Hvilke synlige tegn på bruk av amf. kan man forvente av små doser? Er det sannsynlig med sterkt utvidede pupiller, tørr munn, speedkuk og/eller ereksjonsvansker?

2. Jeg er ca. aldri aggressiv lengre, og elsker fred og harmoni. Er det allikevel mulig og sannsynlig at jeg får en aggressiv holdning/utstråling/uttrykk i ansiktet osv.?

3. Hvis man har 1 g. med grei vare, hvor mye vil en liten dose være? Synes det var vanskelig å finne gode svar på nettet ang. brukerdose.

4. Når kan man forvente at rusen inntar på normal mage hvis man tar en lite dose speed (fylt inn i gelatinkapsel) i 17-tiden?

5. Hvor lenge tror dere denne rusen vil vare (jeg har relativt lav toleranse for diverse stoffer)?

6. NEDTUR. Det viktigste temaet Hva kan jeg forvente av negative ettereffekter av en liten dose?

7. Hvor lenge etter inntak kan man anta at evt. nedtur inntreffer, og hvor lenge varer vanligvis en nedtur etter små doser?

8. Er det sannsynlig at jeg kan styre en nedtur mot noe positivt, og skape glede i meg selv? Forslag til (testede) metoder for å motvirke/reparere nedtur, uten bruk av andre stoffer?

9. Før var jeg veldig glad i å snakke. Nå er jeg litt mer rolig, men fortsatt sosial og glad i samtaler. Mulig at jeg får munndiaré under speedrus? :P Er dette vanskelig å kontrollere/bli bevisst på??

10. Alkohol er godt. Vin er godt. Ost er godt. Fortsatt godt med litt speeda sinn? :P

11. Hvor vanlig er det å måtte pisse i lang tid etter inntak? Varer dette lenge etter første tømming? Er det lurt å drikke en del vann (ikke for mye så klart) imens man er speeda?



På forhånd - TUSEN takk for svar!
Setter stooor pris på dette forumet <3

*Peace*
Sist endret av g0ry; 3. februar 2011 kl. 00:17. Grunn: Ekstra spørsmål
1. Lite, kommer an på kvaliteten. Ren amf gir ikke klinkekuler på de dosene, men ofte pleier den utblandede i norges rike å gi det. Ren vare fucker heller ikke med penis eller matlyst før man kommer opp i en kraftig dose.

2. Ja, spesielt på nedturen, men mer sannsynlig at du blir depressiv/innesluttet/noia isåfall

3. 20-30 smådoser. Test en liten stripe først, ca. 30-50mg. Hvis dette ikke fungerer, mener jeg at den er for utblandet til at det er vits å dra det i nesen, med tanke på at det er så lite *amfetamin i at det må være mye annet tull i den som tetter nesen og skader kroppen. 25-30mg nasalt av ren amfetamin er ca. det som er rapportert å være "foretrukket dose" av erowid, men det er da snakk om full dose. Så om du har f.eks 30% ren amfetamin og tester en lille en, skal en slik dose fungere helt greit.

4. 17:15-17:40 ca. Spørs på mageinnhold osv blabla. Skal du droppe det ville jeg tatt ca. 3 ganger større dose. Bland gjerne i vann og kjør igjennom et kaffefilter også for å fjerne mest mulig kreatin o.l.

5. Varierer på kvalitet. 8-10 timer på ren vare, 3-6 timer på dårlig vare. Alt etter hvor lang tid det tar før kroppen din begynner å bli sliten og tom for ekstra hormoner å pumpe ut, noe som påvirkes av utblanding. Mye dritt = kroppen blir skadet og sliten = kortere varighet og større skadevirkninger.

6. Et eller annet sted mellom ingenting og suicidalitet. Alt etter kvalitet, spørs på hva som er puttet i. Du kan forvente noe som minner om fyllasyke uten kvalme, men med mer vekt av depresjon og angst. Og en smertefull jævla våkenhet.

7. Etter oppturen dabber av får du en form for "pause" før det begynner å gå nedover. På vanlig amf er overgangen veldig glidende, så man merker det ikke nødvendigvis før man våkner igjen (om man får sove i det hele tatt). Hvis varene er dårlig nok, eventuelt om varene er meth, så kommer det et kresj istedenfor, hvor man begynner å skjelve, føler seg som shit, har sug etter ny justering, osv.

8. MAT, NÆRING, SØVN. Problemet er at forbrenningen holder seg meget levende mens man sover, og man kan miste mye fett på denne måten, med mindre man sover med næring i drypp. Mentalt sett så er man egentlig bare veldig mye mer sårbar og demotivert på en speednedtur, så du kan tenke deg da at alt følelsesmessig givende faktisk kan være ganske givende på nedturen. Et eksempel jeg fikk fra en kar en gang var å sette på noe komisk, for å se om man fremdeles er i stand til å le, også ta det derifra.

9. Varierer på produktet. Dårlig gatespeed kan du bli så "fucked" utav at du ikke legger merke til din egen oppførsel riktig. God speed, litt. Men for min del prater jeg mye men rolig og strukturert. Kan holde samtalen gående lenge uten å miste tråden, osv. Enkelte varer har jeg opplevd å kun steine på, selv om de ikke har vært særlig gode. Et nøkkelord her er entusiasme, klarer du å kontrollere deg selv til vanlig når du er entusiastisk, klarer du det nok også på (god) speed.

10. Gode varer, ja. Du får munchies, tro meg. Alt annet greier du nok ikke å spise på...

11. Drikk mye vann ja, kroppen din vil svette veldig mye og resten av dine indre organer vil være tørre som følge av det, derfor er det greit å ha litt gjennomstrømning hele tiden. Ikke glem salt, fett og mineraler også. Scanalka multimineraler (helsekosten) er de jeg mener fungerer best til formålet.

---

Til og med varene som kommer inn til landet er urene og dårlige, så det å få tak i god speed kan bli en utfordring og kan kreve gode kontakter eller flaks. Jeg kan anbefale å vaske den med aceton for så å la den tørke før du forsyner deg, noe som vil fjerne en god del drittstoffer. Google etter "acetone wash amphetamine" eller noe i den dur for instrukser. (kort fortalt: løs opp i aceton, filtrer, damp bort aceton)

All-in-all ser du god speed i Noreg omtrent like ofte som ice-o-lator hasj, for å sette det litt på spissen, også er det så og si ingen som vet hva "god speed" betyr, rent fornuftig sett. Dugelig vare går selvfølgelig an å få tak i oftere, men det går utover negative bieffekter som søvn- og apetittmangel. Husk også at det er mye meth ute og går, og gjerne også blandet i den "vanlige" amfetaminen.

Siden du orginalt er et psykedelikahode og antakeligvis har erfaring med smart tankegang ( ), så kan det godt være at amfetamin kan gi deg noe lærdom samtidig som du kjører psyken din opp og ned, men husk at bieffektene av dette stoffet er jævla stygge og langvarige, og du kan ende opp med å brenne deg på en måte som du ikke ble advart om først på internett.

Om du tar 3 små doser amfetamin på en kveld kan du like greit bare ta en stor. Halvveringstiden er så lang at om du fyller på så vil blodkonsentrasjonen din på slutten av kvelden være omtrent den samme, og nedturen deretter. Alt etter hvor lenge du vil holde ut. Små doser varer lengre i lengden, "attack"-dose fører til sterkere rus og litt lengre varighet men også værre kresj.
▼ ... flere år senere ... ▼
er så mye dårlig att du kan trygt ta 250mg
Sitat av random25880 Vis innlegg
1. Lite, kommer an på kvaliteten. Ren amf gir ikke klinkekuler på de dosene, men ofte pleier den utblandede i norges rike å gi det. Ren vare fucker heller ikke med penis eller matlyst før man kommer opp i en kraftig dose.
Vis hele sitatet...
Jeg går på dexedrin, altså helt ren amf. Veldig lav dose (10 mg), og jeg får synlige store pupiller av det. Så hvor store pupillene blir er individuelt. De er selvsagt ikke klinkekuler, men sammenlignet med andre er de mye større.

Svarene under er på bakgrunn av min erfaring med helt ren dextroamfetamin (gateamfetamin består gjerne av en blanding av d- og l-amfetamin, dekstro- og levoformen):
1. Synlige tegn er individuelt, men vanlige bivirkninger er alt fra tørr munn, større pupiller og rastløshet. Søvnvansker, nedsatt matlyst og muskelsmerter (når virkningen går ut) er vanlige bivirkninger i starten.

2. Jeg har aldri blitt aggressiv av det, men om jeg har spist dårlig kan jeg bli litt irritert når virkningen går ut. Det kan jeg til vanlig også, men føler det er noe forhøyet.

4. Amfetamin når maksimal konsentrasjon i blodet etter ca. 2 timer når det er tatt oralt. Første virkning merker jeg etter 30-40 minutter sånn ca.

5. Amfetamin har halveringstid på 7-30 timer, vanigste er rundt 11 (på dexamfetamin).

6, 7, 8. Aldri fått nedtur på dette, er en veldig jevn overgang. Som nevnt kan jeg bli litt irritert om jeg ikke har spist nok gjennom dagen (dvs ikke spist i det hele tatt, jeg har lav sultfølelse fra før, og dex fjerner sultfølelsen min)

9. Jeg snakker mer på lav dose dex, og er generelt mer sosial.
Med fare for å høre ut som moralens vokter,
Du nevnte at du hadde sterk psyke TS.
Amfetamin spiser psyken din opp relativt kjapt og du kommer deg aldri helt tilbake til den du var hvis den lille flørten din kommer ut av kontroll.
Snakker for mange av oss.
Hei speed er null stress men det er et par ting du burde huske på.. Du burde ha noen og prate med være med fordi du blir garantert rastløs som faen du må gjøre noe.. Og sitte og se på en tv eller pc det funker svært dårlig. Har sittet med en kompis engang tura som faen og vi plutselig så på klokka og den var 7 på mårran vi rusa oss kanskje kl 9 på kvelden så tida flyr fort i godt lag Munndiare får du garantert

Negative effekter kan oppstå har aldri opplevt en bad trip på amf men dagen dagen derpå kan det føles litt som at øya dine har krympet og tørre som faen. Samma med munnen, det gjør det iallefall på meg.. Så det er ikke så stress..
Men og sove kan bli et problem, det kan ta alt ifra 1-3 dager og få sove, men du nevner du liker hasj så da kan du smoke for og overlappe rusen og sove fint

Dose er jeg ikke sikker på jeg pleier bare ta en liten stripe og heller bygge meg oppover

Amf er inne noe stress og ha i blodet du kan bare si du evnt prøvde ritalin pillene til en kompis engang du var på lan, det gjorde jeg med purken twice og de gikk rett på

GODxTUR!