Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2182
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Hvis jeg vil ha sovepiller e.l. jeg kan ruse meg på... Hvordan skal jeg legge dette frem for legen?
Hvordan unngår jeg at legen skriver ut noen kjedelige naturmidler uten funk overhodet?
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Er redd for at legen skjønner hensikten min...
si du ikke sover lenger. og at du er trett men ikke får sove! og at dette går utover hverdagen din?
Du skal ha alvorlige søvnproblemer før du får noe du kan ruse deg på..
Tror nok du heller skal prøve din lokale dealer.
røyk deg en bom, og vær glad. Piller er bare møkk. :-)
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Trådstarter
Sitat av -H2O-
si du ikke sover lenger. og at du er trett men ikke får sove! og at dette går utover hverdagen din?
Vis hele sitatet...
Legen kan da fortsatt skrive ut no dritt som ikke funker. Jeg vil at vedkommende skal tro at det beste alternativet er morfin skutt inn i halsen:P
speede seg i et par dager det, og si at du faen ikke får sove og har vært våken i så og så mange døgn. Slik at du ser passe nedkjørt ut, kanskje du får noen piller da :P
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Trådstarter
Sitat av atom
røyk deg en bom, og vær glad. Piller er bare møkk. :-)
Vis hele sitatet...
Er blakk, og kommer til å være det lenge. Jeg trenger noe til å banke meg ned i puta hver kveld før jeg legger meg til over nyttår.

Sitat av atom
speede seg i et par dager det, og si at du faen ikke får sove og har vært våken i så og så mange døgn. Slik at du ser passe nedkjørt ut, kanskje du får noen piller da :P
Vis hele sitatet...
Ganske lurt. Men klarer heldigvis ikke speed lenger.
Vær så uforståelig ovenfor legen din som overhodet er mulig, han som sitter med alle kunnskapene. Lev deg inn i at det 100% noe galt med deg og et normalt søvnaspekt, men du har null peiling på hva.
To kjente symptomer på søvn problemer:
* Innsovningsproblemer = problemer med å falle til ro og evnen til å bli trøtt.
* Forsinket søvnfasesyndrom = du sovner ikke før lagt ut på natt, uansett om man har vært oppe flere dager i strekk.

Fortell selvsagt det etter "=" så han ikke fatter mistanke om at du har peiling på dette

fortell han at du har store problmer med å stå opp om morgenen og man begynner ikke å fungere normalt før langt ut på dagen.

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322535
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Trådstarter
Sitat av piuu
Vær så uforståelig ovenfor legen din som overhodet er mulig, han som sitter med alle kunnskapene. Lev deg inn i at det 100% noe galt med deg og et normalt søvnaspekt, men du har null peiling på hva.
To kjente symptomer på søvn problemer:
* Innsovningsproblemer = problemer med å falle til ro og evnen til å bli trøtt.
* Forsinket søvnfasesyndrom = du sovner ikke før lagt ut på natt, uansett om man har vært oppe flere dager i strekk.

Fortell selvsagt det etter "=" så han ikke fatter mistanke om at du har peiling på dette

fortell han at du har store problmer med å stå opp om morgenen og man begynner ikke å fungere normalt før langt ut på dagen.

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322535
Vis hele sitatet...

Takk takk
Sier du at du våkner opp mange ganger i løpet av natta er det en 'fare' for at legen heller gir deg ting som du ikke kan ruse deg på. Si heller at du har innsovningsvansker... du er ikke hypp på å få nozinan/vallergan/truxal o.l
* Forsinket søvnfasesyndrom = du sovner ikke før lagt ut på natt, uansett om man har vært oppe flere dager i strekk.

Wow sliter med detta jeg. Gjort det så lenge jeg kan huske! Viste ikke det var en "sykdom".. hmm
WoW Benzo er så artig

mange her som har peiling på hva det kan ødelege? ok ok... det er sjempe godt det vet jeg og! men piller sjenerelt er ikke bra.

jeg har flippa litt ut på benzo/ det meste i det siste. og sjener nå som jeg ikke får noe benzo så klikker det mongo for meg! og nerve angst/uro osv sov som kommer 1-2 dager etter et langt pille sjør, og da er det ikke bare å røyke seg ned i gjen! det kan ta uker-månder før du føler at du har det bra med deg selv!

jeg takler ikke dette så jeg må på avrusning.

(men jeg liker never ikke bare 2-3stk.) (favoriter:flunipam, rohypnol,xanor,(valium/vival/stesolid/blå valium osv sov) sobril, rivotril eller va faen det heter osv osv... somadril er også godt men ikke et benzo preparat!)


hvis du virkelig vill ha mye piller så si at du er narkoman og vill kutte ned på speed/morfin osv sov, ikke bare hasjen. (jeg får nå før jeg drar på avrusning 100mg med sobril om dagen og 10mg med solpidem/stilnoct om kvelden! og jeg er 17år ) er ikke vanskelig hvis du kan snakke for deg til legen og har halle felleskatalogen i hode :P
Sist endret av CCCP; 12. desember 2006 kl. 22:47.
si ekteskapet er på vei til helvete, fordi du ikke har tid til kona, at du snart mister jobben hvis du ikke skjerper deg med den sløve innsatsen på jobb(Grunnet søvnmangel) og sånnt
!

i dont know.
alle leger er forskjellige mennesker. Finnes ikkeno fasitsvar. Men ikke tro at de deler ut benzoer i hytt å gevær for litt søvnmangel. Er forsåvidt en tråd om dette allerede. Skakke leke forumpoliti, men bruk søkefunksjonen.
offtopic: kan skolepsykolger skrive ut respter?
gjør som piuu sa, fortell legen hvordan du har det, slik at symptonene kommer klart fram. Som du selvfølgelig "ikke" har peiling på. (:
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Jeg var nettopp hos legen og fikk valium... skal til Singapore og har flyskrekk (det har jeg faktisk også) Sa dette til legen, og da skrev han ut valium uten betenkningstid
Si til legen din at du har problemer med å sove fordi du ligger å hører på att hjertet ditt slår, og har angst for att det skal stoppe. Og att problemene begynte da begge foreldrene dine fikk hjerteinfarkt. Du sier også att du fikk prøve noe som het imovane av noen du kjenner, men det fikk deg bare til å føle deg tung i kroppen, og att du ikke fikk sove alikevel. Var ihvertfall det jeg gjorde, og fikk sobril. Men du får nok ikke store mengder. Jeg får 30 stk. 25mg til bruk av og til ved søvnproblemer.
Si at du ikke sovner før 3, halv fire på natta. Og hvis du legger deg tidlig så våkner du 4 om natta. Det sa jeg. først fikk jeg Vallergan, så Stilnoct(benzo) og Melatonin, noe som var sant forsåvidt. Så nå skal jeg se om melatonin virker(skal blande med det andre, også prøve uten noe annet). Men disse 2 gangene har det ikke funket.

Stinoct: fikk først en pakke med 5mg 30 tabletter, også 2 pakker med 10mg
Sist endret av Bundy; 13. desember 2006 kl. 19:23.
Sitat av surre
offtopic: kan skolepsykolger skrive ut respter?
Vis hele sitatet...
Psykologer kan ikke skrive ut noe som helst, ettersom de ikke er utdannet innen medisin. Psykiatere derimot kan skrive ut alt mulig.
Det er ikke så vanskelig å få resepter. Bare si du trenger noe å sove på eller beroligende eller hva du nå enn foretrekker å ha i skapet. Når legen spør deg om hvorfor er du rett og slett ærlig. Jeg er ganske sikker på at ettersom du trenger å bankes ned i puta til godt over nyttår, så trenger du medisiner en periode. Bare husk at det er skikkelig vemmelig å være pillenarkoman. For etter hvert blir det dyrt og litt trist.
Sitat av Cajsa
Det er ikke så vanskelig å få resepter. Bare si du trenger noe å sove på eller beroligende eller hva du nå enn foretrekker å ha i skapet. Når legen spør deg om hvorfor er du rett og slett ærlig. Jeg er ganske sikker på at ettersom du trenger å bankes ned i puta til godt over nyttår, så trenger du medisiner en periode. Bare husk at det er skikkelig vemmelig å være pillenarkoman. For etter hvert blir det dyrt og litt trist.
Vis hele sitatet...
Godt sagt, er litt kjipt når du plutselig trenger valium for å tørre å gå på butikken. Tar ikke så lang tid før ti stk diazepam ikke funker spes mye lengre. Kroppen får fort høy toleranse for de stoffene.