Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 688
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Hei kjære medfreaks.

Jeg tenkte jeg skulle dele dette med dere.

Som dere kanskje vet, kommer demoen til Heavy Rain ut 11. Februar.

Hvis man vil laste ned og prøve demoen før denne tid, kan man løse en gåte, for å få en PSN kode som da fører deg til nedlastningen av demoen. Så med andre ord, kan man spille demoen allerede i dag.

Info om hvordan det gjøres finner du her:http://kotaku.com/5464839/want-the-h...-now-heres-how

[COLOR="Red"]!! OBS !! Siden jeg linker til viser løsningen på gåten, så hvis du faktisk vil løse den selv, gå direkte HIT. Registrer deg og løs gåten. !! OBS !![/COLOR]

Jeg har selv fullført gåten, og laster ned demoen NÅ. Så jeg kan garantere at det fungerer!

For de uvitende... Havy Rain er en PS3 exclusive title... Så det fungerer KUN på PS3.
Jeg skjønner ikke hvordan. Noen som gidder å forklare?
Sitat av trauMa Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvordan. Noen som gidder å forklare?
Vis hele sitatet...
DU skal lage deg en bruker på nettsiden som han linker til i første post. (Denne)
Dermed skal du logge deg inn å finne 4 Bevismaterialer på skjermen som kommer opp, jeg brukte selv den andre nettsiden han linket til for å finne de fort (Her)

Fungerte utmerket ellers, holder på å laste det ned nå!
Og når du har fått koden, går du inn på ps store og velger reedem code ved siden av search helt øverst til høyre.